peep
klubiliige
Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 15.12.05 20:54
|
|
|
C6 S6 ja RS6 info
S6
eest
S6
tagant 1
S6
tagant 2
Seeriaautodel saavad olema teistsugused veljed ja metallpeeglid, mitte sellised kerevärvi. Muus osas on väliskuju lõplik.
Ja artikkel. Sealt veel oluliseim info eesti
keelde panduna on, et uus S6 saab endale 5,2 l. V10, mis arendab 440 hj. ja uus RS6 saab 5,5 l. V10,millel 550 hj. Viimane mootor läheb ka Q7
tippversioonile peale. Kuigi tegu mitteametliku infoallikana, siis on põhjust uskuda, et nad palju ei eksi - see on küllalt informeeritud sait.
|
|
|
allud
huviline
Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7
|
postitati 15.12.05 21:14
|
|
|
minu arust marusarnane uhiuue rs4 jaga
Pehme mööbli tootmine ja müük
Diivani voodid
www.empak.ee
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 16.12.05 17:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: peep
Sealt veel oluliseim info eesti keelde panduna on, et uus S6 saab endale 5,2 l. V10, mis arendab 440 hj. ja uus RS6 saab 5,5 l. V10,millel 550 hj.
Viimane mootor läheb ka Q7 tippversioonile peale. Kuigi tegu mitteametliku infoallikana, siis on põhjust uskuda, et nad palju ei eksi - see on küllalt
informeeritud sait. |
Sellest on isegi eesti keelne ajakiri kirjutanud et AUDI tegeleb deforseertud LABURGIINI V-10 mootori sobitamisega audidele.
|
|
|
peep
klubiliige
Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
|
Audiamus
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.06 20:21
|
|
|
S6 ( ja yldse A6) 2006 on liiga sexy minu silmadele pagana ilus auto
|
|
|
goblin
huviline
Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: nelivedune
|
postitati 09.01.06 17:35
|
|
|
Uus S6
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 09.01.06 17:46
|
|
|
Kas mu silmad petavad, kuid ei paistnud "sellisel" autol olevat parktronicuid?
|
|
|
Hardo
huviline
Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 TDI S-Line
|
postitati 09.01.06 20:00
|
|
|
Kütust kulub autolehe andmetel 100 km kohta 13,4 liitrit.Üllatavalt vähe küll.
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.06 07:35
|
|
|
PRESSITEADE
13.01.2006
Uus Audi S6
Aasta esimesel suurel autonäitusel Detroidis, esitles Audi sportmudelit S6. Võimsa, 5.2 liitrise V10 mootoriga varustatud sportlik ja luksuslik Audi
S6 on alates eelolevast suvest saadaval nii sedaan- kui Avant versioonina.
Audi S6 10-silindriga mootor arendab 420 hobujõudu (309 kW), seda 6800 mootoripöörde juures minutis. Maksimaalne väändemoment 540 Nm saabub 3000 –
4000 p/min vahel. Oluline on märkida, et üle 90% mootori koguvõimsusest on ühtlaselt kasutatav vahemikus 2’500 – 5’500 mootoripööret minutis. Tegemist
on möödunud aasta novembris Tokyo autonäitusel esitletud Audi S8 mootoriversiooni edasiarendusega.
Kütuse otsepritse (FSI) süsteemiga, vaid 220 kilogrammi kaaluv ja oma võimsuse kohta äärmiselt ökonoomne 5,2 liitrine V10 mootor, kiirendab Audi S6
paigalt sajakilomeetrise tunnikiiruseni 5,2 sekundiga. Universaalkerega Avant mudelil, mis on sedaaniga võrreldes 60 kg raskem, kulub 100km/h kiiruse
saavutamiseks 0,1 sekundit enam. Auto lõppkiirus on elektrooniliselt piiratud 250 km/h.
Audi S6 kaalub 1910 kilogrami, mis annab ühe Audi hobujõu kohta massi vaid 4,55 kg, olles võrdväärne näitaja võrdluses võidusõiduautodega. Samas on
auto keskmine kütusekulu vaid 13,4 liitrit 100 kilomeetri kohta.
Autol on 6-astmeline Tiptronic-käigukast, koos käsitsijuhtimise ja valitava „S” ehk sport-re˛iimiga. Maksimaalse juhitavuse ja kontrolli tagab
elektrooniline stabiilsusprogramm ESP, mille sekkumist ja osakaalu on juhil mitmeastmeliselt ning erinevates kombinatsioonides võimalik ka vähendada
ja muuta. Auto standardvarustusse kuulub juhi infosüsteem DIS ja pardakompuutri juhtimise keskseade MMI (Multi Media Interface). Loomulikult on Audi
S6 varustatud viimase põlvkonna asümmeetrilise quattro püsiva neljarattaveoga, sealjuures jaotub tavaolukorras 40% veojõust esi- ja 60 % tagateljele.
