Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: Quattro ja veljed??? (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1240)
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 18.11.05 06:58 Tsiteeri
K: Quattro ja veljed???



http://www.tunershop.de/galerie/audi-a8.html

Vaatasin neid kenasid autosid ja tekkis küsimus velgede kohta, kuna kasutuses on seal osadel esimesel sillal kitsamad ja tagumisel laiema profiiliga veljed, kas see ei keera ülekandeid vussi, kui tagasilla veeretakistus on suurem , kui esimesel????
Ise Q-ga kokku puutund pol eriti , kuid oleks plaan soetada ning puhas sportlik huvi asja vastu, kuna endal täpselt samat tüüpi veljed üle jäämas.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 18.11.05 07:00 Tsiteeri


sellest on foorumis palju juttu olnud...proovi otsida.

P.S quattro kirjutatakse kahe t-ga :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 18.11.05 07:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audifan
sellest on foorumis palju juttu olnud...proovi otsida.

P.S quattro kirjutatakse kahe t-ga :P

Viga parandatud. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 18.11.05 07:18 Tsiteeri


Otsinguga ei saanud ka nagu midagi teada!!!!

Võibolla kehvalt otsisin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 18.11.05 07:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
http://www.tunershop.de/galerie/audi-a8.html

Vaatasin neid kenasid autosid ja tekkis küsimus velgede kohta, kuna kasutuses on seal osadel esimesel sillal kitsamad ja tagumisel laiema profiiliga veljed, kas see ei keera ülekandeid vussi, kui tagasilla veeretakistus on suurem , kui esimesel????
Ise Q-ga kokku puutund pol eriti , kuid oleks plaan soetada ning puhas sportlik huvi asja vastu, kuna endal täpselt samat tüüpi veljed üle jäämas.;)

Pakun, et rehvi mõõtudega on saavutatud sama diameeter ratastele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 18.11.05 12:37 Tsiteeri


Jutt vist sellest et laiemal kummil suurem pind kokkupuutes teega ja sellest suurem veeretakistus. Teoreetliliselt peaks kaal kah oma rolli mängima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 18.11.05 13:34 Tsiteeri


palju on selliseid teid..eriti talvel, kus ka ühe ja sama rehvimõõduga on veeretakistus kõikidel ratastel 100% võrdne? Samuti ei saaks siis kasutada EDS-i. Minu loogika ütleb küll, et veeretakistusest ei olene midagi, aga rehvi diameeter peab küll võrdne olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 18.11.05 14:17 Tsiteeri


Ma arvan ka, et esi- ja tagarehvide veeretakistuse väike erinevus ei tohiks erilist rolli mängida.
Paned näiteks tagaistmele kaks paksu istuma ja tagasillale langev koormus ning ka veeretakistus muutub palju rohkem, kui mõnikümmend mm laiema rehviga. :D


Tsitaat:
Algselt postitas: audifan
sellest on foorumis palju juttu olnud...proovi otsida.


Ei leidnud minagi selle kohta ühtki varasemat teemat. Audifan, äkki paned siia lingid konkreetsetele teemadele, milles Quattro veeretakistusest juttu olnud? :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.8% - SQL: 71.2%]