Lehekülgi: 1 2 |
a100
huviline
Registreerunud 02.09.05
Asukoht: p2rnu tallinnamaantee
Kasutaja on eemal
Auto: 100 *sigar* 85 karpa, 55kw, 1.8,
|
postitati 22.11.05 08:41
|
|
|
voolu vähe...
arusaamtu juhtum.
teema siis j2rgmine et panen mina hommikul oma audi saja k2ima k2ib eeba yhtlaselt mootori soojenedes k2ib ilusti.
lylitan p2evatuled sisse ja avastan et tuled p]levad imelikult nagu kenekas ei laeks...
alguses j2ingi selle juurde et genekas ei lae vahetasin siis harjad 2ra ja proovisisn.t;;tas aga mittee kohe kui tulesid lylitada alles peale
gaasi andmist kuni 4000 p;;rdeni siis on k6ik normis.
samas ei t;;ta ka kojamehed ja t2is tuled...
suretan mootori v2lja ja lylitasin k6ik sisse nii p2eva kui t2is tuled kojamehed ja soojenduse panin mootori t;;le siis k2ib k6ik normaalselt.k]ik
kaitsmed ja juhtmed on yle kontrollitud releesid ainult ei julgend n2ppida....eet kui keegi oskab aidata ve midagi pakkuda olen t2iesti huvitatud
katsetamast erninevaid v6tteid sest olen juba lootust kaotamas...
momendil ei ole raha autot elektrikku juurde viia.aga kui midagi muud ei aita siis tuleb nii teha..
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.05 10:02
|
|
|
alusta sellest, et mõõda geneka laadimis pinge töötava mootoriga.
|
|
|
a100
huviline
Registreerunud 02.09.05
Asukoht: p2rnu tallinnamaantee
Kasutaja on eemal
Auto: 100 *sigar* 85 karpa, 55kw, 1.8,
|
postitati 22.11.05 10:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antz
alusta sellest, et mõõda geneka laadimis pinge töötava mootoriga. | 14.5 nagu peab
sellest sai juba alustatud
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 22.11.05 10:23
|
|
|
Generaatoris võib olla kulunud harjade kontaktrõngas ntx.
Mootori ja aku massid võid ka üle kontrollida.
Samuti aku elektrolüüdi taset võiks vaadata.Roolisamba lüliti ehk on must ja kulunud,nüüd teeb trikke külmaga.
Samas,seadmete sisselülitamine enne käivitamist on suht mõttetu minuarust.Koormad genekat lihtsalt ülemäära.
Parem lase auto käima,las töötab paar minutit ja siis lükka alles tuled ja soojendused järgi.Vaata mis siis juhtub.
Üks variant on see et aku on lihtsalt paduvana,ei taha voolu sisse võtta ja genekas suunab kõik ressursi sinna,kuid mujale ei jätku algul lihtsalt.
|
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 22.11.05 10:32
|
|
|
üsna tõenäoliselt on katki mootori ja kere vaheline massijuhe
|
|
|
|
a100
huviline
Registreerunud 02.09.05
Asukoht: p2rnu tallinnamaantee
Kasutaja on eemal
Auto: 100 *sigar* 85 karpa, 55kw, 1.8,
|
postitati 22.11.05 13:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audifan
üsna tõenäoliselt on katki mootori ja kere vaheline massijuhe | nii aku kui ka mootori vaheline mass juhe yle vaadatud ja korras...
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 22.11.05 14:29
|
|
|
Pinget mõõtsid - kuidas? Koormus taha (tuled, aknasoojendus, istmed, udukad...). Ära ainult väga koorma - jaapanlasel kukkus laadimisvool kohapeal
töötava mootoriga 14,2 -> 10,5 peale, kui kõik tarbijad (kaugtuled, taga akna soojendus, vent max peale, raadio põhja, udutuled) taha said. Samas
sellist tarbimist esineb kohapeal töötades võibolla 1% kogu auto kasutuse ajast.
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.05 17:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andres
Pinget mõõtsid - kuidas? Koormus taha (tuled, aknasoojendus, istmed, udukad...). Ära ainult väga koorma - jaapanlasel kukkus laadimisvool kohapeal
töötava mootoriga 14,2 -> 10,5 peale, kui kõik tarbijad (kaugtuled, taga akna soojendus, vent max peale, raadio põhja, udutuled) taha said. Samas
sellist tarbimist esineb kohapeal töötades võibolla 1% kogu auto kasutuse ajast. |
tegelikult peaks pinge kõikide tarbijate töötamisel olema 13.8 V
see oleks normaalne..
|
|
|
a100
huviline
Registreerunud 02.09.05
Asukoht: p2rnu tallinnamaantee
Kasutaja on eemal
Auto: 100 *sigar* 85 karpa, 55kw, 1.8,
|
postitati 23.11.05 06:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antz
Tsitaat: | Algselt postitas: andres
Pinget mõõtsid - kuidas? Koormus taha (tuled, aknasoojendus, istmed, udukad...). Ära ainult väga koorma - jaapanlasel kukkus laadimisvool kohapeal
töötava mootoriga 14,2 -> 10,5 peale, kui kõik tarbijad (kaugtuled, taga akna soojendus, vent max peale, raadio põhja, udutuled) taha said. Samas
sellist tarbimist esineb kohapeal töötades võibolla 1% kogu auto kasutuse ajast. |
tegelikult peaks pinge kõikide tarbijate töötamisel olema 13.8 V
nii et tegemist v6ib olla yle pingega????
see oleks normaalne.. |
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 23.11.05 07:34
|
|
|
ei ole see mingi kapitaalne ülepinge - vanast ajast on meeles, et aku otstel peaks laetuna geneka töötades pinge olema 14,2 kandis
kui aku soojas (kapoti all) ja kuni 14,8 kui aku jahedas kohas (salongis vms.)
|
|
|
|
Spyder
huviline
Registreerunud 12.11.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Quattro
|
postitati 23.11.05 08:00
|
|
|
Arvatavasti on sul lihtsalt aku viga endal oli sama mure selgus et aku oli pekkis
Ning kui tuled ja koik muu tootab siis laeb ta jah kusagil13.8 kui on muidugi14.5v tablet aga kui on kusagil14v siis pidi kohe 0.5v vahem laadima seda
oeldi mulle yhest aku keskusest kus ma kaisin testimas
Soovitan sul minna ´kusagile enda akut testima
Ise polvepeal pole seda motet teha   
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.05 10:36
|
|
|
Anda autol vahetasin pingeregulaatori ära. Ennem oli 14.1 nüüd 14.5 ohtlikuks muutub asi siis kui akut laetakse 16 V pingega, mille tulemusena võid
aku keema ajada ning aku ära rikkuda.
|
|
|
C6
huviline
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.2 ja A4 Avant Quattro 1.8T
|
postitati 23.11.05 10:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Samuti aku elektrolüüdi taset võiks vaadata. |
Kuhu maani see elektrolüüdi tase peaks ulatuma? Kui akupurki sisse vaadata, on seal servas üks klemm? Kas selle ots peab elektrolüüdi sees olema?
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.05 11:10
|
|
|
igaksjuhuks tuletan meelde, et kui elektrolüüdi tase on madal, siis tuleb sinna lisada destileeritud vett, mitte akuhapet!
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 23.11.05 11:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a100
Tsitaat: | Algselt postitas: audifan
üsna tõenäoliselt on katki mootori ja kere vaheline massijuhe | nii aku kui ka mootori vaheline mass juhe yle vaadatud ja korras...
|
kas proovisid ka genekale otse massi anda akult ?
|
|
|
|
C6
huviline
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.2 ja A4 Avant Quattro 1.8T
|
postitati 23.11.05 14:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antz
igaksjuhuks tuletan meelde, et kui elektrolüüdi tase on madal, siis tuleb sinna lisada destileeritud vett, mitte akuhapet! |
Seda tean jah. Aga kuhu maani seda valada tuleks ikkagi?
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.05 16:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: C6
Seda tean jah. Aga kuhu maani seda valada tuleks ikkagi? |
Pmst peaks see tase olema korgini.
|
|
|
a100
huviline
Registreerunud 02.09.05
Asukoht: p2rnu tallinnamaantee
Kasutaja on eemal
Auto: 100 *sigar* 85 karpa, 55kw, 1.8,
|
postitati 24.11.05 07:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audifan
Tsitaat: | Algselt postitas: a100
Tsitaat: | Algselt postitas: audifan
üsna tõenäoliselt on katki mootori ja kere vaheline massijuhe | nii aku kui ka mootori vaheline mass juhe yle vaadatud ja korras...
|
kas proovisid ka genekale otse massi anda akult ? |
midagi niisugust ei ole teinud weel ei ole selle peale tulnud
pr2egu olen s6itnud niimoodi et lasen garaazis auto soojaks v6tan akult klemmi \vaatan kas genekas laeb\ kui laeb siis saan alles minna.
siis t66tab normaalselt...
ise nagu kujutan ette eet 2kki on mingi andur vms. l2bi....
kui siuke asi yltsegi kenekal on sest ise nagu suht v6hik sellel alal...
|
|
|
marks713
huviline
Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI 1991
|
postitati 24.11.05 19:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: C6
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Samuti aku elektrolüüdi taset võiks vaadata. |
Kuhu maani see elektrolüüdi tase peaks ulatuma? Kui akupurki sisse vaadata, on seal servas üks klemm? Kas selle ots peab elektrolüüdi sees olema?
|
Just nimelt sinna klemmini olekski normaalne. Osadel akudel ,mis paistavad läbi, on min ja max tase märgitud kuhugile välisküljele joonega.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 24.11.05 22:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a100
pr2egu olen s6itnud niimoodi et lasen garaazis auto soojaks v6tan akult klemmi \vaatan kas genekas laeb\ kui laeb siis saan alles
minna. |
ega sa ometi käiva mootoriga akujuhet lahti ei võta?
|
|
|
|
a100
huviline
Registreerunud 02.09.05
Asukoht: p2rnu tallinnamaantee
Kasutaja on eemal
Auto: 100 *sigar* 85 karpa, 55kw, 1.8,
|
postitati 25.11.05 16:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Tsitaat: | Algselt postitas: a100
pr2egu olen s6itnud niimoodi et lasen garaazis auto soojaks v6tan akult klemmi \vaatan kas genekas laeb\ kui laeb siis saan alles
minna. |
ega sa ometi käiva mootoriga akujuhet lahti ei võta? |
v6tan kyll sest teepeale j22da olex ka mage...ja muudmoodi ei saa kontrollida aku laetavust.sest aku signaal tuli ei pe6le
|
|
|
a100
huviline
Registreerunud 02.09.05
Asukoht: p2rnu tallinnamaantee
Kasutaja on eemal
Auto: 100 *sigar* 85 karpa, 55kw, 1.8,
|
postitati 25.11.05 16:51
|
|
|
minu kui algaja jaoks sellel alal oleks yheks aksepteeritavax varjandiks ka syytelukk....???????????????
eet 2kki on viga seal
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 25.11.05 20:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a100
v6tan kyll sest teepeale j22da olex ka mage...ja muudmoodi ei saa kontrollida aku laetavust.sest aku signaal tuli ei pe6le |
nii ei tasu mitte mingil juhul teha, sest sellega võib päris palju asju tuksi keerata...
|
|
|
|
putukas007
huviline
Registreerunud 29.04.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.6
|
postitati 27.11.05 09:11
|
|
|
see pingeregulaatori viga vist ikka...sõbra mersul oli täpselt sama jama, vahetas regulaatori ära ja asi korras
|
|
|
a100
huviline
Registreerunud 02.09.05
Asukoht: p2rnu tallinnamaantee
Kasutaja on eemal
Auto: 100 *sigar* 85 karpa, 55kw, 1.8,
|
postitati 28.11.05 14:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: putukas007
see pingeregulaatori viga vist ikka...sõbra mersul oli täpselt sama jama, vahetas regulaatori ära ja asi korras |
ja mina kui v6hik sellel alal pean end j2lle lolliks tegema ja kysima kus see regullator asub?????????????  
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |