SS4
huviline
Registreerunud 28.10.05
Asukoht: Lääne-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 20vt
|
postitati 17.12.05 08:10
|
|
|
S4 sööb õli
Nimelt on õlikulu 1L 300km peale . Sees on 5W50 mobil1. Pole küll kõige
aeglasemalt ka sõidetud, aga no see on üle mõistuse. Kust hakata viga otsima? Turbo on OK. Mõni rõngas puru või klapisääre tihend ei täida enam oma
ülesannet? Tagant nagu sinist ka ei viska.
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 17.12.05 09:09
|
|
|
See kulu on ikka päris suur.
Aga alustuseks võid klapisääre tihendid küll ära vahetada. Vähemalt sa ei kaota selle töö tegemisega midagi, võid ainult võita.
Ise olen mõlemil s4-jal mis on olnud, õli kulu kontrolli alla saanud just nimelt sellise tööga.
Seega soovitaks sellest pihta hakkata.
|
|
|
lankora
huviline
Registreerunud 11.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 & Golf IV
|
postitati 17.12.05 11:16
|
|
|
...kuid võib ka rohkem sööma hakata ! Ülemine ots saab tugevam kui alumine ...
GAS & MDS ...hinnad pole kivist , küsi julgelt !
lankora & GReddy
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 17.12.05 11:58
|
|
|
Üks koht kust kaudu sul see õli võib kaduda on karterituulutus. Kadu karteri tuulutuse kaudu on seoses ülerõhuga, mida suurm rõhk seda rohkem teda ka
kaob.
Liiter 300km´ga sedakaudu välja saada ei ole mingi probleem. Samas, pikemalt kiirendades ja suurtel kiirustel peaks ka natuke õlisuitsu summutist siis
näha olema.
|
|
|
|
SS4
huviline
Registreerunud 28.10.05
Asukoht: Lääne-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 20vt
|
postitati 17.12.05 12:31
|
|
|
Kuidas selle karterituulutuse korda saaks?
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 17.12.05 13:07
|
|
|
Tuleks paigaldada õlikoguja.
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.12.05 14:39
|
|
|
jagaksin liige mulk arvumust, selgusele selles jõuad ilmselt kõige paremini kui mingi lõdviku lahti võtad ja seal ikka õli korralikus koguses on, siis
pole kahtlust, kui muidu turbo korras, siis sealt see õli pärinebki.
|
|
|
SS4
huviline
Registreerunud 28.10.05
Asukoht: Lääne-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 20vt
|
postitati 18.12.05 17:43
|
|
|
Kanali peal avanes tore vaatepilt. Auto põhi umbselt õli täis. Üks õli radika toru mutter oli ennast lahti keerand sealt filtri juurest. Seega
probleem lahendatud.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 18.12.05 19:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SS4
Kuidas selle karterituulutuse korda saaks? |
Sinist ei viska
pakun et õli ei kao läbi turbo vaid karteri tuulutus lõdvikus on klapp mis ei lase turbo survel karterisse ronida kui auto on korras .
sinul kui auto sõites jõuab turbosse ( kompuutril 1,0 bar ja rohkem) puhub turbo surve karterisse ja puhub karteri täis nagu õhu palli ja õli peab
lihtsalt jalga laskma. muud võimalust õlil lihtsalt pole.
ja kui niisama tõöötab kuni turboni on kõik OK
http://www.elcats.ru/audi/parts.asp?mdl=139&unit=D59060B1
NR 21 kolmik kummi jupp ja sees on tal ühesuunaliseks tegev vedruga klapp
Kui kompuutril on alla 1,0 bar imeb karterist > karteri tuulutuse > mootori õhu sisselaskesse.
ja kui auto läheb turbosse kompul üle 1,0 siis klapp sulgub ja ei luba karterit turbol täis puhuda.
|
|
|
SS4
huviline
Registreerunud 28.10.05
Asukoht: Lääne-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 20vt
|
postitati 19.12.05 06:15
|
|
|
Mis nr see klapp on?
|
|
|