Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: voolu vähe... (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 3918)
a100
huviline



Registreerunud 02.09.05
Asukoht: p2rnu tallinnamaantee
Kasutaja on eemal

Auto: 100 *sigar* 85 karpa, 55kw, 1.8,

postitati 22.11.05 08:41 Tsiteeri
voolu vähe...



arusaamtu juhtum.
teema siis j2rgmine et panen mina hommikul oma audi saja k2ima k2ib eeba yhtlaselt mootori soojenedes k2ib ilusti.
lylitan p2evatuled sisse ja avastan et tuled p]levad imelikult nagu kenekas ei laeks...
alguses j2ingi selle juurde et genekas ei lae vahetasin siis harjad 2ra ja proovisisn.t;;tas aga mittee kohe kui tulesid lylitada alles peale gaasi andmist kuni 4000 p;;rdeni siis on k6ik normis.
samas ei t;;ta ka kojamehed ja t2is tuled...
suretan mootori v2lja ja lylitasin k6ik sisse nii p2eva kui t2is tuled kojamehed ja soojenduse panin mootori t;;le siis k2ib k6ik normaalselt.k]ik kaitsmed ja juhtmed on yle kontrollitud releesid ainult ei julgend n2ppida....eet kui keegi oskab aidata ve midagi pakkuda olen t2iesti huvitatud katsetamast erninevaid v6tteid sest olen juba lootust kaotamas...
momendil ei ole raha autot elektrikku juurde viia.aga kui midagi muud ei aita siis tuleb nii teha..


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.05 10:02 Tsiteeri


alusta sellest, et mõõda geneka laadimis pinge töötava mootoriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a100
huviline



Registreerunud 02.09.05
Asukoht: p2rnu tallinnamaantee
Kasutaja on eemal

Auto: 100 *sigar* 85 karpa, 55kw, 1.8,

postitati 22.11.05 10:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antz
alusta sellest, et mõõda geneka laadimis pinge töötava mootoriga.
14.5 nagu peab
sellest sai juba alustatud


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 22.11.05 10:23 Tsiteeri


Generaatoris võib olla kulunud harjade kontaktrõngas ntx.
Mootori ja aku massid võid ka üle kontrollida.
Samuti aku elektrolüüdi taset võiks vaadata.Roolisamba lüliti ehk on must ja kulunud,nüüd teeb trikke külmaga.
Samas,seadmete sisselülitamine enne käivitamist on suht mõttetu minuarust.Koormad genekat lihtsalt ülemäära.
Parem lase auto käima,las töötab paar minutit ja siis lükka alles tuled ja soojendused järgi.Vaata mis siis juhtub.
Üks variant on see et aku on lihtsalt paduvana,ei taha voolu sisse võtta ja genekas suunab kõik ressursi sinna,kuid mujale ei jätku algul lihtsalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 22.11.05 10:32 Tsiteeri


üsna tõenäoliselt on katki mootori ja kere vaheline massijuhe


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a100
huviline



Registreerunud 02.09.05
Asukoht: p2rnu tallinnamaantee
Kasutaja on eemal

Auto: 100 *sigar* 85 karpa, 55kw, 1.8,

postitati 22.11.05 13:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audifan
üsna tõenäoliselt on katki mootori ja kere vaheline massijuhe
nii aku kui ka mootori vaheline mass juhe yle vaadatud ja korras...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 22.11.05 14:29 Tsiteeri


Pinget mõõtsid - kuidas? Koormus taha (tuled, aknasoojendus, istmed, udukad...). Ära ainult väga koorma - jaapanlasel kukkus laadimisvool kohapeal töötava mootoriga 14,2 -> 10,5 peale, kui kõik tarbijad (kaugtuled, taga akna soojendus, vent max peale, raadio põhja, udutuled) taha said. Samas sellist tarbimist esineb kohapeal töötades võibolla 1% kogu auto kasutuse ajast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.05 17:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andres
Pinget mõõtsid - kuidas? Koormus taha (tuled, aknasoojendus, istmed, udukad...). Ära ainult väga koorma - jaapanlasel kukkus laadimisvool kohapeal töötava mootoriga 14,2 -> 10,5 peale, kui kõik tarbijad (kaugtuled, taga akna soojendus, vent max peale, raadio põhja, udutuled) taha said. Samas sellist tarbimist esineb kohapeal töötades võibolla 1% kogu auto kasutuse ajast.


