Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: El. skeemi välistemperatuuri näidikule (Vastuseid: 53 | Vaatamisi: 10490)
Kaaku
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A4 B8 Avant Q, A6 C7 Avant Q

postitati 23.11.05 23:28 Tsiteeri
El. skeemi välistemperatuuri näidikule



Vajan el. skeemi välistemperatuuri näidiku jaoks, et teada, mis juhe on mis. (valge, pruun, roheline, tumekollane, hall).

Edit: Pilt ka selgituseks.

http://www.s2-audi.co.uk/tech_articles/outside_temp/reassembled.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vanapagan
huviline



Registreerunud 06.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Cherokee; Astro;... Ex 200turbo

postitati 01.12.05 20:55 Tsiteeri


valge süüde 12v
pruun tulede reostaat
roheline mass
kollane t´ andur



anduril üks ots massi ja teine kollase külge


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Graabel
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.05 13:23 Tsiteeri


Kasutax teemat ja kysix kas testriga saab mõõta ka kas temperatuuri andur töötab... Mul nimelt jookseb -30 kuni +30 vahel edasi tagasi nii kuidas ise soovib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A4 B8 Avant Q, A6 C7 Avant Q

postitati 02.12.05 14:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vanapagan
valge süüde 12v
pruun tulede reostaat
roheline mass
kollane temp. andur

anduril üks ots massi ja teine kollase külge


Oled sa selles täiesti kindel või? Pauku ei soovi teha. Asjad peavad esimese korraga õigesti saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vanapagan
huviline



Registreerunud 06.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Cherokee; Astro;... Ex 200turbo

postitati 02.12.05 15:33 Tsiteeri


kindel või mitte aga endal sai nii pandud.
pauku ei ole võimalik sellega teha .
kui sa esimese korraga mõne otsa ära ka vahetad siis ei juhtu ka midagi. (lolli peaga proovitud)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 22.01.06 22:42 Tsiteeri


Mul oleks paar küsimust antud teema kohta: Kas kuidagi on võimalik näidikust ja tavalisest välistermomeetri andurist teha autole välistemperatuuri näidik?
Minu autol kellade plokis vastavad juhtmed puuduvad, aga kas on võimalik siis kahest asjast ilus ja toimiv asi saada?

Kui näitikusse tuleb viis juhet ja vanapagan nimetas ainult nelja, siis mis see viies hall juhe peab olema?

Termoanduri tööpõhimõte on ju mõõta takistust? Kas auto andur ja tavaline termomeetri andur on ühilduvad?

On kellegil veel ideid?


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 25.01.06 13:38 Tsiteeri


Oskab siis keegi öelda, kas saab temp näidikust ja tavalise termomeetri temp andurist teha toimiva süsteemi C4-le?


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
vanapagan
huviline



Registreerunud 06.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Cherokee; Astro;... Ex 200turbo

postitati 25.01.06 16:03 Tsiteeri


Ei oska öelda mis takistusega see (tavaline) temp andur olla võiks aga Audi omal on näiteks 3,3k 0 ja 1k +23


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 30.01.06 17:51 Tsiteeri


Mida selle " tulede reostaat" all mõtled, kuhu pruun juhe peaks minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Passat CNG

postitati 30.01.06 18:43 Tsiteeri


Aiku, seal on silmas peetud armatuurivalgustuse tugevust reguleerivat reostaati. Ehk siis tahho- ja spidomeetri juures see kõige vasakpoolsema pulgakesega reguleeritav asi. Et kui kellade taustvalgust maha keerad, siis läheb ka temp. näidiku oma sellega kaasa.

edit: ühendada peaks olema kõige lihtsam mõne suvalise armatuuri taustvalgustuse lambi klemmi külge, kui otse reostaadist ei kannata võtta.


A4 allroad: http://images.spritmonitor.de/1045825.pngPassat: https://images.spritmonitor.de/1122804.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 30.01.06 18:46 Tsiteeri


Selge see ,aga kuhu seal nagu ühendada saaks seda juhet ei mõista.
No tegelikult vast kellade tagant ikka mõne koha leiab kudu ühendada saaks.
Uurin veel asja


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vanapagan
huviline



Registreerunud 06.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Cherokee; Astro;... Ex 200turbo

postitati 30.01.06 19:06 Tsiteeri


armatuuri poolses juhtmestikus on mass--pruun, süüde--must/sinine, armatuuri valgustus--hall/sinine


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaaku
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A4 B8 Avant Q, A6 C7 Avant Q

postitati 15.11.07 12:23 Tsiteeri


Koogin taas teema päevakorda. Vahepeal sai näidik küll maha müüdud aga nüüd jälle uus olemas ja paneks seekord ikka külge.

Veel küsimusi:

* Mis juhe on hall?

* Kas pruuni juhtme võib "ära jätta", kui regull ei huvita?

