ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 19.11.05 15:05
|
|
|
K: V8-sa omanikele ja ka automaat kastiga autoomanikele???
Sai ka soetatud siis endale V8-sa ja oleks siis tahtnud küsida kohaliku rahva käest, kel sama masin olnud vähe kauem, äkki oskate mingit nõu anda,
mida vaadata ja vahetada, kõige rohkem oleks oodatud kogemused AT kastiga, kuidas oleks sellega kõige mõistlikum sõita, et ei lõhuks ja kas on mingeid
erilisi võtteid, mis tööiga pikendaksid - ise olen täielik võhik AT osas, nii et ärge lööma hakake.
Tervit.Veiko
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 21.11.05 09:37
|
|
|
No mina soovitaks näiteks mäest alla sõites mitte N asendisse lülitada, siis pidi kasti määrimine vähenema ja kast rohkem kuluma. Enda autol veel see
asi, et linnavahel lasen asendis 3 ringi. Sest minu kast tahab 60 km/h peal neljandat lülitada kui sujuvalt lasta. Siis teeb natu nõmeda jõnksu. Ja
kui korralikult 50 sõita ja lauge tee on, siis lükkab samuti muidu 4nda sisse. Minu arust see suht mõttetu, kuna mootorpidur kaob täiesti, ja kui
natu süstida siis tuleb käigukasti viivitusega arvestada. Niiet kolmanda käigu asendis tundub vähemalt endal sujuvam linnas kulgeda.
Õli vaheta kindlasti korralikult(Mina teen seda iga 25000 km tagant, aga olen kuulnud et võib ka 30000km tagant tehakse). Käike D-st R-ile vaheta
kindlasti paigal seistes . Samuti R-ist D-sse.
Peakski kõik olema et pikalt automaatkasti võlusid nautida
Hannes
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 21.11.05 10:21
|
|
|
AT kasti õli välp on 60 000 km, vähemalt kui teha volitatud esinduses ning õigete materjalide / vahenditega 
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 21.11.05 12:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andres
AT kasti õli välp on 60 000 km, vähemalt kui teha volitatud esinduses ning õigete materjalide / vahenditega |
tihedamini ei mõju kindlasti halvasti!
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 21.11.05 13:44
|
|
|
Seda küll, aga milleks maksta tühja? 
Muidugi on eelduseks, et auto ajalugu / hooldused on teada, siis ei tohiks probleeme olla.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 24.11.05 11:40
|
|
|
Kui kaua peaks külmal autol käia laskma, et automaadile liiga mitte teha ja kas võib üldse kohe sõitma hakata külma õliga???
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 24.11.05 12:20
|
|
|
Jutte on olnud seinast - seina, mis õige, ei teagi.
Mina olen lasknud minuti kohapeal töötada, ning proovin külmalt piitsa mitte anda.
Ametlikus kirjanduses ei lausuta selle kohta sõnagi.
|
|
|
ash
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 CQ '87
|
postitati 24.11.05 14:18
|
|
|
Veel üks soovitus, kui tahad P peale panna, ole kindlasti veendunud et auto seisaks, kõige parem on veel muideks variant, kus kui auto seisab, tõmbad
käsipiduri peale ja lased jalgpiduri lahti ja siis P paned, siis kaovad ka igasugu pinged ära mis muidu P sisse võib jätta... seda eriti ebatasasel
maastikul või kallakul. Nii olen mina asjast aru saanud 
|
|
|