Lehekülgi: 1 2 |
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 22.09.05 13:02
|
|
|
Probleem 2.5TDI 103kw
Esiteks tossab jubedalt, kuigi ülevaatuse läbi puhtalt, ilma igasuguse probleemideta.
Teiseks ei ole üldse minekut autolt, 103kw ja ca 300NM peaks ikka kiirendama, täna just käisin proovimas, 0-100ni tuli üle 16s, ükskõik kuidas ka ei
proovinud. Tehas annab 9.9.
Lisaks ei ole sõites absoluutselt tunda, et turbo tuleks taha vms, auto hakkab küll u 1900 paremini minema, aga mitte oluliselt. Ja samuti ei ole
kuulda üldse turbovilinat, ei väljas, ei sees aken lahti jne
Et siis ühe enam ja enam jääb mulje, et turbo on omedega õhtal? (Filtrid jms on kõik vahetatud)
Palju võib maksta turbo? Ja kuidas kontrollida? Lihtsalt katsuda lõdvikuid kui gaasi anda?
Ja hommikuti käivitub ka suht kehvalt, ligi 5s tuleb käiata enne kui käima läheb (Ei tea mis talvel veel siis on)
|
|
|
CharlieF
huviline
Registreerunud 28.07.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2,5tdi
|
postitati 22.09.05 13:07
|
|
|
no mina pole turbo vilinat ka kuulnud, aga turbo rakendumine tunda selles suhtes, et lihtsalt hakkab paremini astuma. mingit nõksakat küll ei taju. Ju
see turbo ikka töötab mingil moel
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 22.09.05 13:13
|
|
|
Aga kiirendus ikkagi liialt aeglane, ei oskagi midagi muud arvata. Ja tossab ka ikka jubedalt, ka tühikäigul, maha jääb must jutt 
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 22.09.05 13:17
|
|
|
Kui diisel tahmab jubedalt siis üks peamisis probleeme mis enamusel on - ei saa korralikult õhku kätte. Lõdvikud ja voolikud pole igalt poolt
täielikult näha kas on katki või ei ole - täielikult üle kontrollida.
Enda eelmisel masinal oli küll ilusti turbo vilinat kuulda.
Tuleb diagnosti minek ikka ette võtta.
|
|
|
CharlieF
huviline
Registreerunud 28.07.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2,5tdi
|
postitati 22.09.05 13:22
|
|
|
mul turbo vilinat kuulda pole, nagu ütlesin, aga diagnostis ütles et turbo annab rõhku küll. Samas ta ei osanud öelda, kuidas rõhk sõidu ajal on, seda
ei olevat võimalik eriti kontrollida, kuna tühikäigul paarutamine on siiski ilma koormuseta. seega diagnostika mins eriti ei aidanud
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 22.09.05 13:58
|
|
|
Nii, käisin uuesi kiirendust proovimas (Muud moodi ei oska hinnata ju kas liigub või mitte). Tulemused tulid 17-18s vahele, see ei ole ju normaalne
:S
See vähenegi tõmme kaob peale 3000rpm ära
Ei võta isegi esimese käiguga ratast ringi, maha jääb vaid ca 2m tahmajutt
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 22.09.05 14:26
|
|
|
ja 17...18s. tuli?....mis vahemaa peale......miili?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 22.09.05 14:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
ja 17...18s. tuli?....mis vahemaa peale......miili? |
My bad, ei pannud kahte postitust kohe kokku...(0..100-ni)
|
|
|
maxs30
huviline
Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 TDI
|
postitati 22.09.05 15:29
|
|
|
Mul oli ka sama mure. Tossas kui hullu ja minek oli selline et tundus et mootor läheb ennem lõhkuma kui edasi läheb. Viga oli vahejahutist
sisselaskesse minev lõdvik. oli mõra sees. Originaal oli vist 1400 eeki aga panin mingi vene lõdviku.
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.09.05 19:37
|
|
|
diisel võib tahmata mis iganes põhjusel, kuid kui ta sul ikka nii kehvalt edasi läheb ja kehvalt käima ka, siis usun peamine probleem ikkagi pumbas,
tuleb arvuti külge panna ja vaadata, mida süüde teeb, süüte käitumine reedab pumba korrasolekut üsna eduliselt.
ahjaa, turbo võib ju ka peetis olla, katsu kas võll käib üldse ringi ja kuidas käib, diislitel on väga tavaline et tahmavad nii ära, et võll jääb
üldse seisma, siis polegi su 103kw miskit järgi enam...
samas, kui ta sul kehvalt käima läheb, siis seda turbo ei mõjuta.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 23.09.05 07:44
|
|
|
Kui siin jutuks tuli turbo vilin siis minu autol on vile isegi sisse kuulda,kõrvalistuja vahib alati peeglisse ja arvab et politsei on taga Võll käib ilusti ja suurt loksu sees ei ole kas see on mingi vanema tüübi
turbo eripära?Mootori tüüp on ABP neid on vist päris vähe liikvel.Korra olen saanud võrrelda mootori häält AAT mootor käib vaiksemalt ja pehmemalt.
|
|
|
|
margus84
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI
|
postitati 23.09.05 08:38
|
|
|
turbo vilina kohta:
niipalju kui mina aru olen saanud, sõltub turbovile olemasolu konkreetsest automudelist ja turbo kulumisest.
