Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Tagumine kojamees? (Vastuseid: 46 | Vaatamisi: 13431)
jansu24
huviline



Registreerunud 10.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,8 autom ´95

sad.gif postitati 04.10.05 10:18 Tsiteeri
Tagumine kojamees?



Appi!!!...

Kuidas lülitatakse sisse tagumine kojamees. Tavaliselt on teist marki autodel selle jaoks eraldi nupp, aga enda audil seda küll ei leia. Või töötab see mingis asendis koos esimestega??? Masinaks A6´95


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 04.10.05 10:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jansu24
Appi!!!...

Kuidas lülitatakse sisse tagumine kojamees. Tavaliselt on teist marki autodel selle jaoks eraldi nupp, aga enda audil seda küll ei leia. Või töötab see mingis asendis koos esimestega??? Masinaks A6´95

Lükka kojamehe hoova ette, siis peaks klaasile vett piserdama ja kojamehe tööle panema.
Vähemalt Audi 100l on nii.
Kojamehe mootorid on neil nõrk koht, minul näiteks ei jää mõnikord tagumine kojamees seisma ja kui peatub, siis tihti vales kohas. Väidetavalt mootori viga kuigi kahtlustasin releed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jansu24
huviline



Registreerunud 10.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,8 autom ´95

postitati 04.10.05 10:37 Tsiteeri


Vett pritsib küll aga kojamees ise tööle ei hakka...:(

Kas ilma vee pritsimata tööle ei hakkagi???

Tavaliselt peaks ju tagumised eraldi kaa töötama?!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 04.10.05 10:42 Tsiteeri


* Vajutad kojamehe kangi korraks ettepoole - Hakkab tagumine kojamees tööle.
* Vajutad ja hoiad kojamehe kangi ettepoole suunaga - Hakkab tööle ning piserdab vett.
*Vajutad kangi uuesti ettepoole - Tagumine kojamees lõpetab töö.

Kui tööle ei hakka siis võib viga olla relees, või kojamehe mootoris. Endal ka hetkel ei tööta, mootor tuksis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 04.10.05 10:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Skeldo
* Vajutad kojamehe kangi korraks ettepoole - Hakkab tagumine kojamees tööle.
* Vajutad ja hoiad kojamehe kangi ettepoole suunaga - Hakkab tööle ning piserdab vett.
*Vajutad kangi uuesti ettepoole - Tagumine kojamees lõpetab töö.

Kui tööle ei hakka siis võib viga olla relees, või kojamehe mootoris. Endal ka hetkel ei tööta, mootor tuksis.

mul selline viga hetkel:
Kojamees hakkab tööle kuid relee plõksimise järgi peatub täiesti vales kohas. (kõrva järgi nagu plõksiks liiga tihti)
Samuti ei aita tihti uuesti vajutamine ja seisma ei jää see enne kui süüde välja keerata.
Samas mootor töötab vaikselt ja probleemideta?!
Analoogset viga ei ole kellegil olnud ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
argonaut
huviline



Registreerunud 31.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,8T quattro

postitati 10.10.05 18:31 Tsiteeri
tagumine kojamees



Mul sama lugu. Kas on võimalik, et kuskil mõni kaitse on läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
Tonu250
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.05
Asukoht: Harju/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant

postitati 10.10.05 19:51 Tsiteeri


Huvitav...Mul on ni, et ilma veeta pole võimalik kojameest tööle panna(B4,94) Igal juhul, kui isegi väga kiiresti kangi ette lükkad, tuleb vett ka


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 11.10.05 07:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Tsitaat:
Algselt postitas: Skeldo
* Vajutad kojamehe kangi korraks ettepoole - Hakkab tagumine kojamees tööle.
* Vajutad ja hoiad kojamehe kangi ettepoole suunaga - Hakkab tööle ning piserdab vett.
*Vajutad kangi uuesti ettepoole - Tagumine kojamees lõpetab töö.

Kui tööle ei hakka siis võib viga olla relees, või kojamehe mootoris. Endal ka hetkel ei tööta, mootor tuksis.

mul selline viga hetkel:
Kojamees hakkab tööle kuid relee plõksimise järgi peatub täiesti vales kohas. (kõrva järgi nagu plõksiks liiga tihti)
Samuti ei aita tihti uuesti vajutamine ja seisma ei jää see enne kui süüde välja keerata.
Samas mootor töötab vaikselt ja probleemideta?!
Analoogset viga ei ole kellegil olnud ?

