Registreerunud 04.04.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 200 tQ 134Kw ja wv passat 87a 1.8 syncro/quattro
postitati 09.11.05 21:15
quattrole esiveolise mootor
palju on vaja et esiveolise cupee mootor quattro kerele tõsta
mõttlen siin et käigukast aga kas ka siduriga tuleb midagi ette võttaja äki veel mõni kohd mida võiks teada enne lammutamist
äki on keegi midagi sellist varem teinud ja oskab nõu anda
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
postitati 10.11.05 06:59
Mootor on mootor ning selles osas ei ole vahet kas ta on quattro või esiveolise kasti otsas. Vähemalt R5 mootoreid võib kinnituste poolest
edasi-tagasi ringi tõsta probleemideta. Sidurikoda, poldiaugud, hooratas ja sidur on mõlemal samad...
Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 2,5 tdi
postitati 10.11.05 16:37
Siit ka kohe küsimus?Aga rida 5 turboga ja rida 5 tavaline.Kas seal ei ole erinevusi.Näiteks sidur või miskit muud.
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
postitati 10.11.05 16:38
Kõik sama.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
zniffer
huviline
Registreerunud 04.04.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 200 tQ 134Kw ja wv passat 87a 1.8 syncro/quattro
postitati 10.11.05 18:53
Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Mootor on mootor ning selles osas ei ole vahet kas ta on quattro või esiveolise kasti otsas. Vähemalt R5 mootoreid võib kinnituste poolest
edasi-tagasi ringi tõsta probleemideta. Sidurikoda, poldiaugud, hooratas ja sidur on mõlemal samad...
mootor siis esiveolise kasti
otsas r5 ja tahaks quattro kerele tõsta ja mõlemad vist ilma vileta quattrol mootor õhtal. et siis käppad külge ja lamutama tänud
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 22.8% - SQL: 77.2%]