Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: küttesegu? (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2300)
100 sigar
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: ei ole hetkel audi

postitati 10.07.03 06:11 Tsiteeri
küttesegu?



Autoks 2,2 sigar, mehaaniline pritse. Küsimus on, et mille järgi ja kuidas segatakse küttesegu. Kas on selleks ka mingi eraldi temperatuuri andur vms. Oskab keegi seletada. Tundub, nagu mootor ei saa eriti kohe hästi aru, kui mootor külm on.
Viga selles, et külmalt sõitma hakates on tühikäik jumala madal ja juperdab, ning korda läheb alles peale mõndea aega sõitu, samas mootor läheb soojaks palju rutem. Ei saa järgi ühendada ka hetkel seda tühikäigumootorit, kuna siis hoiab tuure üleval ja ei lase täitsa lahti. Mootor jääb tööle koguajaks. Aga see peaks ainult korraks käivitamisel töötama ju.
Ootan abi asjale, mida vaadata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 10.07.03 06:19 Tsiteeri


Segu segamisel pole mingit temp andurit. Aga ilmselt on sul probleem selles samas tühikäigu mootoris, proovi seda vahetada kas muutub midagi. Võibolla panin päris puusse.:mad::mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 10.07.03 06:23 Tsiteeri


Seda paks vist nimetama tühikäigu stabilisaatoriks, sellele tuleks koputada ja ka puhastada- pesta, kipuvad kinni jääma, võibolla:P


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100 sigar
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: ei ole hetkel audi

postitati 10.07.03 06:30 Tsiteeri


aga mille järgi siis segu paika pannakse külma ja sooja mootori korral. Ma puhastsin seda stabilisaatorit otsast niipalju, kui sain, see ju lahti vist ei käi. see klapp seal otsas käib küll ilusti nagu, aga näiteks, kui panen soojal mootoril sellele juhtme järgi, siis hakkab see ikka tööle ja võtab tuurid üles. Aga sooja mootoriga ei tohiks see ju üldse töödata, või mis? Sellepärast mõtlengi, et äkki sellele annab infi mingi temperatuuri andur, mis annab valet infi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Varuosad
huviline



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2*Audi 200 121kw 89a

postitati 10.07.03 06:30 Tsiteeri


Segu moodustamisel võtab osa nt. külmkäivitamisel ka külmkäivitamise juhtstabilisaatorplokk, mis asub salongis juhhi jalge juures üleval. Pluss audiraamatu järgi on ka mängus termoandurlüliti, mis on radika küljes, külmkäivitus klapp ja külmkäivitus pihusti/lüliti .Ja need kõik on ka omakorda releega ühendatud. Pärast saad ka joonise


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100 sigar
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: ei ole hetkel audi

postitati 10.07.03 06:41 Tsiteeri


Ah et see radika küljes olev andur. On ju veel üks kohe seal mootori juures, kust läheb lõdvik radikasse ja minuarust on üks veel selle juhtregulaatori all, selle õlianduri peal kohe. Joonisest oleks kasu küll jah. Ah ja, mul on ilma külmkäivituspihustita mootor.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 10.07.03 08:49 Tsiteeri


Segu segab sul rõhu regulaator mis asetseb sul ploki küljes. Ja sealt jooksevad voolikud teisepoole mootorit pritse pea külge. Ja see sama junn millelt sa juhtme ära võtad stabiliseerib tühikäiku. Infot saab ta läbi tühi käigu rele kommutaatorist. Vastavalt auto pööretel ta siis kas lisab või võtab vähemaks õhku mis läheb mootorisse. Ja vastavalt sellele muutuvad tühikäigu pöörded. See tähendab seda et kui sul tuleb mootorile mingi koormus taha nt radika ventilaator hakkab tööle siis mootori pöörded langevad ja see sama junn peaks nüüd mootorile rohkem õhku andma ja tänu sellele tõstetakse pöörded jälle norm asendile. Mis peaks olema u 700+-50 pööret. Viga on ikkagi kuskil selles süsteemis. Segu peaks ikkagi õige olema kui ta sul natuke aega peale käima panemist sõidab ilusti;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
100 sigar
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: ei ole hetkel audi

postitati 10.07.03 08:59 Tsiteeri


Sõidab jah ilusti ja ka kohe peale käivitamist sõites liigub väga hästi, vaata et isegi paremini, kui soojalt, aga just tühikäik jupsib ajusi. Räägid, et Infot saab stabilisaator läbi tühikäigu rele kommutaatorist. Aga kus see asub, relee ja kommutaator?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 10.07.03 09:09 Tsiteeri