Välisilme osas eristub uus Audi S6 selgelt Audi A6 mudelist LED- ehk valgusdioodidel baseeruvate päevasõidutulede, alumiiniumist küljepeeglite, nelja
ovaalse väljalasketoru, S6-ketaspidurite ja iluvõrel ning pakiruumiluugil asuva S6-logo järgi. Sportlikkust rõhutab ka integreeritud tagaspoiler auto
pakiruumi luugil, Avant versioonil katusespoiler. Auto Võrreldes Audi A6-ga on uus S6 tänu sportvedrustusele 10 mm madalam ning auto esitiivad 14 mm
võrra laiemad. Interjööris domineerib luksusust ja sportlikust ühendav funktsionaalsus – uue põlvkonna sportistmed, mille puhul on kasutatud Alcantara
ja naha kombinatsiooni, sportrool ja komfort-kliimaautomaatika.
Audi S6 on varustatud 19-tolliste alumiiniumvelgedega, xenon-plus esituledega ning auto vedrustuses kasutatakse moodsaimat tehnoloogiat, mis võimaldab
juhil ühtlasi muuta vedrustuse seadistust nii sportlikuma, kui mugavama pikamaasõidu tarvis.
|
|
|
|
Loosedahood
huviline
Registreerunud 03.01.06
Asukoht: Kose
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi, Saab 9-3
|
postitati 18.02.06 14:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: goblin
Uus S6 |
see on kõva sõna
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 18.02.06 22:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TT
Oluline on märkida, et üle 90% mootori koguvõimsusest on ühtlaselt kasutatav vahemikus 2’500 – 5’500 mootoripööret minutis.
|
Ilmselt on ikkagi pöördemomenti silmas peetud...
|
|
|
|
pelle
huviline
Registreerunud 17.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.03.06 14:35
|
|
|
Ei tule 5,5l V10't. Ei mahtunud A6'le peale. Mootor mis tuleb annab välja 370 kw.
|
|
|
peep
klubiliige
Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 07.11.06 20:02
|
|
|
Küllalt kindlatest allikatest on välja lekkinud, et uus RS6 tuleb 2007 sügistalvel ja mootori võimsuseks saab olema 580 HJ. ning
hiljem turule toodava RS6+ versiooni mootor hakkab arendama 630 hj. Need võimsused siis V10 turbomootorist, töömahuks pakutakse
5,0.
Seega jätkub sama vana muster BMW vs. Audi võrdluses, sama põlvkonna RS on kiirem aga tuleb turule hiljem kui M.
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
|
gemini
huviline
Registreerunud 16.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
ahti221
huviline
Registreerunud 31.05.05
Asukoht: Tartu-Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: 2 korda Audi 200 Quattro 20V
|
postitati 14.11.06 17:52
|
|
|
See uuendus on ikka super, hj mulle meeldib mis rs6-le paigutatakse. Siis polegi m5-l enam sellist hj eelist !
|
|
|
effe
huviline
Registreerunud 20.07.06
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.12.06 15:46
|
|
|
Kuna siis uus rs6 tuleb? Seda lükatakse koguaeg edasi...Ja mis konditsioonis 580 hj tavaline ja siis plus tuleb 630 hj?
No kurat kui sellisena ta tulebki, siis bemm peab omale juba uut mootorit välja mõtlema hakkama
Täis püss noh
|
|
|
LaSa
huviline
Registreerunud 13.04.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: ex C4Q 2.8
|
postitati 18.01.07 08:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: effe
Kuna siis uus rs6 tuleb? Seda lükatakse koguaeg edasi... | Mõned allikad on väitnud, et esmaesitlus toimub Geneva näitusel selle
aasta märtsis.
|
|
|
gemini
huviline
Registreerunud 16.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.02.07 09:31
|
|
|
Päris kena RS6 photoshopping
Dreaming of a Audi 200 TQ
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.07 22:05
|
|
|
Uus Audi RS6 saab 571-hobujõulise mootori (25)
26.06.2007 10:49
Audi A6 kõige võimsam modifikatsioon RS6 saab 5-liitrise 10-silindrilise kahe turboga bensiinimootori võimsusega 571 hobujõudu.
Mootori maksimaalne pöördemoment on ligi 1 000 Nm, vahendab Lenta.Ru.
Nelikveoline auto saab ka kuueastmelise automaatkäigukasti. Lisaks saab RS6 madaldatud sportvedrustuse, agressiivsed aerodünaamilised keredetailid
ning efektiivsemad pidurdusmehhanismid. Eeldatavasti hakatakse valikuvõimalusena pakkuma ka süsinikkeraamilisi pidurikettaid ja kahe siduriga S-tronic
käigukasti.
Arvatakse, et lisaks baas-RS6le laseb Audi välja ka selle mudeli võimsama versiooni nimega Plus. Auto peaks saama 620- kuni 635-hobujõulise
mootori.
Uus RS6 hakkab pakkuma konkurentsi BMW M5le ja Mercedes E63 AMGle. Auto esmaesitlus leiab aset sügisel toimuval Frankfurdi autonäitusel.
http://www.tarbija24.ee/260607/esileht/olulised_teemad/tarbija24/auto/268671.php
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.07.07 17:43
|
|
|
Huvitav, mis selle uue Rs6 hinnasildil kirjas võiks olla?
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.10 14:42
|
|
|
RS6 düno. Väidetavalt on muudatused
sellised:
Custom 3" Dual Exhaust with no main cats
See on ikka väge haige, kuidas custom softi ja väljalaskega nii suured muudatused välja võlutakse. 900nm @ 2600rpm on ikka haige ja max 972nm/738ps.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|