tegelikult peaks pinge kõikide tarbijate töötamisel olema 13.8 V

see oleks normaalne..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a100
huviline



Registreerunud 02.09.05
Asukoht: p2rnu tallinnamaantee
Kasutaja on eemal

Auto: 100 *sigar* 85 karpa, 55kw, 1.8,

postitati 23.11.05 06:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antz
Tsitaat:
Algselt postitas: andres
Pinget mõõtsid - kuidas? Koormus taha (tuled, aknasoojendus, istmed, udukad...). Ära ainult väga koorma - jaapanlasel kukkus laadimisvool kohapeal töötava mootoriga 14,2 -> 10,5 peale, kui kõik tarbijad (kaugtuled, taga akna soojendus, vent max peale, raadio põhja, udutuled) taha said. Samas sellist tarbimist esineb kohapeal töötades võibolla 1% kogu auto kasutuse ajast.


tegelikult peaks pinge kõikide tarbijate töötamisel olema 13.8 V
nii et tegemist v6ib olla yle pingega????:o

see oleks normaalne..



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 23.11.05 07:34 Tsiteeri


ei ole see mingi kapitaalne ülepinge - vanast ajast on meeles, et aku otstel peaks laetuna geneka töötades pinge olema 14,2 kandis kui aku soojas (kapoti all) ja kuni 14,8 kui aku jahedas kohas (salongis vms.)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Spyder
huviline



Registreerunud 12.11.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Quattro

postitati 23.11.05 08:00 Tsiteeri


Arvatavasti on sul lihtsalt aku viga endal oli sama mure selgus et aku oli pekkis
Ning kui tuled ja koik muu tootab siis laeb ta jah kusagil13.8 kui on muidugi14.5v tablet aga kui on kusagil14v siis pidi kohe 0.5v vahem laadima seda oeldi mulle yhest aku keskusest kus ma kaisin testimas
Soovitan sul minna ´kusagile enda akut testima
Ise polvepeal pole seda motet teha :cool::);)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.05 10:36 Tsiteeri


Anda autol vahetasin pingeregulaatori ära. Ennem oli 14.1 nüüd 14.5 ohtlikuks muutub asi siis kui akut laetakse 16 V pingega, mille tulemusena võid aku keema ajada ning aku ära rikkuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
C6
huviline



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.2 ja A4 Avant Quattro 1.8T

postitati 23.11.05 10:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO

Samuti aku elektrolüüdi taset võiks vaadata.


Kuhu maani see elektrolüüdi tase peaks ulatuma? Kui akupurki sisse vaadata, on seal servas üks klemm? Kas selle ots peab elektrolüüdi sees olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.05 11:10 Tsiteeri


igaksjuhuks tuletan meelde, et kui elektrolüüdi tase on madal, siis tuleb sinna lisada destileeritud vett, mitte akuhapet!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 23.11.05 11:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a100
Tsitaat:
Algselt postitas: audifan
üsna tõenäoliselt on katki mootori ja kere vaheline massijuhe
nii aku kui ka mootori vaheline mass juhe yle vaadatud ja korras...


kas proovisid ka genekale otse massi anda akult ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
C6
huviline



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.2 ja A4 Avant Quattro 1.8T

postitati 23.11.05 14:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antz
igaksjuhuks tuletan meelde, et kui elektrolüüdi tase on madal, siis tuleb sinna lisada destileeritud vett, mitte akuhapet!


Seda tean jah. Aga kuhu maani seda valada tuleks ikkagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.05 16:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: C6
Seda tean jah. Aga kuhu maani seda valada tuleks ikkagi?


