Lehekülgi: 1 2 |
itsiim
huviline
Registreerunud 18.10.05
Asukoht: Dälin.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi 85kw
|
postitati 08.12.05 09:11
|
|
|
Audi C4 2.5 TDI tühikäigul väriseb
Tere audispetsid!
Mure selline, et 900 pöörde peal töötab mootor ebaühtlaselt. aga 950 pöörde peal juba ühtlaselt. Auto on 1994 aasta oma ja kas ise saab kuskilt
pöördeid reguleerida?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 08.12.05 09:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: itsiim
Tere audispetsid!
Mure selline, et 900 pöörde peal töötab mootor ebaühtlaselt. aga 950 pöörde peal juba ühtlaselt. Auto on 1994 aasta oma ja kas ise saab kuskilt
pöördeid reguleerida? |
See 900 pööret on juba isegi tiba palju...830..850 on suht norm. Viga peitub sul arvatavasti mitte töötavas pihustis.
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 08.12.05 11:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: itsiim
Tere audispetsid!
Mure selline, et 900 pöörde peal töötab mootor ebaühtlaselt. aga 950 pöörde peal juba ühtlaselt. Auto on 1994 aasta oma ja kas ise saab kuskilt
pöördeid reguleerida? |
diislid kipuvatki vibra sisse tõmbama, belarus ju !
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 08.12.05 12:09
|
|
|
Peris Belarus ei ole üks silinder rohkem Mu isendil on diagnosti andmetel
940 pööret minutis ja ei värista.Külmalt kui pöörded allpool siis on ka väike vibra sees.Aga siiski kas keegi on käinud tühikäigu pöördeid
reguleerimas? Kus? Ja mis hinda on küsitud?
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 08.12.05 12:19
|
|
|
Selle teema võiks tõsta teiste traktoreid puudutavate küsimuste teemade alla.
aitäh!
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 08.12.05 12:22
|
|
|
Küsimus oli ebaühtlases töös mitte värinas. Eks bensukaga harjunu jaoks
diisel värisebki "tiba" rohkem ja eks see värisemine on kõige tuntavam tühikäigul.
Ebaühtlase käigu põhjustajaks võib vabalt olla tühikäigul "pissiv" pihusti.
5 silindrilise diisli tühikäiguks 900p/min tundub küll tiba palju olema.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
itsiim
huviline
Registreerunud 18.10.05
Asukoht: Dälin.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi 85kw
|
postitati 08.12.05 13:13
|
|
|
aitähh vastuste eest. Eks proovin mingeid küttelisandeid

|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 08.12.05 15:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: itsiim
aitähh vastuste eest. Eks proovin mingeid küttelisandeid
|
Sa Tartusse ei satu vahepeal? Neid lisandeid võid hiljem ka panna - külasta parem ntx. Kattel Diislit.
|
|
|
urquattro
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI
|
postitati 08.12.05 16:52
|
|
|
Mootoripatjadele võiks ka pilgu peale visata.
|
|
|
Hanz
huviline
Registreerunud 23.03.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant Quattro
|
postitati 09.12.05 06:42
|
|
|
ka kõrgsurvepump võib peetis olla.minu soovitus käi ära diagnostis,saad täpse pildi asjast.tunnen ühte päris head pumba remontijat kui asi juba nii
kaugel
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 11.12.05 17:53
|
|
|
mul raputab 1,9D 50kw mootor.
käisin joe's pihusteid kontrollimas.
sõitsin uksest sisse ja pässid ütlesid ühest suust, et mootor teeb nii head häält et mis ma veel tahan?
üle 900 pöörde nurrub jah. aga alla selle raputab päris korralikult.
käsipumbaga lõid pihustid läbi ja ütlesid et on head küll.
hammasrihma sättisid veel paika.
ja keerasid pumba survet(vist)
aga ei midagi.
siin foorumis või kuskil keegi pakkus variandi et piisavalt kulund moto juba, ja kui vänt, saaled, kepsud jne jne ära vahetada et siis vbl on
rahulikum.
mootoripadjad vahetasin enne ära juba.
ka seda "pissiva pihusti" juttu rääkisid mitmed seltsimehed, aga no selle käsipumbaga ei old midagi näha.
pumpa ennast muidugi ei tea...
spidol ees 247 000 -> 347 000 ei ole viitsitud kruttima hakata, vaid on kruvika otsaga suditud nii et värv maas. nii et 93a aparaadi kohta mingi
500k on vast ikka läbi käinud.
samas on moto suht koht korras, sinist ei aja, ülevaatusel tahm korras, kütet läeb suvel 5,6-6,2
|
|
|
MD83
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.0 tdi
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 12.12.05 08:18
|
|
|
Üks diisli tundja ütles et kui 1 pihusti "kuseb" siis on käivitusega ka raskusi ja seda enam külmalt, aga kui külmalt paugust käima läheb siis
pihustid OK.