Parandus:
Kontrollisin kojameest ja kõik toimib täpselt nii nagu üleval kirjelduses.
Ainus suurem viga on see, et kojamees saab nagu vale signaali peale ja jääb vales kohas, valel ajal seisma.
Ühesõnaga ei ole klaasi alumine äär sellele sugugi meelepärane koht ja tuleb tükk aega hoovaga mängida ennem kui õnnestub ta õiges kohas peatada.
Kahtlen ise, et kuidas selline asi saab mootori viga olla?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
auditdi
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI Avant7 > A6 C5 2.5TDI Q

postitati 11.10.05 07:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Parandus:
Kontrollisin kojameest ja kõik toimib täpselt nii nagu üleval kirjelduses.
Ainus suurem viga on see, et kojamees saab nagu vale signaali peale ja jääb vales kohas, valel ajal seisma.
Ühesõnaga ei ole klaasi alumine äär sellele sugugi meelepärane koht ja tuleb tükk aega hoovaga mängida ennem kui õnnestub ta õiges kohas peatada.
Kahtlen ise, et kuidas selline asi saab mootori viga olla?!


Mul ka enam-vähem sama jama ... kui sisse lülitada, siis liigub poole peale ja jääb seisma ning siis plõksib relee edasi. Ja seda teeb nii kaua, kui ise "vägisi" tsükli läbi viid. Ka süüte vahepealne väljalülitamine ei aita. Kahtlen ise sama moodi, kas asi saab ikka mootoris ja relees olla!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.10.05 08:30 Tsiteeri


Pakun et vähemalt pooltel teist on kinni kojamehe mootori võll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 11.10.05 08:31 Tsiteeri


Kasutan kah v6imalust, kojamees toimetab ideaalselt, lyhike "lylitus" ja hakkab tööle jaädavalt, intervallidega ... ja teistkordesl lyhikesel seiskub peale m6nda liigutust. Kuid, pesur ei tee midagi, kuna voolu ei tule peale, kaitsmed on k6ik okei: Kas ka pesuril mingi oma relee kuskil v6i v6ib ka viga muus olla?


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janur
huviline



Registreerunud 01.06.05
Kasutaja on eemal

Auto: 80 AVANT TDI

postitati 11.10.05 10:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Tsitaat:
Algselt postitas: Skeldo
* Vajutad kojamehe kangi korraks ettepoole - Hakkab tagumine kojamees tööle.
* Vajutad ja hoiad kojamehe kangi ettepoole suunaga - Hakkab tööle ning piserdab vett.
*Vajutad kangi uuesti ettepoole - Tagumine kojamees lõpetab töö.

Kui tööle ei hakka siis võib viga olla relees, või kojamehe mootoris. Endal ka hetkel ei tööta, mootor tuksis.

mul selline viga hetkel:
Kojamees hakkab tööle kuid relee plõksimise järgi peatub täiesti vales kohas. (kõrva järgi nagu plõksiks liiga tihti)
Samuti ei aita tihti uuesti vajutamine ja seisma ei jää see enne kui süüde välja keerata.
Samas mootor töötab vaikselt ja probleemideta?!
Analoogset viga ei ole kellegil olnud ?

Parandus:
Kontrollisin kojameest ja kõik toimib täpselt nii nagu üleval kirjelduses.
Ainus suurem viga on see, et kojamees saab nagu vale signaali peale ja jääb vales kohas, valel ajal seisma.
Ühesõnaga ei ole klaasi alumine äär sellele sugugi meelepärane koht ja tuleb tükk aega hoovaga mängida ennem kui õnnestub ta õiges kohas peatada.
Kahtlen ise, et kuidas selline asi saab mootori viga olla?!


oli sama jama- viga oli juhtmes mis tuleb kerest luugi külge. Selle kummiluti sees oli paar juhet murdunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 06.12.05 15:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janur
[
oli sama jama- viga oli juhtmes mis tuleb kerest luugi külge. Selle kummiluti sees oli paar juhet murdunud.


Opsa, see võib küll olla, sest kaitsmed on kõik üle vaadatud.
Kontrollin ja annan teada.
PS. Kas vahetasid siis kõik juhtmed välja või paikasid ainult katkise koha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.08 21:54 Tsiteeri


Kus asuvad A4 B5 Avanti tagumise kojamehe kaitsmed.
Ühel päeval lihtsalt enam ei hakanud tööle.
Talv ka veel otsa....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audiboy
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III vRS '16

postitati 21.01.08 22:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hamlet
Kus asuvad A4 B5 Avanti tagumise kojamehe kaitsmed.
Ühel päeval lihtsalt enam ei hakanud tööle.
Talv ka veel otsa....