Pmst peaks see tase olema korgini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a100
huviline



Registreerunud 02.09.05
Asukoht: p2rnu tallinnamaantee
Kasutaja on eemal

Auto: 100 *sigar* 85 karpa, 55kw, 1.8,

postitati 24.11.05 07:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audifan
Tsitaat:
Algselt postitas: a100
Tsitaat:
Algselt postitas: audifan
üsna tõenäoliselt on katki mootori ja kere vaheline massijuhe
nii aku kui ka mootori vaheline mass juhe yle vaadatud ja korras...


kas proovisid ka genekale otse massi anda akult ?





midagi niisugust ei ole teinud weel ei ole selle peale tulnud
pr2egu olen s6itnud niimoodi et lasen garaazis auto soojaks v6tan akult klemmi \vaatan kas genekas laeb\ kui laeb siis saan alles minna.
siis t66tab normaalselt...
ise nagu kujutan ette eet 2kki on mingi andur vms. l2bi....
kui siuke asi yltsegi kenekal on sest ise nagu suht v6hik sellel alal...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marks713
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI 1991

postitati 24.11.05 19:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: C6
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO

Samuti aku elektrolüüdi taset võiks vaadata.


Kuhu maani see elektrolüüdi tase peaks ulatuma? Kui akupurki sisse vaadata, on seal servas üks klemm? Kas selle ots peab elektrolüüdi sees olema?


Just nimelt sinna klemmini olekski normaalne. Osadel akudel ,mis paistavad läbi, on min ja max tase märgitud kuhugile välisküljele joonega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 24.11.05 22:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a100

pr2egu olen s6itnud niimoodi et lasen garaazis auto soojaks v6tan akult klemmi \vaatan kas genekas laeb\ kui laeb siis saan alles minna.


ega sa ometi käiva mootoriga akujuhet lahti ei võta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a100
huviline



Registreerunud 02.09.05
Asukoht: p2rnu tallinnamaantee
Kasutaja on eemal

Auto: 100 *sigar* 85 karpa, 55kw, 1.8,

postitati 25.11.05 16:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Tsitaat:
Algselt postitas: a100

pr2egu olen s6itnud niimoodi et lasen garaazis auto soojaks v6tan akult klemmi \vaatan kas genekas laeb\ kui laeb siis saan alles minna.


ega sa ometi käiva mootoriga akujuhet lahti ei võta?






v6tan kyll sest teepeale j22da olex ka mage...ja muudmoodi ei saa kontrollida aku laetavust.sest aku signaal tuli ei pe6le


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a100
huviline



Registreerunud 02.09.05
Asukoht: p2rnu tallinnamaantee
Kasutaja on eemal

Auto: 100 *sigar* 85 karpa, 55kw, 1.8,

postitati 25.11.05 16:51 Tsiteeri


minu kui algaja jaoks sellel alal oleks yheks aksepteeritavax varjandiks ka syytelukk....???????????????
eet 2kki on viga seal


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 25.11.05 20:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a100
v6tan kyll sest teepeale j22da olex ka mage...ja muudmoodi ei saa kontrollida aku laetavust.sest aku signaal tuli ei pe6le


nii ei tasu mitte mingil juhul teha, sest sellega võib päris palju asju tuksi keerata...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
putukas007
huviline

Avatar


Registreerunud 29.04.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.6

postitati 27.11.05 09:11 Tsiteeri


see pingeregulaatori viga vist ikka...sõbra mersul oli täpselt sama jama, vahetas regulaatori ära ja asi korras


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a100
huviline



Registreerunud 02.09.05
Asukoht: p2rnu tallinnamaantee
Kasutaja on eemal

Auto: 100 *sigar* 85 karpa, 55kw, 1.8,

postitati 28.11.05 14:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: putukas007
see pingeregulaatori viga vist ikka...sõbra mersul oli täpselt sama jama, vahetas regulaatori ära ja asi korras





ja mina kui v6hik sellel alal pean end j2lle lolliks tegema ja kysima kus see regullator asub?????????????:(:(:(


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.9% - SQL: 62.1%]