Lehekülgi: 1 2 |
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
Reimers
huviline
Registreerunud 17.05.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.06 16:03
|
|
|
ei leidnud kusagilt siit foorumist et kuidas A6 C4 läätsesid saaks puhastada ? kas keegi oskab aidata et kuidas nad lahti käivad jne jne
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 26.10.06 10:06
|
|
|
No kui tule oled juba legoks võtnud siis näha ju.Algus on sama nagu kaaku õpetuses.Ise ma ei viitsinud neid läätsi päris välja kakkuda,saab ka
muudmoodi.
Võta mõni peenemate sõrmedega pruut appi,see kergendab tööd
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Reimers
huviline
Registreerunud 17.05.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.06 17:57
|
|
|
võtsin tule küljest tagant kaane maha siis võtsin pika pliiatsi millele panin ümber vati ja sinna peal Ksüleeni (lahusti mis peaks hästi puhastama) ja
siis hõõrusin selle vatiga nii palju kui sain !
Tulemus jäi suht supper
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.10 01:46
|
|
|
Kuna pole targemat teha (nagu võib ka postitamise kellaajast järeldada) ja erinevatel asjaoludel on üks luuptuli üle, millele võiks vähe
kaubanduslikumat välimust anda, siis teeme C4 luubi lammutamise ka läbi piltidega.
Auto küljest tuld eemaldada oskab vast igaüks, et siis selline asi:
Hilisema võimemise vältimiseks oleks tark pistikupesad kohe lahti keerata, ilma tuleklaasita võib eespool miskit viga saada. Vaja läheb selleks
näpitsaid või torutange, siin siis need 2 pistikut näha vasakul üleval:
Siis eemaldame tuleklaasi, need 8 klambrit, mida ka Kaaku juba kirjeldas, tuleklaas eest ja siis vähe ettevaatlikumalt ka see läikiv raam, see on
kinni 3st kohast, kaugtule pealt ja alt, kolmas kinnitus välimises küljes, ära tuleb tõmmates:
Nüüd läheb nipitamiseks, kolmes nurgas (välimistes nurkades ja sisemises ülemises) on sellised kinnitused tule reguleerimiseks, need tuleb
ettevaatlikult lahti lasta, noa või kruvikeerajaga, peaasi et seda naga ära ei murra, tuleb suht lihtsalt, alustada soovitaks sealt kaugtule juures
olevast kinnitusest, kuna seal on kõige vähem ruumi.
Nüüd peaks ideeliselt selline kolakas teil käes olema:
Juhul kui jätsite alguses pistikud lahti keeramata, siis palju õnne.
Keerame siis asja ninali ja hakkame kruvima, udutuli on 3 kruviga, lähituli 4-ga. Vaja läheb mingit väikest torxi, asja ajab ära ka kuuskant, lihtsalt
ettevaatlikult tuleb teha ja jõudu mitte kasutada, võlusõna - plastmass!
Korpuse küljest lahti:
Ka sinna tahame ligi pääseda:
Lähituli molekulideks tõmmatud, näeme, et reflektorisse on auk kärsanud, luubi ees on see valgusvihu lülitamise konstrui:
Udukas ka puzzleks, ettevaatlikut lahti painutada see üksik kinnitus, siis natuke näpuosavust ja luup ongi käes:
Ja nüüd paneme täpselt vastupidises järjekorras kokku tagasi kogu selle kompoti, mis praeguseks on teil hõivanud laua, diivani ja pool põrandat.
Alustame Luupide reflektori ette paigaldamisega, siis tule elemendid raami külge.
Udutule selle kinnitusega tuleb jätkuvalt äärmiselt ettevaatlikult ümber käia, oht on nii see plekkjublakas ära lõhkuda, kui ka luupi ennast
vigastada, kui liiga kõvasti või hooletult seda kokku pigistada.
Lähitule luubiga on lihtsam, ettevaatlikult kinni kruvida kõik kruvid, huvipärast olete te nagunii ka seda valgusvihu timmimise jubinat näppinud, nüüd
vaadake, et see ikka õigesse asendisse jääka (väikese nurga peab moodustama see asi, mitte sirge, kui jupp käes, siis saad seletusest aru küll.
Kui see kola jälle koos, siis tuleks see korpusesse tagasi toppida.
Nüüd tuleb pistikud esimese asjana kinnitada, muidu pärast on väga ebameeldiv neid sealt korpusest taga ajada ja õiges asendis läbi augu meelitada.
