kuusk623
huviline
Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 avant
|
postitati 01.01.06 15:07
|
|
|
K: millal 1,9 td mootoril peab vahetama veepumpa?
Ees ootab hammasrihma vahetus. Selge see, et vaja vahetada hammasrihm ja rullik. Olen siin aga lugenud erinevad teemasid ja on jäänud mulje, nagu
mõnedel mootoritel oleks vaja vahetada ka veepump samaaegselt mootoririhmaga. Peamiselt on see veepumbajutt vist olnud v6 mootoritel. Äkki siin mõni
teadjam mees oskab kommenteerida, et kas oleks vaja vahetada pumpa või saab ainult rihma ja tugirullikuga hakkama. Veepump hetkel küll mingeid märke
ei ilmuta, et hakkab lagunema. Autoks audi 80 b4 1,9 td.
|
|
|
kaljukoll
huviline
Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4
|
postitati 01.01.06 15:18
|
|
|
veepump vaheta kindlasti koos hammasrihmaga - seda hävingut mis tekkib veepumba kinnijooksmisel diiselmotos ei soovitaks isegi vaenlasele, see pump ei
maksa kah suurt midagi võrreldes pärastise mootoriremondiga, minuteada diislitel oli see vist tehase poolt ette nähtudki vahetada koos hammasrihmaga.
Mülkad mulle meeldivad raisk ....
|
|
|
|
kaljukoll
huviline
Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4
|
postitati 01.01.06 15:20
|
|
|
vanamehe passati 1,9 td mootoril kah ei teinud see veepump häält ega ei tilkunud ühesõnaga vana arvas et korras, 2 nädala pärast käis käraki ja oligi
käes.
Mülkad mulle meeldivad raisk ....
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 01.01.06 19:04
|
|
|
hmmm
mul passat 93a 1,9D ilma turbota, ja Forss justkui ütles et ei ole vaja vahetada koos rihmaga.
või oli hoopis geneka või miski muu rihma peal?
mis juhtub pumbaga kui "läheb" ?
kas siis murdub ära nii et rihm läheb lõdvaks?
või on td ja d mootorid selle koha pealt erinevad?
|
|
|
kuusk623
huviline
Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 avant
|
postitati 01.01.06 19:41
|
|
|
Mina olen nii aru saanud, et kui nö. pump laiali läheb, siis jookseb lihtsalt laager kinni. Ilmselt siis kohe varsti lendab ka rihm laiali. Ja siis
peaks olema klapid kolbidega koos.
Parandage mind kui ma eksin ...
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 01.01.06 20:21
|
|
|
kui pump käib hammasrihmalt, siis pole laagri kinnijooksmisel muud varianti kui rihma purunemine.
Endal kruttis vana pumba maha - oli auto vanune, ei lekkinud ega loksunud, aga koledat häält tegi juba küll (oleks võibolla veel mitu aastat käinud,
aga samahästi ka näiteks mõne nädala pärast otsad anda)
|
|
|
|
kaljukoll
huviline
Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4
|
postitati 02.01.06 09:22
|
|
|
täpselt nii ongi et pump jookseb kinni ja rihm puru ja muud toredad tagajärjed ka veel otsa, mina vahetan iga hammasrihmaga ka veepumba, see 500 raha
ei ole ju nii ull summa et kindel olla rihmamängu korrasolekus vai mis.
Mülkad mulle meeldivad raisk ....
|
|
|
|
kalarott
huviline
Registreerunud 29.11.04
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Praegu VW Passat 1,6 TDi 2012.a.
|
postitati 02.01.06 18:06
|
|
|
ei juhtu 1,9 TD mitte kui midagi ,kuna sellel ajab veepumpa ringi kiilrihm mitte hammasrihm.
|
|
|
resnick
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal
Auto: B4 '93
|
postitati 02.01.06 18:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kalarott
ei juhtu 1,9 TD mitte kui midagi ,kuna sellel ajab veepumpa ringi kiilrihm mitte hammasrihm. |
Kui mootori potentsiaalne ülekuumenemine välja arvata 
276
|
|
|
|
kalarott
huviline
Registreerunud 29.11.04
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Praegu VW Passat 1,6 TDi 2012.a.
|
postitati 02.01.06 18:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: resnick
Tsitaat: | Algselt postitas: kalarott
ei juhtu 1,9 TD mitte kui midagi ,kuna sellel ajab veepumpa ringi kiilrihm mitte hammasrihm. | ka õige muidugi,kuid selleks on
masinatel peal selline mõõteriist nagu jahutusvedeliku temperatuurinäitaja.