Peaks olema juhi pool armatuuri otsas oleva katte all, parempoolses reas alt 4-s (F27).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 21.01.08 23:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Kasutan kah v6imalust, kojamees toimetab ideaalselt, lyhike "lylitus" ja hakkab tööle jaädavalt, intervallidega ... ja teistkordesl lyhikesel seiskub peale m6nda liigutust. Kuid, pesur ei tee midagi, kuna voolu ei tule peale, kaitsmed on k6ik okei: Kas ka pesuril mingi oma relee kuskil v6i v6ib ka viga muus olla?

mul kah sarnane häda, et kojamees töötab muidu kenasti, aga kui tagumine aknapesu pump järgi panna, siis ei pritsi vett ja kojamees ka ei tööta. kui pumba eemaldan töötab jälle kenasti(vett muidugi ei pritsi)
alguses mõtlesin, et pump vigane, kuid kodus lasin talle 12v selga, ning pritsis ilusti üle toa.

kaitsmed on korras, ning kojameeste relee tundub käitumise põhjal terve olevat.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.08 09:41 Tsiteeri


Huvitav olukord ka endal ja ehk keegi enda auto põhjal kommenteerib.

Nimelt on kojamees ja pesuri pihusti omavahel 90* nurga all. Kui kojamees ei tööta, siis on luud vasakul pool all ääres ning pesuri düür otse ülesse. Kui kojamees käima panna ja ka vett lasta, siis pritsib kogu tööpiirkonna vältel(180*) vett ehk siis alguses ülesse, siis paremale äärde ning lõpuks lihtsalt otse alla.
Kas selline 90* nurk ongi normaalne? Enda mäletamist mööda eelmisest avandist oli nii, et see pesuri düüs peaks jääma alati ülesse asendisse. Kuidas teistel see asi on?

Auto A4 Avant -97


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 22.01.08 12:10 Tsiteeri


Ma olen enamasti näinud kaasapöörleva düüsiga kojamehi. Küll aga peaks ta olema kojamehega 0 kraadise nurga all.

Edit: paaril autol olen näinud ka kinni kiilunud düüsi, mis ei liikunud.


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 22.01.08 12:21 Tsiteeri


Kui düüs kaasa pöörleb siis on asi juba peetis. Tuleb osta remontkomplekt ja asi ära remontida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Plinger
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb

postitati 22.01.08 20:02 Tsiteeri


Minu autol pöörleb düüs kojamehega kaasa nii nagu eespool mainitud ja mingi nurga all ta küll ei ole...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
joe80
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1,8Tq, Volkswagen Passat 2,0 B3 Syncro

postitati 22.01.08 20:19 Tsiteeri


Minu ka A4 ja düüs ei liigu kojamehega kaasa vaid pisedab otse üles. Sellel plastikust nn. mutrikaitsmel 180* ulatuses pilu sees, millest järeldada, et düüs peabki paigal seisma. Tööreziimid on: kang etteasendisse - kojamees töötab intervalliga, ilma klaasivesuvedelikuta; Vajutades nuppu kangi, hakkab piserdama ja u. 1-2 sek. pärast pühib 3 v. 4 korda.


q
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.08 08:59 Tsiteeri


Selge! Siis tuleb düüs lihtsalt ära fikseerida :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kristo103
huviline



Registreerunud 14.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 25.01.08 20:41 Tsiteeri


1 küsimus:

juhtus nii, et taguklaasil oli hullult lund ja panin tagumise kojamehe tööle. umbes poole peale jaksas lükata, siis jäi kinni. jätsin muidugi kiirelt auto seisma ja läksin olukorda päästma:D, aga töölepingu ta löpetas. et kas on 100% kindel, et mootor läks või mingi kaitse ainult äkki?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HT
huviline



Registreerunud 03.01.05
Asukoht: Tallinn,Saue
Kasutaja on eemal

Auto: üks teine VAG

postitati 25.01.08 20:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kristo103
1 küsimus:

juhtus nii, et taguklaasil oli hullult lund ja panin tagumise kojamehe tööle. umbes poole peale jaksas lükata, siis jäi kinni. jätsin muidugi kiirelt auto seisma ja läksin olukorda päästma:D, aga töölepingu ta löpetas. et kas on 100% kindel, et mootor läks või mingi kaitse ainult äkki?

Tavaliselt läheb sellisel juhul ikka kaitse läbi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kristo103
huviline



Registreerunud 14.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 25.01.08 23:16 Tsiteeri


mis saksa keeles tagumine kojamees võib olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.2% - SQL: 55.8%]