Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: kuidas panna makk rekkasse nii,et displei valgustus läbi ei põleks??? (Vastuseid: 35 | Vaatamisi: 5025)
audi5000
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.04
Asukoht: sindi
Kasutaja on eemal

Auto: ammustel aegadel oli

postitati 01.10.05 12:33 Tsiteeri
kuidas panna makk rekkasse nii,et displei valgustus läbi ei põleks???



displei valgustus on kõigil kel ise pandud (vanemad mehed) makk autosse (rekkasse) pime .kuidas ma saan panna selle nii,et toimiks ja läbi ei põleks....samas tahan omale osta makki cd-mp3 j.n.e. ja võimu.ootan pakkumisi. võin vastusega hilineda ,aga kui reisilt tulen annan teada


elu on ikka seiklus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 01.10.05 13:28 Tsiteeri


Kas Su rekkas on 12V või 24V elektrisüsteem ?"?"?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 01.10.05 13:58 Tsiteeri


Tuleb panna korraliku firma adapter vahele 24V -----> 12V ja et ta taluks ka piisavalt ampreid. Ja ongi kogu mure lahendatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi5000
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.04
Asukoht: sindi
Kasutaja on eemal

Auto: ammustel aegadel oli

postitati 01.10.05 14:19 Tsiteeri
24V elektrisüsteem



ja sellist head adapterit saab millisest poest ???


elu on ikka seiklus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dust Rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: avataris on mälestus!!!!

postitati 01.10.05 14:25 Tsiteeri


http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store.cgi?artnr=800-156&lng=est
Äkki selline?


Satan will claim my soul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raits1
huviline



Registreerunud 18.09.05
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.05 10:48 Tsiteeri


Vead eraldi voolu ühe aku pealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 04.10.05 16:50 Tsiteeri


võid ka sigarisüütaja otstest võtta sissetuleva voolu ju


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi5000
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.04
Asukoht: sindi
Kasutaja on eemal

Auto: ammustel aegadel oli

postitati 05.10.05 14:44 Tsiteeri


et nagu 1 aku ,aga kas need akud pole kuidagi kokku ühendatud või võtan sealt ühelt akult ja see mis edasi läheb see on ,siis 24 v.või kus see 24 ültse tekib ? igal juhul tänud ja minusugusel elektrikul vist odavam osta see vidin


elu on ikka seiklus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rida5
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 12.04.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a8

postitati 05.10.05 14:54 Tsiteeri


odavam võimalus on paned takisti vahele
saad paika nii et testriga mõõdad kui vinge takisti paned palllu voolu väiksemaks teeb :)


raske tallaga
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 05.10.05 15:51 Tsiteeri


Ei ole vaja mingeid ime vidinaid sinna vahele võtad selle voolu ühe aku poealt ja asi vask.

24v tekib sinna nii,et kaks akut on kõrvuti ja nende akude keskmised klemmid ehk siis + ja- klemm on sillatud ja need äärmised mis üle jäid siis annavadki 24v, kui keegi veel ei teadnud.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kollerimees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 05.10.05 16:23 Tsiteeri


lisaks veel,et võtta tuleb selle aku pealt mille - klemm läheb massi.


auto nr 27
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.05 07:06 Tsiteeri


Tevalo foorumis muidu samast teemast täpsemalt juttu. Seal ei soovitatud 2 aku vahelt võtta
1)Et 1 te akut pidi siis alalaetama kogu aeg, tarbimine 2 akul pole võrdne;
2)Kui akude "alumine" miinus lahti lasta pidi makk +12 asemel -12V saama;

Ise soovitaks mingit adapterit mis teeb 24V dist 14V mitte 12V. Saab natuke rohkem võimu makist. Veel parem ja kõvasti keerulisem oleks teha nii: maki elektroonika saab 12v adapterist ning lõppvõimu kivi 17v.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.05 14:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oleeev
Ei ole vaja mingeid ime vidinaid sinna vahele võtad selle voolu ühe aku poealt ja asi vask.

24v tekib sinna nii,et kaks akut on kõrvuti ja nende akude keskmised klemmid ehk siis + ja- klemm on sillatud ja need äärmised mis üle jäid siis annavadki 24v, kui keegi veel ei teadnud.:D


Palju õnne ,juhul kui autol on massilüliti (ning seda ka kasutatakse) ;)

Kasutada tuleb selleks ettenähtud alaldit


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 16.10.05 17:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inc13
Tsitaat:
Algselt postitas: oleeev
Ei ole vaja mingeid ime vidinaid sinna vahele võtad selle voolu ühe aku poealt ja asi vask.