* Kas mingit vahetükki rohkem pole vaja anduri ja näidiku vahele?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.07 14:34 Tsiteeri


Pruun muidu pea alati massi tähendanud:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaaku
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A4 B8 Avant Q, A6 C7 Avant Q

postitati 07.12.07 20:52 Tsiteeri


Ehk kellelgi vastuseid tekkinud küsimustele?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 25.08.08 19:31 Tsiteeri


Pin 5 - +12; pin4 - valgustus; pin3 - mass; pin2 - andur; pin1 - kiiruse signaal

Kiiruse signaali ei ühendanud külge aga plaanin ka selle välja otsida pistikust. temp anduri signaali saad nii, et paned anduri ühe otsa massi ja teise pin2 alla. Tööle ei hakka enne kui pin 5,3,2 on ühendatud. Algul arvasin et asi läbi kärsand. Kui temp anduri taha ühendasin, lõid tuled särama. Temp andur on autol juba küljes aga võtsin teise veel lammarist katsetamiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 21.11.09 19:26 Tsiteeri


Kaevaks siis vana teema jälle välja. Sai ka muretsetud näidik ja välistemp andur b4'le
Kõik muud juhtmed peale peale halli on siiani teada.

Küsiksin siis uuesti üle kasutaja Kaaku küsimused

* Mis juhe on hall?

* Kas pruuni juhtme võib "ära jätta", kui regull ei huvita?

* Kas mingit vahetükki rohkem pole vaja anduri ja näidiku vahele?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 21.11.09 19:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: j2mis
Kaevaks siis vana teema jälle välja. Sai ka muretsetud näidik ja välistemp andur b4'le
Kõik muud juhtmed peale peale halli on siiani teada.

Küsiksin siis uuesti üle kasutaja Kaaku küsimused

* Mis juhe on hall?

* Kas pruuni juhtme võib "ära jätta", kui regull ei huvita?

* Kas mingit vahetükki rohkem pole vaja anduri ja näidiku vahele?

1.Hall on kiiruse signaal. Ise ühendasin samasuguse juhtmeha kellade plokki minevas kimbus oli ainulke sellist värvi.
2.Kui pruuni ära jätad on ju pime sul see displei. Se on valgustus!! ühendad jällegi müne suvalise valgustus juhtmega mis kelladesse läheb.
3.Ei ole rohkem midagi vaja.
Halli võid ära jätta ei muutu midagi eriti ma arvan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 25.11.09 16:43 Tsiteeri


Mille jaoks on tehtud see kiirusesignaal ? Kuidagi saab sinna temp näidikule mingit muud informatsiooni veel kuvada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 25.11.09 16:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: j2mis
Mille jaoks on tehtud see kiirusesignaal ? Kuidagi saab sinna temp näidikule mingit muud informatsiooni veel kuvada?

Ei saa sinna midagi kuvada rohkem. Kiirus on vast selleks, et kohapeal seistes võtab paar kraadi maha temperatuuri. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 25.11.09 18:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: j2mis
Mille jaoks on tehtud see kiirusesignaal ? Kuidagi saab sinna temp näidikule mingit muud informatsiooni veel kuvada?
Kui tuul puhub, siis tundub ju temperatuur jahedam. -10c on tuulevaikse ilma ja 30m/s tuule korralik ikka suhtkoht erinevad kogemused. Sama loogika järgi ma arvan, et selle signaali abil korrigeerib temp näidik temperatuuri näitu, vastavalt kiirusele.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 25.11.09 18:22 Tsiteeri


Siis peaks selle halli juhtme ikka kelladeblokki kiiruse juhtme külge ära ühendama, muidu hakkab termomeeter veel villast panema. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
klubiliige

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK; 80 ACE quattro

postitati 26.11.09 12:05 Tsiteeri


Kas valgele juhtmele (Pin5 +12) tuleb võtta toide nii, et see süüte väljakeeramisel ka voolu maha võtab, või sobib ka pidev tarbimine. Elektroonilisel kellal displeis on pidev toide peal ja seega ka nähtav valges. Kuidas on lood selle temp. displeiga.


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
argos
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5TDI 96'

postitati 26.11.09 14:53 Tsiteeri


Maha ikka. Muidu on kasutu tarbimine taga ju kui auto niisama seisab ja keegi ei kasuta. (Samas teisest küljest, odomeetril on koguaeg näit ees..)

Endal ühendasin nii, et süüte sisse keeramisel saab alles voolu.


"never crash on understeer, it makes you look like an amateur.."
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
klubiliige

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK; 80 ACE quattro

postitati 14.11.10 11:07 Tsiteeri


Selline tähelepanek mul, et see välis temp. näit paneb vahepeal segast. Näitab aegajalt sõites mõned kraadid tegelikkusest külmemaid numbreid. Kuid see on vaid korraks ja enamus ajast ikkagi toimib.
Üksaeg aga täheldasin, et kui ventikad vurama hakkavad, näiteks kasutades konti, siis kerib koheselt -45 kraadi peale. Tundub et õhuliikumist andur ei kannata, samas sõites on see paratamatu. Peaks vist teist andurit katsetama, juhtmestikus endas vist ei saa probleem olla, kuna viletsate ühendustega ei toimetaks vast üldse.

Edit: Viga oli väheses massis, mille võtsin ventikaga ühe klemmi alt. Vedasin massi mujalt ja toimib ilusti.


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.0% - SQL: 58.0%]