Kui mootori potentsiaalne ülekuumenemine välja arvata |
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 02.01.06 19:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: resnick
Tsitaat: | Algselt postitas: kalarott
ei juhtu 1,9 TD mitte kui midagi ,kuna sellel ajab veepumpa ringi kiilrihm mitte hammasrihm. |
Kui mootori potentsiaalne ülekuumenemine välja arvata |
isegi passat 93a vilgutas tuld armatuuris kui korra keema läks, õues oli -3 sõitsin 20km maanteel ja lihtsalt läks keema. edaspidi probleeme pole
olnud. teagi mis talle ei meeldind. või pani termostaat segast.
seier näitab nagu alati 95-105 a no siis pani ikka 110-112 ära.
|
|
|
kuusk623
huviline
Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 avant
|
postitati 02.01.06 20:03
|
|
|
jaaa... nüüd siis sain ise ka lisainfi, et veepumpa ei aja tõepoolest ringi hammasrihm. Seega probleemi pole. 
Vahetusse läheb siis lihtsalt rihm ja rullik. Tänud kõigile siinkirjutajatele ... polnud lihtsalt enda autot käes ja ei saanud ise asja oma silmaga
seal uurida.
Teema võib vist lukku panna.
Edu soovides ....
|
|
|
kasa
huviline
Registreerunud 14.03.05
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 Q.
|
postitati 06.01.06 21:31
|
|
|
Võib -olla selleks tasuks veepump ka vahetada koos hammasrihmaga ,et pärast sa ehk ei saa pumbale enne ligi kui pead hammasrihma jälle maha võtma(kui
pump äkki otsad annab),rohkem janti.
|
|
|
kuusk623
huviline
Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 avant
|
postitati 07.01.06 19:52
|
|
|
Tere
Arvan, et ei ole seda janti rohkem midagi. Kes teab kaua see pump seal veel kestab. Võibolla eelmine omanik juba vahetas. Ja kuskilt väsimuse märke ka
ei anna. Peamine aga mis huvitas oli, et kas pump käib hammasrihmalt. Vastus on, et ei käi.
See nagu rahustab natuke maha - vähemalt ei jookse klapid pähe kui pump kinni kiilub. Tänaseks siis rihmad + rull vahetatud ja pump jäi vana. Eks
siis teen uue postituse kui ka pump annab saba. Siis hea vaadata, et kaua ta yle rihmavahetuse kestis.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 07.01.06 21:48
|
|
|
kiilrihmalt käiva pumba elu on üldjuhul kergem, sest ei ole seda pulseerivat koormust, mida pump saaks hammasrihma veopoolel olles
|
|
|
|
Vaixz
huviline
Registreerunud 22.12.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.06 14:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
kiilrihmalt käiva pumba elu on üldjuhul kergem, sest ei ole seda pulseerivat koormust, mida pump saaks hammasrihma veopoolel olles [/quote
Endal autoks A4 1,9 TDI 95
Kas ma saan õigesti aru et sellel masinal on eraldi rihm mis veab veepumpa ringi, st et pole kartust mootori kotti jooksmisel veepumba laagri kokku
jooksmisel? |
|
|
|
kuusk623
huviline
Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 avant
|
postitati 08.01.06 17:32
|
|
|
Pakun et jah. Kuigi ise pole tdi mootorit veel näinud. td ja tdi vahe on ainult elektroonilises pritses. Muu peaks olema sama, sest plokk on ju ka
sama.
Mul 1,9 td-l on kokku 3 rihma. 1 hammasrihm,
1 veepumba ja roolivõimu rihm, 1 genekarihm.
|
|
|