Tsitaat: | Algselt postitas: Reix
Ei ole ilmtingimata vajalik, kuid kummikulu huvides ma siiski teeksin
EDIT: reffikulu |
 
reffe vahetades pole balansseerimine ka vajalik?
küttesegu reguleerimine peale karburaatori/pritse vahetust?
pidurite õhutamine supportite vahetamise järel?
õlifiltri vahetamine ja õlitaseme kontroll õlivahetuse käigus?
Jne jne?
Loomulikult on sillaregull oluline, sellest sõltub oluliselt masina käitumine, veeretakistus juhitavus. Isegi kui kummi (tähenärijad loevad: rehvi) ei
"söö" või "sööb" ühtlaselt ei ole suure tõenäosusega sild paigas. Muidugi võib ka juhtuda, et tõesti sattusid sillareguleeringud täpselt paika,
kuid tõenäosus selleks on suht väike.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|