24v tekib sinna nii,et kaks akut on kõrvuti ja nende akude keskmised klemmid ehk siis + ja- klemm on sillatud ja need äärmised mis üle jäid siis annavadki 24v, kui keegi veel ei teadnud.:D


Palju õnne ,juhul kui autol on massilüliti (ning seda ka kasutatakse) ;)

Kasutada tuleb selleks ettenähtud alaldit


Aru ma ei saa,et mis see mass lüliti siia puutub?Võtad ju voolu konkreetselt ühelt akult mitte läbi mass lüliti ju.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 16.10.05 20:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inc13
Kasutada tuleb selleks ettenähtud alaldit

Alaldit (seda, mis vaheldusvoolust alalisvoolu teeb) pole vaja, pingemuundurist piisab. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 26.10.05 17:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oleeev
Tsitaat:
Algselt postitas: inc13
Tsitaat:
Algselt postitas: oleeev
Ei ole vaja mingeid ime vidinaid sinna vahele võtad selle voolu ühe aku poealt ja asi vask.

24v tekib sinna nii,et kaks akut on kõrvuti ja nende akude keskmised klemmid ehk siis + ja- klemm on sillatud ja need äärmised mis üle jäid siis annavadki 24v, kui keegi veel ei teadnud.:D


Palju õnne ,juhul kui autol on massilüliti (ning seda ka kasutatakse) ;)

Kasutada tuleb selleks ettenähtud alaldit


Aru ma ei saa,et mis see mass lüliti siia puutub?Võtad ju voolu konkreetselt ühelt akult mitte läbi mass lüliti ju.;)



Ja mis sa siis arvad kui makk on sisse lülitatud ja sa massi välja lülitad. Siis käib kogu laks läbi maki ja peale seda võid selle maki rahulikult minema visata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Loosedahood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.06
Asukoht: Kose
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi, Saab 9-3

postitati 18.02.06 17:28 Tsiteeri


kõige kergem oleks ikkagi adapter vahele osta...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
itsiim
huviline



Registreerunud 18.10.05
Asukoht: Dälin.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi 85kw

postitati 18.02.06 17:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Loosedahood
kõige kergem oleks ikkagi adapter vahele osta...


Ja ka arukam sest kui reka on uuem ja sa hakkad seal suvaliselt juhtmeid vedama siis võid lihtsalt kogematta selle rekka põlema panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Loosedahood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.06
Asukoht: Kose
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi, Saab 9-3

postitati 23.02.06 20:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: itsiim
Tsitaat:
Algselt postitas: Loosedahood
kõige kergem oleks ikkagi adapter vahele osta...


Ja ka arukam sest kui reka on uuem ja sa hakkad seal suvaliselt juhtmeid vedama siis võid lihtsalt kogematta selle rekka põlema panna.

täpselt nii;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 24.02.06 09:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Loosedahood
Tsitaat:
Algselt postitas: itsiim
Tsitaat:
Algselt postitas: Loosedahood
kõige kergem oleks ikkagi adapter vahele osta...


Ja ka arukam sest kui reka on uuem ja sa hakkad seal suvaliselt juhtmeid vedama siis võid lihtsalt kogematta selle rekka põlema panna.

täpselt nii;)


:D:D:D:D:DJa jah ja kui midagi veel viltu läheb tõuseb lendu ka vaä.:D:D selleks ongi ju kaitsmed välja mõeldud,et sa oma l..lli peaga miskit maha ei põleta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
itsiim
huviline



Registreerunud 18.10.05
Asukoht: Dälin.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi 85kw

postitati 24.02.06 10:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oleeev
Tsitaat:
Algselt postitas: Loosedahood
Tsitaat:
Algselt postitas: itsiim
Tsitaat:
Algselt postitas: Loosedahood
kõige kergem oleks ikkagi adapter vahele osta...


Ja ka arukam sest kui reka on uuem ja sa hakkad seal suvaliselt juhtmeid vedama siis võid lihtsalt kogematta selle rekka põlema panna.

täpselt nii;)


:D:D:D:D:DJa jah ja kui midagi veel viltu läheb tõuseb lendu ka vaä.:D:D selleks ongi ju kaitsmed välja mõeldud,et sa oma l..lli peaga miskit maha ei põleta.