Kokkupanekul see tulekorpus nende reguleerimisklambrite otsa läheb lihtsalt lükates, aga jälgida, et kõik otsad ikka õiges asendis oleks.
Edu.
|
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 12.10.10 10:45
|
|
|
5 pluss Tarmo, aga millega sa luupe ja reflektoreid puhastasid? St mis ainega? Seebivesi või mingi kõvem keemia?
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.10 11:03
|
|
|
Nõudepesuvahendi ja vee segu, väga lahja segu reflektori puhul. Klaas ja luubid nii, nagu nõusid ikka pestakse.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 12.10.10 12:12
|
|
|
Minu lemmikuks sellistel töödel on saanud alkoholi baasil puhastusvahend (link tootele) ja
sametkalts või siis pehme kempsupaber . Puhastab kenasti ära ja jälgi ei
jäta. Kindlasti on koduses majapidamises samalaadseid tooteid, mis on alkoholi baasil (nagu telekareklaamidest näha võib), aga mina eelistan seda kuna
pole kehva kogemust ja kulub seda ikka väga vähe.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 13.10.10 19:05
|
|
|
Tänud Tarmo ja Kps.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 22.10.10 20:02
|
|
|
Täna sai mingi vana reflektoriga tehtud katse ja tulin järeldusele, et kui reflektor on vähegi niiske/märg olnud kasvõi natuke aega siis ei tohi
hõõruda vaid ilusti ära kuivatada fööniga. Hõõrudes paberiga tõmbad kindlasti reflektorilt värvi maha. Kuiva reflektoriga ei juhtu midagi, sai nühitud
igatpidi paberiga aga ei juhtunud midagi peale selle, et hakkas rohkem läikima. Selline järeldus siis, peaks paika ka pidama. Seega kui tules on
niiskus sees siis tasuks asjaga tegeleda - ilusti ära kuivatada ja tihendid korda teha!
|
|
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.10 10:56
|
|
|
Kas keegi oskab lahti seletada selle halli plastmassist kangi funktsiooni? Kas see on valgusvihu reguleerimiseks?
Näha Tarmo lisatud pildil päeva- ja udutule vahel.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.10 11:27
|
|
|
Jah, just selleks see ongi, aga mitte päevatule, vaid lähitule ja udutule vahel.
|
|
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.10 11:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Jah, just selleks see ongi, aga mitte päevatule, vaid lähitule ja udutule vahel. |
Mõtlesin üht ja kirjutasin teist...muidugi lähituli. Tänud kiire vastuse eest.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 27.10.10 19:08
|
|
|
Valgusvihu reguleerimiseks, ehk nudimiseks, kui lähed külla vasakpoolse liiklusega maale. Siis lükkad selle ühest asendist teise ja nullid selle
tõusva kolmnurga valgusvihust ära = ei pimesta vastutulijaid.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 01.11.10 20:11
|
|
|
Kuidas saab käsitsi neid luupe regullida? Kas sealt samast kangist?
Tulede see korrektor on ka salongis aga üks tuli (kundepoolne) valgustab puulatvasid teine on ok. Või peabki kundepoolne tiba kõrgemale näitama?
|
|
|
|
paranormaalne
klubiliige
Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY
|
postitati 02.11.10 07:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Kuidas saab käsitsi neid luupe regullida? Kas sealt samast kangist?
Tulede see korrektor on ka salongis aga üks tuli (kundepoolne) valgustab puulatvasid teine on ok. Või peabki kundepoolne tiba kõrgemale näitama?
|
Tulel on läbi kapoti lukkude pleki vaadates kaks kruvi kuuemillimeetrise (vist oli 6mm) sisekuuskandiga. Tiivapoolne reguleerib tule näitu külgedele,
radiaatoripoolne üles-alla. Kahjuks ei leidnud pilti, aga kui tuld tagant vaatad ja hammasülekannet näed, leiad kindlasti üles. Proovi kindlasti
ettevaatlikult liigutada seda kruvi edasi-tagasi, kuna need kipuvad olema kinni ussitanud.
|
|
|
reikar
huviline
Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Tartu, (Rakvere)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 2.0TDI 105kw 2008
|
postitati 02.11.10 08:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: paranormaalne
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Kuidas saab käsitsi neid luupe regullida? Kas sealt samast kangist?