Vot seda ma sulle küll ei oska ütelda kus see rele või juht plokk asub konkreetselt sinu autol. Aga kommutaator peab kuskil kapoti all olema jagaja ja süütepooli juhtmete vahele ta tehases pannakse. Aga ilmselt ei ole viga seal. Kuna säde on ja auto käib. Infot saab ta ainult siis sealt kui auto pöörded langevad alla kuskil tühi käigu pöörete juurde siis ta lülitab selle juht plokki sisse. Uuri mõne targema mehe käest kus see juht plokk olla võib. Kas armaturi all või jalgade juures ukse kõrval emmal kummal pool või kapoti all. :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 10.07.03 09:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja villu157
Vot seda ma sulle küll ei oska ütelda kus see rele või juht plokk asub konkreetselt sinu autol. Aga kommutaator peab kuskil kapoti all olema jagaja ja süütepooli juhtmete vahele ta tehases pannakse. Aga ilmselt ei ole viga seal. Kuna säde on ja auto käib. Infot saab ta ainult siis sealt kui auto pöörded langevad alla kuskil tühi käigu pöörete juurde siis ta lülitab selle juht plokki sisse. Uuri mõne targema mehe käest kus see juht plokk olla võib. Kas armaturi all või jalgade juures ukse kõrval emmal kummal pool või kapoti all. :(


Armatuuri all peaks olema relee moodi plokk releede pesades, laiem ja kõrgem kui relee


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Varuosad
huviline



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2*Audi 200 121kw 89a

postitati 10.07.03 11:23 Tsiteeri


Niisiis joonis


http://www.hot.ee/varuosadeks/audi.gif


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 10.07.03 12:37 Tsiteeri


Et jutt päris mulliks ei kisuks kirjutan kah paar rida.
1. Loomulikult võetakse segu segamisel arvesse temperatuuri, teadaolevalt on külma mootoriga segu rikkam kui sooja mootoriga ... järelikult on mängus temperatuuri andur.
2. Radikas olev temperatuuri andur lülitab sisse radika küljes oleva jahutusventilaatori, ning sellel pole mingit pistmist külmkäivitusega ja mootori tööga. Vanal sigaril on teatavasti mootori plokkis ülemise lõdviku küljes olev andur(id) kahe otsaline e. seesama mis eelpoololeval joonisel.
3. Tühikäigu stabilisaator e. ventiil tühikäigu stabiliseerimiseks (eestis kõlanud ka väljend tühikäigumootor - heal lapsel mitu nime) toimib alati ... ehk siis toimib nii sooja kui ka külma mootoriga.

Ja üleüldse ... need tühikäiguprobleemid jne. abiks oleks üle vaadata kogu vaakum, kõik kummijullad + sisselaske kolle tihendid, et miskit lisaõhu kahmimist ei toimuks. Siis oleks abiks käia üle kõik pistikühendused ja kasulik oleks mõõta ka andurite takistusi jne. Kui need protseduurid tehtud ja kasu pole, siis oleks abiks pöörduda targemate meeste poole jne. Kindlasti tasub vaadata ka seda mootori ploki küljes olevat rõhuregulaatorit, äkki kalab see. Ja lõpfaasis tuleks küttesegau paika keerata CO järgi, mitte nina kõrva või tunde järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100 sigar
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: ei ole hetkel audi

postitati 14.07.03 12:08 Tsiteeri


Niisiis. Aitäh skeemi eest. Tegin lahti selle releeplokis tühikäigu stabilisaatori ploki. Ühe dioodi juurest oli nagu natuke pruunikas ja tundus, et äkki kandub sealt üle teisele dioodile. Puhastasin selle ära. Siis puhastasin ka selle ploki klemmid, mis olid kaetud nagu nikkliga. Panin tagasi, natuke puhastasin ka seda tühikäigu stabilisaatorklappi (tühikäigumootor). Ja tänu sellele asi natuke paranes. Hoidis tuure natuke madalamal. Keerasin siis selle tühikäigukruvi täitsea kinni ja siis olid pöörded enamvähem, aga ikkagi natuke liiga kõrged. Hommikul käima pannes hoidis jupp aega pöördeid väga kõrgel ja siis järsku lasi allapoole. Siis veel esines selline asi, et tossas rohkem, selline valgekam toss. Ja rismikult minema kaapides oli tume pilv taga. Võtsin siis ikkagi selle tühiikäigu klapi pisikust lahti ja keerasin pöördekruvi jälle lahti, muud ei jäänud üle. Nüüd vähemalt ei tossa ja tuurid madalamad. Hommikul aga pean peale käimapanemist jalaga gaasi peal veidi hoidma, muidu langevad nii alla, et kogu auto väriseb.
Huvitab mind, aga et mis jupp siis läbi on või kust ma neid pöördeid veel saan alla keerata. Ah jaa, seda ka, et kui see klapp järgi oli, siis pöörded langesid üsna aeglaselt, mitte järsult. Ilma klapita nii ei tee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Varuosad
huviline



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2*Audi 200 121kw 89a

postitati 14.07.03 12:13 Tsiteeri


Kontrolli süüdet ja co- d. Lase stroboga asi paika panna!. Siis vaata edasi
Sry jahh andur ei ole radika küljes vaid plokikaane küljes. Sry.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.3% - SQL: 69.7%]