curse22
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: võru-tartu-tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RED B4
|
postitati 30.11.05 14:35
|
|
|
K:prõksumine kõlarites?!
kuidas on lood sellise asjaga, et kui makki kõvemaks keerates hakkavad kõlaritest teravad prõksud läbi käima,
et kas sis kõlarid õhtal või makil võim vaga?
|
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.05 14:58
|
|
|
Ilmselt on tegu jah maki lõppvõimu veaga. Kui asi toimub vaid siis kui volume nuppu keerad siis pole sul karta midagi. Eks see võimendi töötab nii
kaua kui töötab.
|
|
|
curse22
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: võru-tartu-tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RED B4
|
postitati 30.11.05 15:06
|
|
|
kui keegi veel midagi tarka oskab öelda sis andke aga märku
sõbral oleks muidu veic narr makk või kõlarid välja vahetada
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 30.11.05 15:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: curse22
kuidas on lood sellise asjaga, et kui makki kõvemaks keerates hakkavad kõlaritest teravad prõksud läbi käima,
et kas sis kõlarid õhtal või makil võim vaga? |
Mis autoga tegemist on ja mis makk sees on. Kui on pandud näit. audi aktiivkõlarite taha mitteoriginaalmakk võib selliseid jamasid tulla.
|
|
|
curse22
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: võru-tartu-tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RED B4
|
postitati 30.11.05 15:30
|
|
|
tegemist golf 4-ga
makk jvc
kõlariteks vw originaalid
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 30.11.05 16:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: curse22
tegemist golf 4-ga
makk jvc
kõlariteks vw originaalid |
Jah, volkaritest ei tea nii palju (sellejaoks on teine klubi) aga minuteada VW ei kasuta aktiivkõlareid - järelikult ikka makk peetis.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 30.11.05 16:59
|
|
|
ka vigase "suka" tunnus on see, et kõvemaks keerates tulevad kuuldavale "prõksud"
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.05 17:28
|
|
|
kui tõesti tahad oma maki korda saada, siis vii see elektrooniku juurde.
|
|
|
curse22
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: võru-tartu-tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RED B4
|
postitati 30.11.05 17:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
ka vigase "suka" tunnus on see, et kõvemaks keerates tulevad kuuldavale "prõksud" |
suka?
seleta lollile
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 07.12.05 18:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: curse22
suka?
seleta lollile |
see peenike ja õrn juhe mis Sul klemmi alt elementi sisse jookseb!
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 08.12.05 00:09
|
|
|
Kas krõbin kostub keeramise ajal või peale seda kui on juba kõvemaks keeratud? Füüsilise volume juures potensiomeeter väsinud, kui keerates krõbiseb
ja rahule jättes vait jääb. Kui kõvemaks keeratult teravad krõpsud, siis jah lõpu poolt kas kivi hakkab väsima või mõni trans/lüüt väsinud. Kui
kahtlustad kõlareid siis saad ju kontrollida kõiki kõlareid eraldi balance/faderiga mängides.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Loosedahood
huviline
Registreerunud 03.01.06
Asukoht: Kose
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi, Saab 9-3
|
postitati 18.02.06 17:25
|
|
|
probleem võib olla ka elemendi mähises, vigasel elemendil tuleks uuesti mähkida...
|
|
|
wacky
huviline
Registreerunud 17.04.05
Asukoht: Tartu/Võru
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Q 3.0TDI 180kw
|
postitati 19.02.06 19:18
|
|
|
mul teeb prõksu siis kui maki sisse vajutad ja ainult yks kõlar, juhipoolne tagumine
vahepeal vilistab natuke
|
|
|
curse22
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: võru-tartu-tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RED B4
|
postitati 19.02.06 19:30
|
|
|
viga on makis ikkagi
see õhtal
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 01.03.06 11:39
|
|
|
A6s teeb tagumine parema ukse alumine kõlar häält, samamoodi põrkusb. Makk on originaal Audi Gamma. Probleem kõlaris?
Muidu kõlarid vilisevad vahel ka natuke, kuid see on vigase massi viga.
Samas siit ka küsimus, kuna A6s on Audi Gamma ja on 8 kõlarit maki taga, kas makil on ka rohkem kanaleid? Või on autos ka võim? (Ei ole tõesti
vaadanud) Samas A4s on Delta, mis peaks idee järgi olema kõvem makk kui Gamma (Nii olen ma aru saanud) ja sel vaid 4 kanalit + 2 liiniväljundit.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.06 11:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: curse22
viga on makis ikkagi
see õhtal |
Sai kontrollitud või millest kindel? Omal oli jällegi vastupidine versioon... hoopis kõlar oli samade tunnustega õhtal mitte makk.
Hea lihtne kontrollida tegelt ju, makk välja ja suvaline kõlar taha... kui käitub samuti viga makis, kui ei, viga kõllis.
|
|
|
|
Krahv
huviline
Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Maserati 4200GT
|
postitati 01.03.06 14:13
|
|
|
Nojah, täpselt nii ongi, viga võib nii siin kui seal või ka mõlemis olla. Sõltumatut testid teiste vahenditega (teine juhtseade, iga kõlar eraldi
testi) ja tulem teada.
-Krahv
|
|
|
curse22
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: võru-tartu-tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RED B4
|
postitati 03.03.06 09:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Tsitaat: | Algselt postitas: curse22
viga on makis ikkagi
see õhtal |
Sai kontrollitud või millest kindel? Omal oli jällegi vastupidine versioon... hoopis kõlar oli samade tunnustega õhtal mitte makk.
Hea lihtne kontrollida tegelt ju, makk välja ja suvaline kõlar taha... kui käitub samuti viga makis, kui ei, viga kõllis. |
varem oli see makk olnud ühe venna autos kellel oli makile posu kõlareid
ja 500w subwoofer järele ühendatud
ja siis veel kõvasti valu ka antud
|
|
|