Tulede see korrektor on ka salongis aga üks tuli (kundepoolne) valgustab puulatvasid teine on ok. Või peabki kundepoolne tiba kõrgemale näitama?
|
Tulel on läbi kapoti lukkude pleki vaadates kaks kruvi kuuemillimeetrise (vist oli 6mm) sisekuuskandiga. Tiivapoolne reguleerib tule näitu külgedele,
radiaatoripoolne üles-alla. Kahjuks ei leidnud pilti, aga kui tuld tagant vaatad ja hammasülekannet näed, leiad kindlasti üles. Proovi kindlasti
ettevaatlikult liigutada seda kruvi edasi-tagasi, kuna need kipuvad olema kinni ussitanud. |
Mul endal sai vist isegi ristpeakruvikaga asja ära aetud.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 24.11.10 15:49
|
|
|
Teab keegi öelda, miks ma ei saa esitulesid regullida? Töökojas kah ei saadud.
Kas siis ei saagi regulliga kui see automaatne asi III astmel. Auto.regull muidu töötab aga käsitsi ei midagi
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.10 15:58
|
|
|
Salongist timmimine ei puutu asjasse. Sul lihtsalt see pagana reguleerimiskonstrui kinni paakunud aja jooksul. Ma sain ühe sedasi liikuma, et pool
päeva leotasin wd40-ga, siis hakkas liikuma jälle. Kui ei liigu, siis väänama ei tasu hakata, keerad üleval kandid maha või hammasrattad siledaks.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 24.11.10 16:02
|
|
|
Mõtled neid kust regullida saab? Siis need hammakad liiguvad mul ilusti, sai tuled lahti ka võetud ja kõik keerleb ilusti. Vb sai midagi valesti kokku
pandud aga hetkel ei kujuta ette mis.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.10 16:10
|
|
|
Tule sees on siinidel liikuvad jupid, millest on see hammaka küljes olev võll läbi, kas sul see jubin liigub ka reguleerimiskruvi keerates?
Teen kunagi õhtupoole mõne pildi ka, 2 tuld ootavad puhastamist veel.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 24.11.10 16:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Tule sees on siinidel liikuvad jupid, millest on see hammaka küljes olev võll läbi, kas sul see jubin liigub ka reguleerimiskruvi keerates?
|
Siinidel liikuvad mustad plastist labad liiguvad jah. Võlli ei mäleta enam aga põhimõtteliselt see reflektor peaks liikuma seal sees siis? Või kuidas
see regullimine käib. Need mida sealt korpuse ülevalt keerata saab liigutavad reflektorit, sealt saab reflektori kinni ja lahti keerata. Kui kokku
panin keerasin lõppu kinni.
/Oleks tänulik kui mõned pildid!
Hmm, see must jubin ise keerates ei liigu, ainult siis kui kinni lahti keerata liiguvad sisse-välja. Keeruline jutt aga ehk saad miskit aru
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.10 16:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Siinidel liikuvad mustad plastist labad liiguvad jah. Võlli ei mäleta enam aga põhimõtteliselt see reflektor peaks liikuma seal sees siis? Või kuidas
see regullimine käib. Need mida sealt korpuse ülevalt keerata saab liigutavad reflektorit, sealt saab reflektori kinni ja lahti keerata. Kui kokku
panin keerasin lõppu kinni.
/Oleks tänulik kui mõned pildid!
Hmm, see must jubin ise keerates ei liigu, ainult siis kui kinni lahti keerata liiguvad sisse-välja. Keeruline jutt aga ehk saad miskit aru |
Ah? Misasja?
Nendest reguleeritaksegi, mitte ei keerata kinni-lahti.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 24.11.10 16:24
|
|
|
No põhimõtteliselt kui tule lahti võtsin siis keerasin korpuse pealt kus need hammakad täitsa lahti, nii sain reflektori kätte. Pärast panin labad ka
ilusti tagasi ja keerasin tagasi kinni sealt samast korpuse pealt kus need hammakad on, sealt keerates hakkavad siinid jooksma ja reflektor jääb
kinni. Midagi võsapeeti läinud vist..krt...ma ei saa enam ise kah aru
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.10 16:28
|
|
|
No sa "reguleerisid lõpuni". Mine keera nüüd hoogsalt tagasi, lase tuli kere küljest lahti, pane sirgelt ette ja siis reguleeri tuled paika nendest
samadest aukudest, kust sa enne "reflektori kinni keerasid".
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |