krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 07.12.05 23:33
|
|
|
Vints
Soovitage palun head elektrilist vintsi! Ei pea jaksama traktorit soost väljatõmmata, aga Audiga võiks siiski hakkama saada. Tore, kui keegi oskaks
tuua välja ka mingeid hinnavõrdlusi. Igasugused kogemused on teretulnud!
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 08.12.05 06:18
|
|
|
Kas audi on täisraamil, et sa sellele vintsi paned. Minuteada ei ole.
12.301@181km/h
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 08.12.05 09:37
|
|
|
Naera naera. Ma tahan näha seda autot pärast, millel on kere külge kinnitatud vints ja seda ka kasutatud. Ilma raamita autot venitatakse
kõveraks/pooleks. On sul üldse aimu mis jõud korralikul vintsil taga on.
Aga noh, proovida pole ju kellelgi keelatud.
12.301@181km/h
|
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.12.05 09:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Naera naera. Ma tahan näha seda autot pärast, millel on kere külge kinnitatud vints ja seda ka kasutatud. Ilma raamita autot venitatakse
kõveraks/pooleks. On sul üldse aimu mis jõud korralikul vintsil taga on.
Aga noh, proovida pole ju kellelgi keelatud. |
võib siis oletada et kui näiteks üks auto teist puksiiris veab siis pärast on mõlemad kered pool meetrit pikemad??? ma arvan et see,kui palju jõudu
vints peab rakendama, oleneb ikka tiritava eseme massist ka . kui auto puu külge kinni siduda ja siis tõmmata vintsiga siis tõesti oht et vintsi jõud
hakkab kerest üle käima a niisama kuskil soos mütata.... miks mitte
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 08.12.05 10:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Naera naera. Ma tahan näha seda autot pärast, millel on kere külge kinnitatud vints ja seda ka kasutatud. Ilma raamita autot venitatakse
kõveraks/pooleks. On sul üldse aimu mis jõud korralikul vintsil taga on.
Aga noh, proovida pole ju kellelgi keelatud. |
Jutus on point täiesti olemas - erinevate autode kered on tehtud jäigad erinevate jõudude suhtes. Nt W124 kerega mersu kannatab pikimatsusid ilusti,
kuid ei tohi pukseerida põiki oleva köiega (isa proovis enda omaga ja esiklaas puru peale järsemat kohalt liikuma hakkamist). Mul pole tõesti plaanis
kasutada Audit maasturina, kuid vints pole mitte kehvem variant lumest väljasikutamiseks kui oluliselt robustsemalt ja järsemaid liigutusi tegev
traktor. Alles möödunud nädalal sikutati mu teine Audi vintsiga tee peale tagasi, nii et mitmel korral oli üks ratastest õhus - ei väänanud see keret
(igal juhul mitte rohkem kui sinna kraavi jõudmine). Tegelikult vajangi
seda vintsi hoopis natukene teisel otstarbel, kuid vintsi tugevuse piiriks võiks olla see, et jaksab ka autot ennast sikutada.
Kui vintsi jõu kohta ütleb valmistaja, et mõeldud 950kg sikutamiseks (poes uuena maksab 79 EUR), kas selle all mõeldaks rippuvat raskust? St et
veerevat raskust võiks siis jaksata tõmmata ka mitut tonni?
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 08.12.05 10:58
|
|
|
Lumest kannatab jah vintsida. Üldiselt on vintsi peal kirjas, et palju on veereva raskuse ja palju on lohiseva raskuse jaoks tal jõudu.
12.301@181km/h
|
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
postitati 08.12.05 11:11
|
|
|
Kui õieti mäletan, siis mingeid Handyman vintse peaks saama kinnitada ka sul auto puksiirköie kinnitusaasa otsa. Seega peaks sulle suht sobiv variant
olema, sest Audile sa seda ilmselt mingi eraldi aluse peale kere külge ehitama ei hakka.
...