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 12.12.05 09:24
|
|
|
huvitav oleks teada kuidas kusemist kontrollitakse?
käsipumbaga "stendis" lööb ju ainult korraks surve üles. kui saaks hoida mingit survet, ehk siis oleks näha?
samas ei ole ka ju pumba poolt kogu aeg surve peal? sama moodi vajalikul hetkel antakse laks?
või päris 0 see surve ka ei ole ootel seisundis?
seda ise ka ei oskaks välistada et tõesti kulund on mootor, ja sellest siis rappumine.
peaks kuskilt R6 diisli otsima. jutu järgi sellisel töötsüklid kuidagi "sujuvamalt" vastasfaasis ja mootor ka rahulikum.
bmw/opel äkki on r6 ?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 12.12.05 09:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupz
peaks kuskilt R6 diisli otsima. jutu järgi sellisel töötsüklid kuidagi "sujuvamalt" vastasfaasis ja mootor ka rahulikum.
bmw/opel äkki on r6 ? |
BMW sama võimas (85KW) R6 küll kusagilt otsast ühtlasem ja vaiksem ei olnud, eks need vanad diislid raputavad ja vibreerivad kõik enamvähem ühtviisi.
Samas olulisem vahe bensukaga ongi just tühikäigul, maanteekiirusel pole salongis küll miskit vahet tunda.
Kui ikka tühikäigul üks silinder normaalselt ei tööta peaks seda olema ju suht lihtne tuvastada. Samuti peaks saama kompressiooni lihtsate vahenditega
mõõta. Iga enesest lugupidav vähegi diislitega tegelenud remondikoht peaks selliste vigade tuvastamisega hakkama saama. Kui mootor ka külmaga
korralikult ja ühtlaselt käivitub siis ei ole viga kulunud mootoris.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 12.12.05 12:47
|
|
|
jah, joe's mehed mõõtsid ka kompressiooni mul tookord. oli vist miski 26-28bar suht ühtlased kõik 4tk.
aga ikkagi tahaks vastu vaielda, et see tühikäigul raputamine ei peagi seotud olema kulunud silindritega, kuid mine tea äkki siiski vända ja muu
alumise otsaga?
sõites ei ole tõesti mingit vibrat. ja ka tühikäiguga aeglaselt käiguga vedada lastes ei raputa.
ja ka müra ei ole niii hull. golf II 1,6D istusin kord, see oli küll jube, nagu polekski mootori tulemüüri või kapotti. liiga karm lärm oli.
ja see jutt et kõik vanad diislid raputavad, ei kõlba ka kuhugi. pigem ikka kulund mootor või ei tea mis. seltsimees ostis 1995a 66kw 1,9tdi passati
ja ei ole mingit sellist märkimisväärset vibrat. küll aga on ka jupi uuemaid ntx 1998 massinaid mis värisevad kõvasti. ja ei usu kuidagi et kõigil
pihusti või pumba või .... teema.
et kui nii suur kompressioon, miks siis ei võiks väntv ära kuluda?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 12.12.05 15:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupz
jah, joe's mehed mõõtsid ka kompressiooni mul tookord. oli vist miski 26-28bar suht ühtlased kõik 4tk.
aga ikkagi tahaks vastu vaielda, et see tühikäigul raputamine ei peagi seotud olema kulunud silindritega, kuid mine tea äkki siiski vända ja muu
alumise otsaga?
sõites ei ole tõesti mingit vibrat. ja ka tühikäiguga aeglaselt käiguga vedada lastes ei raputa.
ja ka müra ei ole niii hull. golf II 1,6D istusin kord, see oli küll jube, nagu polekski mootori tulemüüri või kapotti. liiga karm lärm oli.
ja see jutt et kõik vanad diislid raputavad, ei kõlba ka kuhugi. pigem ikka kulund mootor või ei tea mis. seltsimees ostis 1995a 66kw 1,9tdi passati
ja ei ole mingit sellist märkimisväärset vibrat. küll aga on ka jupi uuemaid ntx 1998 massinaid mis värisevad kõvasti. ja ei usu kuidagi et kõigil
pihusti või pumba või .... teema.
et kui nii suur kompressioon, miks siis ei võiks väntv ära kuluda? |
Enamus uutest diislitest ikka oluliselt vaiksemalt käivad, tihtilugu ei saa kohe arugi, kui diisliga tegu, see jutt, et vanad diislid "värisevad"
rohkem peab täiesti paika. Golf 2'est pole tõesti mõtet rääkida, ka sellist omasin ja selle müra on ikka jupi maad suurem.
Kulunud vändast ei teki kindlasti vibratsiooni, kuna enne vibrat tuleb kõigepealt kolin ja varsti seejärel saabub peale suuremat kolksu või raginat
päris vaikus. Tühikäigupöörded langevad ka 800-900p/min võrra.
Pigem tasuks ikka pihusti(te)le panustada.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 12.12.05 19:44
|
|
|
krt kui pihustite vahetusega saaks värinast lahti siis laoks küll 250,- tk välja (oli vist u selline hind)
ja ega nende "kontrollimine" ka odavam lõbu suurt ei ole. pool raha läks vähemalt "kontrollimise" alla eelmine kord mul.
kas ei leia tõesti sellist hääd diisli meest, kes omaks kogemus sel teemal rohkem kui kord?
mingi suva remondi garaaz ütles et "selle värina eest sa ei maksnud autot ostes, see oli lisana ha ha haaa"
selle asemel et miskit põhjapanevat välja tuua miks väriseb...
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 12.12.05 19:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupz
krt kui pihustite vahetusega saaks värinast lahti siis laoks küll 250,- tk välja (oli vist u selline hind)
ja ega nende "kontrollimine" ka odavam lõbu suurt ei ole. pool raha läks vähemalt "kontrollimise" alla eelmine kord mul.
kas ei leia tõesti sellist hääd diisli meest, kes omaks kogemus sel teemal rohkem kui kord?
mingi suva remondi garaaz ütles et "selle värina eest sa ei maksnud autot ostes, see oli lisana ha ha haaa"
selle asemel et miskit põhjapanevat välja tuua miks väriseb... |
Aga oled sa proovinud mõnda teise masinasse istuda? On see värin kogu aeg olnud või alles tekkis? Kui bensukast diiselmasinasse istuda (ja vastupidi)
siis tõesti on esialgu suht harjumatu.
Tühikäigul mitte toimiva või kehvalt toimiva silindri leiab ka ntx sellelt pihustilt surve eemaldamise teel, st pihusti toru lahti keeramisega.
Tõsi ta on, et diilsliteemal pädevaid tegelasi eriti pole, lohutada võid end sellega, et bensukaga pole tallinnas olukord eriti parem. Oluline vahe on selles, et diisel on kindlasti lollikindlam ja hooldusvabam(kui
ta korralikult töötab ja normaalne kütus juhtub olema). Joe's käisin ka ise ja sealsest rahvast jäi mulje, et nad eriti ei viitsi midagi teha, samas
hinna ja töö suhe oli vägagi hea.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 13.12.05 07:47
|
|
|
kui mahti saan eks võtan oma 93a 1,9d ja tuttava 95a 1,9tdi kõrvuti, ja hindan siis värinat.
mu omal pole ju ka elektroonilist pöörete regulaatorit, vaid see käsihoob. ja tahhokat ka pole. nii et raske võrreldavat olukorda tekitada.
värin on algusest peale kui ostsin masina.
külmalt väriseb ikka nii et rool ja kogu salong elab. silmaga näha kuidas rool võngub
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 13.12.05 11:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupz
kui mahti saan eks võtan oma 93a 1,9d ja tuttava 95a 1,9tdi kõrvuti, ja hindan siis värinat.
mu omal pole ju ka elektroonilist pöörete regulaatorit, vaid see käsihoob. ja tahhokat ka pole. nii et raske võrreldavat olukorda tekitada.
värin on algusest peale kui ostsin masina.
külmalt väriseb ikka nii et rool ja kogu salong elab. silmaga näha kuidas rool võngub |
Viimane lause pani küll silmi punnitama
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 13.12.05 12:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2Viimane lause pani küll silmi punnitama |
võin üritada vidoe teha digikaga
liiga hull on asi külma mootoriga.
kuid ka sooja mootoriga madalatel pööretel on rooli värisemine silmnähtav. ülevaatusel said pöörded 920 peale mu mäletamist mööda
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 13.12.05 13:18
|
|
|
Mul oli kunagi Golf2 D, see lagises ka külmalt kui päevinäinud rehepeksumasin, kuid sellist silmaga nähtavat vibrat küll ei täheldanud.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 13.12.05 16:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupz
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2Viimane lause pani küll silmi punnitama |
võin üritada vidoe teha digikaga
liiga hull on asi külma mootoriga.
kuid ka sooja mootoriga madalatel pööretel on rooli värisemine silmnähtav. ülevaatusel said pöörded 920 peale mu mäletamist mööda
|
Pöörded peaksid sooja mootoriga olema 750-800 RPM. Vähemalt minu isendil on nii. Ilmselt on midagi mäda kui pöörded nii kõrged on.
|
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 15.12.05 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: itsiim
Tere audispetsid!
Mure selline, et 900 pöörde peal töötab mootor ebaühtlaselt. aga 950 pöörde peal juba ühtlaselt. Auto on 1994 aasta oma ja kas ise saab kuskilt
pöördeid reguleerida? |
No mul sama isend ja kerge värin on sees külma mootoriga tühikäigul.
Sooja mootoriga ei saa tühikäigul arugi et diisliga tegu.
Ühesõnaga, midagi peab ikka jamasti olema kui tuntav vibra sisse jääb.
Keegi kunagi kirjutas midagi diiselmootorite reguleeritavate mootoripatjade kohta?!
Ise pole kokku puutunud aga kes teab, ka neis võib viga olla ...
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |