Lehekülgi: 1 2 |
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 08.11.05 08:20
|
|
|
Audi Allroad
Kas keegi oskab kommenteerida, mis on peale põhja kõrguse veel vahet Allroad'il ja A6-l?
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.05 08:28
|
|
|
Vedrustus, stanged, tiivakaared, uste allserva liistud, küljepeeglid, esituled.
|
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 08.11.05 08:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsu
elektroonikas ja veermikus peaks ka ikka tibakene vahe sees olema |
Kas siis kõik sillad ja vedrustus on spetsiaalselt selle auto jaoks tehtud? Oi ma ei taha teadagi, mis varuosad maksavad siis.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.05 09:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rixa
Tsitaat: | Algselt postitas: antsu
elektroonikas ja veermikus peaks ka ikka tibakene vahe sees olema |
Kas siis kõik sillad ja vedrustus on spetsiaalselt selle auto jaoks tehtud? Oi ma ei taha teadagi, mis varuosad maksavad siis. |
Ei ole asi üldse nii hull, asjad on küll TIBA eirinevad, kuid hind on sama...Õhkpadjad (vedrude asemel) on jah spets.
|
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.05 09:52
|
|
|
õhkpadi on 5000.- lugu
|
|
|
|
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 08.11.05 09:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TT
õhkpadi on 5000.- lugu |
Kui tihti need otsa saavd? Kas aastate 2000-2001 isenditel tuleb vahetamise peale mõelda juba?
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.05 10:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rixa
Tsitaat: | Algselt postitas: TT
õhkpadi on 5000.- lugu |
Kui tihti need otsa saavd? Kas aastate 2000-2001 isenditel tuleb vahetamise peale mõelda juba? |
Vahetama pead vaid siis, kui läheb katki ja katki võib minna ka 1. läbitud kilomeetril ja samas võib enne auto romulasse sattuda, kui padi
läheb...Padi läheb üldjuhul teepealt lennanud kivist või muust sodist aga üldjuhul muretsema ei pea...
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.05 10:42
|
|
|
Seda kah, et Allroad minu lemmik Audi üldse ja seda 4,2 mootoriga...Seda väidan 5 aastase Revali töökogemuse põhjal ning sõidumugavus on üle
prahi...!!!
|
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.05 11:02
|
|
|
Allroadi 2,5 TDI mootor on ka üle prahi
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.05 11:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TT
Allroadi 2,5 TDI mootor on ka üle prahi |
Sellele vaidlen 100% VASTU!!!
|
|
|
|
Rexx
huviline
Registreerunud 04.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3.0tdi Q
|
postitati 08.11.05 12:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: TT
Allroadi 2,5 TDI mootor on ka üle prahi |
Sellele vaidlen 100% VASTU!!! |
Väga argumenteeritud vastus/vaidlus.
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.05 12:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rexx
Väga argumenteeritud vastus/vaidlus. |
2.5TDI mootori teemat on jahutud ja argumenteeritud SIIN (ka
juks11 poolt)
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 08.11.05 14:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rixa
Kas keegi oskab kommenteerida, mis on peale põhja kõrguse veel vahet Allroad'il ja A6-l? |
Üks lahedamaid asju vanema Allroadi juures on aeglusti olemasolu.
Uuele C6 kerega Allroadile Audi enam kahjuks aeglustit ei paku.
|
|
|
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 08.11.05 14:55
|
|
|
Tsitaat: | Üks lahedamaid asju vanema Allroadi juures on aeglusti olemasolu.
Uuele C6 kerega Allroadile Audi enam kahjuks aeglustit ei paku. |
Kas see oli kõigil peal või ainult mingi lisavarusus?
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.05 17:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: V200
Tsitaat: | Algselt postitas: rixa
Kas keegi oskab kommenteerida, mis on peale põhja kõrguse veel vahet Allroad'il ja A6-l? |
Üks lahedamaid asju vanema Allroadi juures on aeglusti olemasolu.
