ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 29.12.05 12:24
|
|
|
K: Oksab keegi aidata saksa keele tõlkimisega??
Nimelt vaja oleks tõlkida jutt, mis pajatab V8 automaatkasti asendist M.
M- Manuell programm
Sobald auf dieses Programm geschaltet wird, erscheint ein "M" rechts in der Anzeige im Kombiinstrument.Siehe rechte Abbildungauf der nächsten Seite.
Der fahrer wählt den jeweiligen Gang. Der gewählte Gang wird so lange beibehalten, bis der Fahrer einen anderen Gang einlegt. In der
Wählhebelstellung "D" wird abhängig von Geschwindigkeit und Gaspedalstellung der 3. oder 4. Gang geschaltet. Wird von einem höheren Gang ein
niedrigerer Gang angewählt, schaltet die Automatik erst dann herunter, wenn durch den Schaltvorgang ein Überdrehen des Motors nicht mehr möglich
ist.
Das M-Programm ist vorteilhaft z.B. bei Bergfahrten oder bei Anhängerbetrieb in Verbindung mit den Wählhebelstellungen "2" bzw. "1´" oder auch
zum sanften Anfahren bei eisglatter Fahrbahn in Wählhebelstellung "3".
Das Programm ist immer dann zu wählen, wenn der automatische Schaltvorgang nicht erwünscht ist.
Ei garanteeri, et tähevigu pole tekstis, kirjutasin maha raamatust.
Tänud kes viitsivad vaeva näha.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.05 12:32
|
|
|
Inglise keelt ikka oskad!
M manually program
As soon as on this program turned becomes, a "M" appears to the right in the notice in the Kombiinstrument. see right Abbildungauf of the next side.
The driver selects the respective gear. The selected gear is retained until the driver inserts another gear. In the choices lever position "D"
becomes dependent on speed and accelerator position of that 3rd or 4th gear turned. A lower gear is dialed of a higher gear, the automatic control
mechanism turns first then down if through the Schaltvorgang an overwinding of the motor is possible no longer. The M-program is advantageously for
example in mountain trips or in follower business in connection with the choices lever positions "2" and/or "1´" or also for soft conveying in ice
smooth street in choices lever position "3". The program is to be selected always then if the automatic Schaltvorgang is not desired.
http://www.freetranslation.com/
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 29.12.05 12:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Inglise keelt ikka oskad!
M manually program
As soon as on this program turned becomes, a "M" appears to the right in the notice in the Kombiinstrument. see right Abbildungauf of the next side.
The driver selects the respective gear. The selected gear is retained until the driver inserts another gear. In the choices lever position "D"
becomes dependent on speed and accelerator position of that 3rd or 4th gear turned. A lower gear is dialed of a higher gear, the automatic control
mechanism turns first then down if through the Schaltvorgang an overwinding of the motor is possible no longer. The M-program is advantageously for
example in mountain trips or in follower business in connection with the choices lever positions "2" and/or "1´" or also for soft conveying in ice
smooth street in choices lever position "3". The program is to be selected always then if the automatic Schaltvorgang is not desired.
http://www.freetranslation.com/ |
Inglise keeles jah tõesti mõni sõna rohkem arusaadav, kuid see tehniline keele osa jääb arusaamatuks, mis kipub ka kõige tähtsam olema.
Ma koolis õppind saksa keelt 9 aastat, aga sellest pole vähimatki järel, ning inglise keel on õpitud elust enesest, niipalju kui ma teda oskan.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.05 12:50
|
|
|
niipea kui sellele programmile lülitatakse, ilmub M kombiseadme(miskine ekraan siis kuskil)
paremas servas.
vaata paremat joonist järgmisel leheküljel.
juht valib käigu mida tahab.
valitud käiku hoitakse niikaua, kuni juht miski muu käigu valib.
valikus D muudetakse/valitakse vastavalt kiirusele ja gaasipedaali asendile
siis kas 3 või 4 käik.
kui valitakse suurel kiirusel miski madalam käik, siis kast lülitab selle käigu alles siis,
kui mootorit ei piina(piirajasse ei lase).
M programm sobib näiteks mägedes sõiduks, järelkäru vedamiseks teise käiguga näiteks.
(eriti kummaline kuidagi, a see et teine käik, see vist näide on).
ja muu jura et kui vaja ühe kindla käiguga sõita(jää jne).
seda tuleks valida siis(m programmi) kui automaatlülitus ebasoovitav on 
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 29.12.05 12:54
|
|
|
Tänan Tonny , ´usun, et nüüd sain aru .
Ühesõnaga suht mõtetu re˛iim, kuna kasutus sellele Eesti oludes väike. 
|
|
|
Exclusive
huviline
Registreerunud 01.10.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Typ 85 CQ, XC90, ZX10R
|
postitati 29.12.05 15:44
|
|
|
Lühidalt jah, kuidas mida kasutama peaksid. S/E/M peaksid siis olema Sport/Economy/Medium. Ise enamus ajast ikkagi v8´l E´d kasutan 
PUR soojustus ja polyurea pritsimine meilt!
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 29.12.05 19:31
|
|
|
Eee...vahest foori taga nagu kisub ikka S-i peale ka libistama Tõsisemalt
rääkides on S-funktsioon just möödasõitudel hea.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 29.12.05 20:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mms
Eee...vahest foori taga nagu kisub ikka S-i peale ka libistama Tõsisemalt
rääkides on S-funktsioon just möödasõitudel hea. |
JA eriti hästi toimib see eelneva pedaali vajutamisega vasta põhja, kus käik alla käib ja siis lükkad S-i peale, ning vahetab veel käigu alla ja
siiiiiiiiiis ilmub näkku see rahulolev naeratus 
|
|
|