crasher
huviline
Registreerunud 02.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3
|
postitati 02.11.05 07:40
|
|
|
Audi 80 vs 100 ?
Ehk on kindlasti seda teemat siin kunagi puudutatud aga torgin ise veel lisaks.
Mõttes siis soetada lähema aja jooksul Audi 80 (92-93 aasta, keskmiselt 35-40K EEk). Paljud hakkasid selle peale häält tegema, et osta parem 100
(91-92 a.).
Mõistan, et enamus soovitavad kindlasti 100-t - suurem, uhekm, ilusam jne. Ma vaatan asja finantsilist poolt - bensu kulu, remont, hooldus.
Kas see lisa kulu mis Audi 100 ülal pidamisele kulub on väärt seda sõidumõnu mis ta pakub või on nuudlite söömise vältimiseks otstarbekas 80 hankida.
Eeldatavalt on keskmine läbisõit nädalas 250 km 80% sellest maanteel.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 02.11.05 11:33
|
|
|
Ise soovitaks sulle ikkagi 100-t, kuna ise oman ja sõidumõnu parem kui 80-l ning usun , et ega nende osade hinnad ka nagu eriti kallimad pole.
100 juba teel stabiilsem ja kuna mööda maanteed sõidad, siis mugavam ja rahulikum sõita.
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 02.11.05 11:48
|
|
|
mul on mõlemad, nii 80 (91 aasta) kui 100 (89 aasta) ja 100 on ikka peajagu üle nii sõidumugavuselt dünaamikalt ja kõigelt, muidu on 100 ka 2.3
mootoriga ja 80 1.8, eks see vahe on ka sees dünaamikas. minu valik oleks kindlalt 100, 100 on saadaval ka lahjemate ntx 2.0 mootoriga
|
|
|
tom
huviline
Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw
|
postitati 02.11.05 11:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rass
mul on mõlemad, nii 80 (91 aasta) kui 100 (89 aasta) ja 100 on ikka peajagu üle nii sõidumugavuselt dünaamikalt ja kõigelt, muidu on 100 ka 2.3
mootoriga ja 80 1.8, eks see vahe on ka sees dünaamikas. minu valik oleks kindlalt 100, 100 on saadaval ka lahjemate ntx 2.0 mootoriga
|
täiesti tõsi, et peajagu üle, sõitsin enne A6-te samuti 80-nega ja vahe on metsik. Rahakotile käib iga masin ja see vahe ei ole nii suur kui 100
mõnusid tunned, eks ta oleneb muidugi konkreetselt isendist ja mootorist. Aga kui 100 siis soovitaks ikkagi 2.3 mootorit.
|
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 02.11.05 12:01
|
|
|
või 2,0 16v
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 02.11.05 15:24
|
|
|
Ise just ostmas teist Audit juurde, 100 kõrvale 80. Kui peaks neist vaid ühe jätma, siis kindlasti 100 ja Quattro, kuna sõidumugavus jm omadused
tõesti kaaluvad üles need suuremad kulud. Iseasi, et mitte kõiki sõite ei pea tegema suure Quattroga ja vajadus kahe auto järele on nagunii olemas.
Kui tahad madalamaid hoolduskulusid, vaata tagasihoidlikuma mootoriga 100 - sääst kütusekulus tuleb küll olematu, kuid suure auto tunne on endiselt
olemas ja ka mistahes võimalik remont ei jää eriti rahakotti koormama. C4 puhul ei tohiks ka jooksvad kulud eriti suuremad tulla beebi-audiga
võrreldes.
Muide, ise tahtsin suurt diisel-Quattrot, ja oli 3 varianti: esimene A6 või siis ehitada ise diisliks tavaline C4 või viimane faceliftitud sigar. Kuna
nende kõigiga sõitnud, tekkis küsimus,et kui kallima auto juures saab juurde ainult välimust (ja varastamisohtu) mitte mugavust, mille nimel maksta
rohkem? Sellepärast võtsingi vana auto ja tagusin sisse u sama palju raha, kui oleks pidanud välja käima A6 eest . Ehk otsesemalt öeldes, tee ise proovisõidud ja otsusta selle järgi, mis
endale meeldib. Sest nii pole kah tore, kui ostad asja, mis endale ei meeldi, ja vaatad "unelmate autodele" kogu aeg tänaval järgi. Suurema auto
ivake suuremate kulude puhul läheb vähemalt iga kopikas asja ette. Sellepärast soovitakski vaadata alternatiivina ka viimaseid sigareid C4 asemel,
mille kulud küll B4-st kuidagipidi kõrgemaks ei tohiks jääda
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 02.11.05 15:44
|
|
|
Mul on kaks 80-t olnud seejärel (sõprade soovitusel) võtsin julguse kokku ja ostsin 100.
Vanemate mudelite puhul ei ole sõidumugavuselt isegi võrreldav, ruumi on rohkem, vaiksem, kiirem ja vähemalt minu 100 oli tunduvalt odavam pidada kui
varasemad 80-ed.
Üle 3 aasta pidas ilusti vastu ja vajas vaid elementaarset hooldust ja hoolitsust 
Siis müüsin maha.
|
|
|
crasher
huviline
Registreerunud 02.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3
|
postitati 14.11.05 06:47
|
|
|
Ahaaa...sai siis endale ostetud ikkagi 80-e . Kuna tehti väga hea pakkumine
siis sai soetatud 91 aasta, kuid see eest üli heas korras liikuri.
Auto hind oli ka väga sobiv, kuid miinusena on igal odaval hinnal mingi põhjus. Sellel aparaadil on puudu korralik audio, ainult kesklukk on olemas
ehk turvalisusele peab tugevamalt õla alla panema. Valu velgedest, antitiibadest ja muust sellisest visuaal tuuningust pole juttugi.
Teha on veel palju et sellest pillist ka korralik masin saab. Aga alustamiseks käib kah.
|
|
|
|