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 08.12.05 17:59
|
|
|
Uuri kuskilt paadivintse,neid on nii manuaalseid kui ka elektrilisi,Viskad selle lahtiselt pagassi ja saad kasutada kus iganes soovid.Varuratta auku
mahub ära ilusti.Seekli ja koormarihmaga kinnitad kuhu vaja.Reeglina on ka lisaplokk kohe kaasas.Tõmbejõuga on aga nii et peaks olema vähemalt 1 tonn
ja siis pead ka ilmselt kaasa aitama juba autoga.Iga plokk muidugi kahekordistab jõu.Ise olen kasutanud ja töötavad hindele 5+.Maal sai isegi
kuurisein sirgeks tõmmatud läbi kolme ploki.
|
|
|
|
kaiz
huviline
Registreerunud 06.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S-type 2.0 TDI
|
postitati 08.12.05 19:13
|
|
|
Sellega, kes Ladaklubis Handymanni vintsist pajatab, sõidan tema Nivaga offroadi. Nival on ees Ramsey esimese poolraami külge kinnitatud alusel. Kui
väga karmilt kedagi tirida, siis võib venida küll, enda vintsimisel pole üldjuhul hullu. Viimasel võistlusel venitasime Range Roverit maakera seest
välja. Niva oli rihmaga konksust ümber betoonposti. Ainus, mis järgi andis, oli veokonksu kinnitus.
Handymanni analoog (või isegi sama) oli kodutuextras 1500 eeku.
Odavam variant on aga Hi-lift või Farmers Jack, sellega saab nii kergitada, kui välja tirida. Nt. http://www.abv.ee/?id=&group=10&group2=16
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 09.12.05 14:44
|
|
|
Offroadi sõitma ei hakka ja selline 1500kr hinnaklassi vints oleks igati normaalne (see Soomes pakutav siis hetkel natukene odavamgi). Kas nende
odavate kohta kusagilt netist kah infot leiab, ma mõtlen poodide pakkumisi? Selline koht nagu www.handyman.ee peaks olema olemas, aga siit Soomest ma
sinna millegipärast ligi ei pääse. Netist olen seni leidnud vaid vintse alates paar korda kallimast hinnast. Omal oli plaanis paigaldada see kas
pagasniku sisse (sikutamisel tagaluuk lahti) või teha haagisekonksu muna külge kinnituv klamber. Ehk siis plaan sikutada eelkõige teisi kergemaid asju
auto suhtes, mitte autot maakera suhtes
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 09.12.05 17:04
|
|
|
Koivunen OY pakub sesakanti asju eestis.Soomes peaks asi veel lihtsam olema .
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 15.12.05 17:39
|
|
|
Äkki keegi oskab seletada lihtsate sõnadega ära, et kui vints on mõeldud 1000kg veereva takistuse sikutamiseks, siis see on arvestatud tõenäoliselt
siledal maal (st siledal asfaldil lükkaks ka laps nii kerget autot). Kui palju väheneb vintsi jaoks sobiv raskus, kui seda sikutada näiteks üles 45
kraadise nurgaga mäest? Ja omakorda, kui palju muutub see raskus, kui seda asja sikutada asfaldi asemel näiteks lumes või pehmes liivas?
Küsin sellepärast, et sellise 1000kg veereva takistusega vintsi reklaamitakse kui maasturitele paigaldamiseks mõeldut, kuid ükski maastur pole ju nii
kerge, ja kui ta veereks ise vabalt (nagu asfaldil), poleks ju vintsi vajagi
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 15.12.05 18:22
|
|
|
Kui tahad hakata ikkagi autot välja vedama lumest või mudast,siis on sul vaja minimaalselt sellist kompotti.
Auto täismass* 1,5...............see on absoluutne miinimum.Rohkem oleks alati parem.
Aga selle min nõude puhul peab sul olema vähemalt kaks plokki pagassis.Kui oled juba 30 cm sees,siis mass on ca kolmekordne.
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 15.12.05 21:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Kui tahad hakata ikkagi autot välja vedama lumest või mudast,siis on sul vaja minimaalselt sellist kompotti.
Auto täismass* 1,5...............see on absoluutne miinimum.Rohkem oleks alati parem.
Aga selle min nõude puhul peab sul olema vähemalt kaks plokki pagassis.Kui oled juba 30 cm sees,siis mass on ca kolmekordne. |
Aga teeme veel lihtsamalt: ilma ühegi plokita ning mööda pinnast 45 kraadise nurga all - kui raske tohib olla auto/käru, et 1000kg tõmbejõuga vints
selle sealt üles jaksaks tõmmata?
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|