mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 22.11.05 08:23
|
|
|
2.2 T 20V pingutusmomendid
Soov oleks siis teada saada nimetatud poldi jaoks vajaliku v6tme "nime"
Ja kui kellelgi on infot pingutusjärjekorra ja momendi kohta, siis ka need v6iks siia yles märkida.
edit: teema pealkiri asjakohasemaks.
PINGUTUSMOMENDID!
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.05 08:45
|
|
|
Jah, olid küll sellised tähikulaadsed poldipead. Pingutusjärjekorra sa saad ju uue plokikaane tihendiga kaasa, seal paberi peal on kirjas, mis ja
kuidas.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 22.11.05 10:34
|
|
|
Võti on XZN12
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 22.11.05 14:35
|
|
|
Mulk, mul võtmed olemas
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 23.11.05 16:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Jah, olid küll sellised tähikulaadsed poldipead. Pingutusjärjekorra sa saad ju uue plokikaane tihendiga kaasa, seal paberi peal on kirjas, mis ja
kuidas. |
Pingutamine pingutamiseks.
Seda teab anamus et hakkad keskelt pihta ja lähed järjest vaheldunisi mõlemi otsa suunas.
Kuid valesti kaant maha võttes saad kätte kõvera kaane !!!!
On sull seda jama vaja ????
Seega algul vabasta pingest,
valesti teed kui lähed polti kallale ja keerad kohe välja.
Maha võttes soovitan alusta vastupidiselt seega otstest
ja algul keera kõiki plokikaane polte lahti ainult kuni käib KRÕKS.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 16.09.06 20:34
|
|
|
Lisaks siia ka mõned pingutusmomendid. Kui keegi arvab, et mõni neist on äkki vale, andke teada. Need on autodata andmed.
Klapikambrikaas: 10Nm
VL kollektori poldid: 25Nm
Generaatori poldid: 45Nm
Roolivõimendi poldid: 20Nm
Plokikaas: 40Nm, 60NM, 90kraadi+90kraadi
Vända otsa polt: 450Nm või 150Nm+180kraadi
Raamsaale: 35Nm, 65Nm
Kepsusaale: 30Nm + 90kraadi
Õli pump: 20Nm
Nukkvõlli ratta polt: 65Nm
Nukkvõlli pukk: 15Nm
Det andur: 20Nm
|
|
|
hiq
huviline
Registreerunud 11.11.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B2TQ ´84 Best ET 11,2@202km/h, Audi 80 1,9CC ´83, Audi 80 1,6 ´78, Audi 80 1,6 automaat ´82
|
|
Ivo
klubiliige
Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200 20v quattro +S6 V10
|
postitati 24.02.09 08:04
|
|
|
ise olen kasutanud Victor Reinz tihendeid ja seal on plokikaane pingutus järjekord täpselt vastupidi
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 24.02.09 08:35
|
|
|
Loogiliselt võttes ei tohiks niimoodi ju kaant kinni keerata. Selline tunne nagu oleks see lahtikeeramise järjekord.
|
|
|
hiq
huviline
Registreerunud 11.11.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B2TQ ´84 Best ET 11,2@202km/h, Audi 80 1,9CC ´83, Audi 80 1,6 ´78, Audi 80 1,6 automaat ´82
|
postitati 24.02.09 15:26
|
|
|
ei vaadanud ise esialgu, aga naljakas tundub jah.. tegu on nimelt Audi tehaseõpetustega ehk siis SSP´ga (Selbst Studien Programm)
|
|
|
tanelr4
huviline
Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.11 16:59
|
|
|
Kui kõvasti keeratakse roolivarda reguleermutreid, millest kokkujooksu regullitakse? Nendega ju pidevalt probleem.
|
|
|
|
tanelr4
huviline
Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.11 09:36
|
|
|
|
|
|
|
tanelr4
huviline
Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.02.11 09:40
|
|
|
See ka hea tabel:
|
|
|
|