Uuele C6 kerega Allroadile Audi enam kahjuks aeglustit ei paku. |
Aeglusti on lisavarustuses vaid manuaal kastiga autodel ja seda esine haruarva...
|
|
|
|
Marxnec
huviline
Registreerunud 10.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Quattro
|
postitati 08.11.05 19:15
|
|
|
.... kipub kolisma tallinna tänavatel jubedalt .... see siis mingi vedrustuse seadistuse juures ( norm korgusel) .... Revalist väideti et norm nähe
... :S
... jutt siis yhest neist 4.2 l isenditest mis pealinnas ringi liigub ....
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 23.08.06 05:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: rixa
Tsitaat: | Algselt postitas: antsu
elektroonikas ja veermikus peaks ka ikka tibakene vahe sees olema |
Kas siis kõik sillad ja vedrustus on spetsiaalselt selle auto jaoks tehtud? Oi ma ei taha teadagi, mis varuosad maksavad siis. |
Ei ole asi üldse nii hull, asjad on küll TIBA eirinevad, kuid hind on sama...Õhkpadjad (vedrude asemel) on jah spets. |
mis valemiga muidu neid patju kontrollitakse või on seal mingid andurid? Tartus on 1 allroad müügis kus esiots oli täiega maas no ca 10 cm ja taguots
kõrgemas asendis. Päris jälk vaatepilt. Automüüja väitis, et kui paar-kolm nädalat seisab, et siis lähevad tühjaks, et kui käima panna siis pumpab end
jälle üles. Eks ta ma usun et isegi pumpab end üles, kuid see päris normaale ju pole.
Siis ehk keegi oskab kommenteerida selle elektroonika vastupidavust, mis erinevate kiiruste pealt kõrguste astmeid automaatselt regullib.
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.08.06 08:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marxnec
.... kipub kolisma tallinna tänavatel jubedalt .... see siis mingi vedrustuse seadistuse juures ( norm korgusel) .... Revalist väideti et norm nähe
... :S
... jutt siis yhest neist 4.2 l isenditest mis pealinnas ringi liigub .... |
See 4,2-ne, mis meie juures müügis on, omab 18" velgi ja sellise laiusega rehve, et kogu Allroadi õhkvedrustuse mõnu kaob hetkega Tallinna
tänavatel.
Kolisemisega seoses pigem ikka asi kinni vales jalavarjus kui vedrustuses
|
|
|
|
A6Mihkel
huviline
Registreerunud 02.01.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.07 14:45
|
|
|
Keegi teab kust saada neid ilusaid ja poppe allroadi esitulesid?
Tahaks ilget moodi oma Avandile neid.
Parim pakkumine nendele on praegu 8 tuhat eesti krooni ja see veel ilma xenonita.
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 21.01.07 00:36
|
|
|
Allroad oli vist veel see pull et süüde sees ei tohi teda maast lahti tõsta? teadjamad komentaarivad.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
Aimar
huviline
Registreerunud 21.08.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4
|
postitati 09.02.07 21:20
|
|
|
ma küsiks kuda see 184kw bi-turbo ka liigub jalgu ei jää=???Allroadi kerepeal
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.07 21:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aimar
ma küsiks kuda see 184kw bi-turbo ka liigub jalgu ei jää=???Allroadi kerepeal |
Päris hästi liigub, mul just 1 selline müüa aga kahjuks on suvekad all ja seega proovima ilmselt minna ei saa...
|
|
|
|
kaido00
huviline
Registreerunud 23.03.10
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.08.11 05:16
|
|
|
Audi A6 bi turbo 2.7 allroad
sooviks siis osta 2001-2003 a audi a6 bi turbo 2.7 allroadi kuid ei tea kui hea auto see on.sooviks siis selle auto miinuseid ja plusse,enne kui ostma
hakkan.
|
|
|
kaido00
huviline
Registreerunud 23.03.10
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.08.11 05:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Seda kah, et Allroad minu lemmik Audi üldse ja seda 4,2 mootoriga...Seda väidan 5 aastase Revali töökogemuse põhjal ning sõidumugavus on üle
prahi...!!! |
kuidas on lood 2.7 bi turbo mootoriga allroadil?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |