Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S6 4.2 vs A8 4.2 (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1734)
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.05 07:34 Tsiteeri
S6 4.2 vs A8 4.2



Tere võitlejad!

Nimelt olen viimasel ajal valiku ees, et kumba võtta ja kumba jätta (automaadid muidugi). Tean, et meil klubilistel on nii S6 (C4), kui ka A8 olnud ja on siiani. Tean ka seda, et foorumis on A8 teemal jahutud küll ja küll ja mina sooviksin just kahe auto võrdlusest lugeda. Minu küsimus ongi teile järgmine. Tooge palun välja nende kahe auto erinevused, hoolduskulud ja kus on hooldused tehtud, kütusekulud, kumba Sina eelistaksid (pean silmas ikka reaalseid S6 või A8 omanikke, muidu valgub teema liiga laiali)?

Hr Raul on mulle kõnelenud, et uuem V8 (5 klappi silindri kohta, nagu A8) on tunduvalt asjalikum mootor. Pidi vähem kütet võtma ja vastupidavad olema. Mitte, et ma oleks mõnda V8 4v näinud, millel ressurssist puudu tuleb.

Seega, paluks just Teie arvamust siia, kes on antud autodega ka reaalselt kokku puutunud.

Marko.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 13.12.05 07:55 Tsiteeri


Juhitavuse (kergelt ülejuhitav), mugavuse, vaiksuse ja varustuse poolepealt on A8 selgelt üle. Automaatkasti puhul on ka see parem kui S6-el, eriti 97 ja edadsi toodetud 5 käigulised tiptronicud. Miinuseks on vast parkimisprobleemid (Tallinnas), suuremad ekspluatatsioonikulud ja eriti kui juhtud laksu tegema (omal süül ja ilma kaskota). Viieklapitehnoloogia ei ole kindlasti vastupidavam kui nelja klapiga, küll aga võimsam ja suhteliselt ökonoomsem (0.2 L/100 km kohta).


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 13.12.05 08:35 Tsiteeri


Kuna mul pole A8 olnud, siis ma poetaks lihtsalt veidi filosoofilist häma oma mõtete kohta selles samas küsimuses.

Üldiselt, ega seal midagi nii väga polegi võrrelda - A8 on ikka uuem, popim ja luksim asi kui S6. Aga fakt on ka see, et Audi on Audi, mingit S6'st oluliselt põhjapanevamat kaiffi ei saa ka A8'st. Ülalpidamiskulusid ei oska ma võrrelda, aga minule teadaolevatel andmetel on 5k tiptronicuga A8 4-käigulisest S6'st nullist sajani tsipakese nobedam ja madalamate pöörete tõttu võib-olla umbes kahe molekuli bensiini jagu ka ökonoomsem (samas ei saa unustada suuremast lauppinnast tulenevat suuremat õhutakistust). Samas igasuguse kahtluseta on A8 edevam asi kui S6. Mõnes situatsioonis võib-olla liigagi edev. See on näiteks üks põhjus, miks meil siiani S6 majas on ja mõlemad väga rahul oleme - mõnus low profile asi, kuigi väike kurat vahepeal kiikab ikka suurema kere poole kui selline vaatevälja ilmub. Lisaks sellele meeldib mulle post-2000 A8'te ninaots nii oluliselt rohkem, et vanema ninaga auto ei pakuks rahuldust. Ja ilma sportistmete ja sportroolita A8 salong on sellise klassi auto kohta minu silmale lihtsalt kole vaadata. Ja siis on veel need faktuaalselt kontrollimata linnalegendid, mis räägivad pre-1997 autode roolilattide kohta õudukaid. Aga uuema veermiku ja faceliftitud ninaga eksemplarid on juba päris kallid. Kaskot sellisele vist pole mõtet hakata üritamagi (25-30k aastas). Nii et mina arvan, et lõppkokkuvõttes panevad ikkagi igasugused seestpoolt tulevad tundmused asja paika - kui ikka on iha, siis leitakse ka raha. Mul seda iha vähemalt praegu veel niipalju ei ole, et 2000.a mudeli vastu vahetama hakata. Seega minu soovitus on, et kui ikka kisub A8 poole, siis majanduslikust kaalutlusest ei ole küll mõtet S6 võtta. Okas hinges maksab ilmselt rohkem kui see ülalpidamise vahe...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.05 10:13 Tsiteeri


S6 on üks eelis A8 ees - ta on saadaval ka universaal kerega...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.05 10:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
S6 on üks eelis A8 ees - ta on saadaval ka universaal kerega...

Jah, seda küll. Samas ma ei kujuta A8-t avant kerega ettegi:D

Eila sõitsin sedaan kerega S4-ga ja peab mainima, et avant on ikka lärmakam.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.05 10:20 Tsiteeri


No võrreldes 2004 aasta universaal Ford Focusega on Audi Avant ikka päris vaikne... :)


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 13.12.05 13:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Joel Okas hinges maksab ilmselt rohkem kui see ülalpidamise vahe...


Täiesti raudselt nõus selle lausega!

Ning nagu mainitud on A8 ikka kõvasti edevam Audi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.2% - SQL: 69.8%]