Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: K:sportamordid ja orig.vedrud? (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1671)
-A4-
huviline



Registreerunud 19.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDi

postitati 13.11.05 19:09 Tsiteeri
K:sportamordid ja orig.vedrud?



selline kysimus kas sportamortidele saab orig.vedrud peale panna? kui saab kas siis esineb mingeid kõrval nähtusid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 13.11.05 19:43 Tsiteeri


Jah saab, kuid oleneb täpsemalt amordist - amordikäigust.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-A4-
huviline



Registreerunud 19.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDi

postitati 13.11.05 20:56 Tsiteeri


tean ainult nii palju et sellinwe komplekt on all http://www.weitec.de/2003/produkte/ultra.php kuid seda ei oska ma kyll öelda milline see amordikäik on.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 13.11.05 21:03 Tsiteeri


Saan aru, et tahad tagasi panna originaalvedrusid? Kui jah, siis tee seda julgelt - ei juhtu midagi.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
devil5
huviline



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80

postitati 25.11.05 22:08 Tsiteeri


olen asjatundjate käest kuulnud et tuleks panna ühe firma sportvedrud ja amordid.muidu erinevad firmad võisid hakata üksteisele vastu töötama.ei ole küll päris kindel selles jutus aga iva on asjas sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 25.11.05 22:26 Tsiteeri


See on täiesti BS jutt... misasi seal vastu töötab? :D Isegi Hesburgeri saia-vahele sobib McDonaldsi kotlett.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
k6veric
huviline

Avatar


Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq

postitati 30.11.05 20:11 Tsiteeri


kui amort on lühema käiguga kui vedru siis auto jääb kõrgeks edasi aga kurvi minnes võib sisemine ratas õhku tõusta kuna amort ei lase tal enam allapoole minna. Siis ei ole sellest amordist kasu kui ta ratast teepinnast eemal hoiab pigem kahju. Nii, et selles mõttes peaksid ikka amort ja vedru kokku mängima. Kuigi välimust taga ajades see ei ole oluline , isegi sõidan nii ringi et amort pikema käiguga kui vedru (ilgelt hea on amorti vahetada tõmmitsaid pole vaja:D)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.9% - SQL: 73.1%]