ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 18.11.05 06:58
|
|
|
K: Quattro ja veljed???
http://www.tunershop.de/galerie/audi-a8.html
Vaatasin neid kenasid autosid ja tekkis küsimus velgede kohta, kuna kasutuses on seal osadel esimesel sillal kitsamad ja tagumisel laiema profiiliga
veljed, kas see ei keera ülekandeid vussi, kui tagasilla veeretakistus on suurem , kui esimesel????
Ise Q-ga kokku puutund pol eriti , kuid oleks plaan soetada ning puhas sportlik huvi asja vastu, kuna endal täpselt samat tüüpi veljed üle
jäämas.
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 18.11.05 07:00
|
|
|
sellest on foorumis palju juttu olnud...proovi otsida.
P.S quattro kirjutatakse kahe t-ga 
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 18.11.05 07:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audifan
sellest on foorumis palju juttu olnud...proovi otsida.
P.S quattro kirjutatakse kahe t-ga |
Viga parandatud. 
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 18.11.05 07:18
|
|
|
Otsinguga ei saanud ka nagu midagi teada!!!!
Võibolla kehvalt otsisin.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 18.11.05 07:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ve1ks
http://www.tunershop.de/galerie/audi-a8.html
Vaatasin neid kenasid autosid ja tekkis küsimus velgede kohta, kuna kasutuses on seal osadel esimesel sillal kitsamad ja tagumisel laiema profiiliga
veljed, kas see ei keera ülekandeid vussi, kui tagasilla veeretakistus on suurem , kui esimesel????
Ise Q-ga kokku puutund pol eriti , kuid oleks plaan soetada ning puhas sportlik huvi asja vastu, kuna endal täpselt samat tüüpi veljed üle
jäämas. |
Pakun, et rehvi mõõtudega on saavutatud sama diameeter ratastele.
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 18.11.05 12:37
|
|
|
Jutt vist sellest et laiemal kummil suurem pind kokkupuutes teega ja sellest suurem veeretakistus. Teoreetliliselt peaks kaal kah oma rolli mängima.
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 18.11.05 13:34
|
|
|
palju on selliseid teid..eriti talvel, kus ka ühe ja sama rehvimõõduga on veeretakistus kõikidel ratastel 100% võrdne? Samuti ei saaks siis kasutada
EDS-i. Minu loogika ütleb küll, et veeretakistusest ei olene midagi, aga rehvi diameeter peab küll võrdne olema.
|
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 18.11.05 14:17
|
|
|
Ma arvan ka, et esi- ja tagarehvide veeretakistuse väike erinevus ei tohiks erilist rolli mängida.
Paned näiteks tagaistmele kaks paksu istuma ja tagasillale langev koormus ning ka veeretakistus muutub palju rohkem, kui mõnikümmend mm laiema
rehviga. 
Tsitaat: | Algselt postitas: audifan
sellest on foorumis palju juttu olnud...proovi otsida.
|
Ei leidnud minagi selle kohta ühtki varasemat teemat. Audifan, äkki paned siia lingid konkreetsetele teemadele, milles Quattro veeretakistusest juttu
olnud? 
|
|
|