Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Salongi ventikaga äda (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2275)
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.03 06:34 Tsiteeri
Salongi ventikaga äda



omq... mu sigaril selline häda, et ära kadunud on erinevad ventika astmed
kui auto ostsin siis olid olemas keskmine aste ja max aste nüüd ainult keksmine järgi...
liiguta kangi niipalju kui tahad ühes kohas ainult toimib...
andke nõu...
kas äkki on ära põlenud selle hoova värgi klemmid kuskil?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.03 06:37 Tsiteeri


Selles see viga ongi. Proovi puhastada või osta uus lüliti. See on nende tüüpviga...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 28.07.03 06:40 Tsiteeri


minu plekist sõbral on kadunud see max aste muu töötab...kui kunagi asja uurisin siis öeldi et tüüpiline viga pidi selles lülitis olema..lahti võtmiseni pole jõudnud...teine koht kus viga otsida on takistite plokist(ümarad piklikud rohelised jurakad ventika mootori juures) lüliti ja mootori vahel...rohkem ei tohiks seal midagi olla..kui korda saad anna teada mis siis selle vea tegelikult põhjustas


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.03 07:27 Tsiteeri


need klemmid siis mille peal see liigub (hoob)???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.03 07:29 Tsiteeri


Täpselt nii...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 28.07.03 08:11 Tsiteeri


Olen ka kuulnud et see kang annab saba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janza
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 30.07.03 07:03 Tsiteeri


mul autol selline viga et salongi ventikas puhub ainult max võimsusega oleks kah huvitav teada siis kuidas see asi kõrvaldada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 30.07.03 10:54 Tsiteeri


kui puhub ainult max võimsusega, siis tal on relee tuksis, mis mootori küljes on. Kõrvaldada saab nii: osta uus :P


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
karolin25
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 Quattro; Audi A6 Quattro 2,5 Tdi 132 kW

sad.gif postitati 31.07.03 09:51 Tsiteeri


samasugune mure! puhub ainult max võimsusega.... :-(
keera palju tahad, ei miskit


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 31.07.03 10:37 Tsiteeri


Kui sisu vana,siis sellel plaadid põlenud,aitab lahtivõtmisest ja puhastamisest.kui vääääga kulund,võid auto maha põletada.Just eile küsisin sellekohta kes kunagi jauras selle veaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MadDog
huviline

Avatar


Registreerunud 10.04.04
Asukoht: Wiimsi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 V6T Q

postitati 10.04.04 19:56 Tsiteeri


Mul ka salongi ventikaga jama...nimelt kui keerad tugevust üle teise astme,hakkab asi jubedalt undama!?!Riistapuuks on B4.


One God, One DJ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 11.04.04 04:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja MadDog
Mul ka salongi ventikaga jama...nimelt kui keerad tugevust üle teise astme,hakkab asi jubedalt undama!?!Riistapuuks on B4. [/quote/]

Sul nimelt ventika mootori puksid kuivad ja need teevadki häält.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MadDog
huviline

Avatar


Registreerunud 10.04.04
Asukoht: Wiimsi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 V6T Q

postitati 11.04.04 15:08 Tsiteeri


Tore teada,et kuivad aga mis nendega siis täpsemalt peale hakata???


One God, One DJ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 11.04.04 16:29 Tsiteeri


Võtad ventika mootori maha ja pulkadeks ning paned puksidele määret vahele, suht lihtne ju? Muidugi kõigepealt vaata, äkki saad ilma maha kakkumata puksidele õli vahele panna.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 11.04.04 16:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Võtad ventika mootori maha ja pulkadeks ning paned puksidele määret vahele, suht lihtne ju? Muidugi kõigepealt vaata, äkki saad ilma maha kakkumata puksidele õli vahele panna.:cool:


Päris nii hull see asi ka ei ole... omal oli sama mure. Piisas sellest, kui võtsin maha salongiõgufiltri (kapoti all) ja sealt juba üks mootori ots paistis. Seal otsas on näha väikesed augud ... sealt süstlaga õli. Teiseks võta maha kindalaegas ja pääsed mootori tagumise osani. Seal ümara kopsiku keskel on näha üks plastmass jublakas (1cm läbimõõt), mis on kruvikeerajaga eemaldatav. Selle taga on võlli teine ots. Sinnagi süstlaga õli (soovitavalt siis, kui mootor käib väikeste pööretega) ja asi bueno :D ... vähemalt minul siiamaani vaikne kui haud ;)


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MadDog
huviline

Avatar


Registreerunud 10.04.04
Asukoht: Wiimsi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 V6T Q

postitati 12.04.04 06:14 Tsiteeri


Tänud mehed!Eks siis hakkan õliga pritsima:cool:


One God, One DJ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.4% - SQL: 60.6%]