Kaitsmed kaitsevad makki mitte rekka kabiini ja kui sa ikka kuskilt suva mulgust suhtme salongi vead siis võib augu terav äär lihtsalt juhtme katki teha ja siis tekib lühis ja sealt se tuleke laguse saabki...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
coroner
huviline



Registreerunud 31.01.06
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2 206kw a.93

postitati 24.02.06 12:15 Tsiteeri


kui ühe aku pealt voolu võtad on poole aastaga üks aku läbi . Selle tundsin ma omal nahl ära ja ei soovita seda varjanti kasutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 24.02.06 16:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: itsiim
Tsitaat:
Algselt postitas: oleeev
Tsitaat:
Algselt postitas: Loosedahood
Tsitaat:
Algselt postitas: itsiim
Tsitaat:
Algselt postitas: Loosedahood
kõige kergem oleks ikkagi adapter vahele osta...


Ja ka arukam sest kui reka on uuem ja sa hakkad seal suvaliselt juhtmeid vedama siis võid lihtsalt kogematta selle rekka põlema panna.

täpselt nii;)


:D:D:D:D:DJa jah ja kui midagi veel viltu läheb tõuseb lendu ka vaä.:D:D selleks ongi ju kaitsmed välja mõeldud,et sa oma l..lli peaga miskit maha ei põleta.


Kaitsmed kaitsevad makki mitte rekka kabiini ja kui sa ikka kuskilt suva mulgust suhtme salongi vead siis võib augu terav äär lihtsalt juhtme katki teha ja siis tekib lühis ja sealt se tuleke laguse saabki...



SELLEPÄRAST pannaksegi maki juhtmele kaitse vahele vahetult peale akut.Siis mingu kust tahes ta massi.:P Vbl mõni lammas jah paneb ta enne makki siis küll pöleb maha jah aga kui ikka nati selle ülemise peaga mõelda mitte t..ra peaga siis ju ikka köik lihtne ja loogiline.:D Teema hakkab juba üsna mõtetuks muutuma;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 24.02.06 23:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: itsiimKaitsmed kaitsevad makki mitte rekka kabiini ja kui sa ikka kuskilt suva mulgust suhtme salongi vead siis võib augu terav äär lihtsalt juhtme katki teha ja siis tekib lühis ja sealt se tuleke laguse saabki...

Eino eri targad siin välja tulnud... mis ajast kaabli küljes olev kaitse seda makki kaitseb??? maki taga olev kaitse kaitseb makki... aga kaabli peal olev kaitse kaitseb selle vastu, et võimaliku lühise korral auto maha ei põleks.
Palun keegi selgitage mulle ka kuidas max 10A tarbiv automakk millelele on vool võetud ühe aku pealt (24V süsteemis kus on kaks akut) selle ühe aku tuksi keerab?:o
Huviga ootan teema halenaljakat jätku:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ash
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ85 CQ '87

postitati 24.02.06 23:49 Tsiteeri


Anyway see,et 1 aku pealt on voolu võetud, ei tohiks asja muuta, kuna kaks akut on juba nagunii kokku ühendatud nii et 24 V peaks nagunii tulema. Pealegi, ma ei saa aru mis ime rekka sul siis üldse on, et 24 V tuleb makki ????? See pole loogiline, kuna mul isa on pikamaa rekkajuht ja kasutas ühte vana philipsi juustu cd makki 4 aastat erinevates rekkades, alates fh12 vollist, scann, daf ja man. makil taga 10 A kaitse ja midagi ei juhtunud. See on rumal jutt, ega siis rekkade süsteem pole ainult 24 V see mis maki juurde jõuab, võta enne tester kätte ja ole kindel kas sul on 24 V või 12 V. Pealegi, ma pole ühtegi makki näinud rekkas mis oleks 24 V. Ja ei kärssa nad midagi niisama läbi. Soovitan soojalt mitte ise igasugu kaitsmeid ja takisteid vahele panna kui autost lahti ei taha saada. Kui peaks tõesti figureerima ainult 24V (mis on ebaloogiline) siis soovitaks osta samuti vooualandi,mis teeb 24V --> 12V. ülejäänud iseleiutised kui pole just elektrik on absurd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.2% - SQL: 56.8%]