Kui ma aasta alguses 1.9 tdi-sid käisin vaatamas ostuplaanidega, siis tundus küll nii, et mida õlisem turbo, seda rohkem ta viliseb. Mõne auto jätsin
juba seepärast kõrvale, et turbo vilises nii, et tekkis tahtmine raadio kõvemaks keerata
See audi mille ma ostsin, oli ostes täitsa vaikne. Ei mingit turbo vilinat ma ei kuulnud, võibolla oli asi selles, et eelmine omanik sõitis
täissündiga. Igatahes praegu on vaikselt kuulda kuidas turbo tuure kogub, kuigi ma lasen alati 30 sek kuni poolteist minutit tühikäigul pärast
sõitmist, et turbot hoida
ehk siis, mis liigub see kulub
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 23.09.05 14:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Kui siin jutuks tuli turbo vilin siis minu autol on vile isegi sisse kuulda,kõrvalistuja vahib alati peeglisse ja arvab et politsei on taga Võll käib ilusti ja suurt loksu sees ei ole kas see on mingi vanema tüübi
turbo eripära?Mootori tüüp on ABP neid on vist päris vähe liikvel.Korra olen saanud võrrelda mootori häält AAT mootor käib vaiksemalt ja pehmemalt.
|
Mul on kerge vilin alles lahtise aknaga kuulda muidu ei kostu salongi midagi.
Põhja alt turbo juurest on veidi õline ka kuid see pidi normaalne olema.
Rakendumine on selgelt tunda ja ratta saab ringi ka teise käiguga, seega ei tohiks vist võimsuses probleeme olla.
Arvan, et 103kw isend peaks küllaltki võimsalt edasi astuma.
|
|
|
kalda
huviline
Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: E60 3,0 D
|
postitati 24.09.05 11:19
|
|
|
Võta õhulugeja pistik lahti ja vaata kas kiirendusel midagi muutub, kui mootor on sama uimane kui enne, siis on viga õhulugejas!
|
|
|
kalda
huviline
Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: E60 3,0 D
|
postitati 24.09.05 11:22
|
|
|
ja kas mootor õli võtab?????????? saad ju mõne turbo kulge mineva õhuvooliku lahti võtta ja vaadata kas see on õline või mitte!!!!!!!!
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 28.09.05 18:43
|
|
|
Ei, õli ei võta.
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 13.10.05 16:46
|
|
|
Nii, LÕPUKS diagnostikas käidud ja viga käes - õhulugeja.
Ja siit ka küsimus, kas kusagilt ei saa õhulugejat odavamalt? Diislikeskuses öeldi, et läheks umbes 7000, rõvedalt kallis.
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 14.10.05 04:49
|
|
|
mis seal õhulugeja sees nii peent on et see nüüd siis viimase 2a põhi diagnoos on igasugu autodel.
varem nagu ei olnud kuulda seda lugeja juttu.
kas lugejat puhastada/lappida ei anna?
pöörleb seal miskit?
turbo vilina kohta ütles üks vanem mees et uued turbod vilistavad, ja kui kuluvad siis kaob vile :S
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 14.10.05 06:38
|
|
|
Pole õrna aimugi milline võiks üldse õhulugeja välja näha 
Igastahes niipalju veel öeldi, et seda on mitu mitu korda lapitud juba ja pihustid ei olnud ka enam kõige paremad
|
|
|
margus84
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI
|
postitati 14.10.05 06:42
|
|
|
Käivitumise kohta ütleks nii, et kui külmemaks läheb (paar miinuskraadi) siis käivitub kohe paremini, sest eelsoojendusküünlad kõrgemal temperatuuril
ei rakendugi
margus@käiab kah hommikuti mitu sekundit
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
postitati 14.10.05 06:45
|
|
|
õhulugeja teema mõneti läbi käidud, A4 puhul sobis ka mingi Mersu lugeja, samas lihtsam on viia vana lugeja Revalisse ja saad remonditud vastu. Kulu
oli ca 1500 eek.
Remontimisest - mingi diesel geek vms foorum andis lahenduseks tõesti puhastamise - õrnalt (mitte mingil juhul suruõhuga) üle leotada
puhastuvedelikuga ja kuivatada last. Vidin ise sihuke (a4 vähemalt) tikutopsi suurune, asukohaga õhuvõtu toru sees. mingi pistik jookseb sinna peale.
jalgratturid jalgrattateele
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 14.10.05 09:58
|
|
|
ei no aga tööpõhimõte? on mingi propeller ja pöörete lugeja?
üks Würth puhastus aerosool on siga hea kraam, igasugu kleepeka liimid ja vildika kirja ja õli ja ... leotab lahti.
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
postitati 14.10.05 10:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupz
ei no aga tööpõhimõte? on mingi propeller ja pöörete lugeja?
üks Würth puhastus aerosool on siga hea kraam, igasugu kleepeka liimid ja vildika kirja ja õli ja ... leotab lahti. |
tööpõhimõte - mõõdab õhu hulka
seal sõltuvalt mudelist siis 1 metallist traat mis kas põleb läbi või siis läheb nii mustaks et vajab puhastamist.
jalgratturid jalgrattateele
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 14.10.05 10:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: T.P.
tööpõhimõte - mõõdab õhu hulka
seal sõltuvalt mudelist siis 1 metallist traat mis kas põleb läbi või siis läheb nii mustaks et vajab puhastamist. |
Oodoot?? Kus selline asi paikneb? Ma arvasin siiamaani, et õhulugeja on ikka see klapp õhufiltri peal ja selle asendi järgi õhukulu arvutataksegi. Või
on 103 kw eksemplaril teistmoodi need asjad?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
postitati 14.10.05 11:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat: | Algselt postitas: T.P.
tööpõhimõte - mõõdab õhu hulka
seal sõltuvalt mudelist siis 1 metallist traat mis kas põleb läbi või siis läheb nii mustaks et vajab puhastamist. |
Oodoot?? Kus selline asi paikneb? Ma arvasin siiamaani, et õhulugeja on ikka see klapp õhufiltri peal ja selle asendi järgi õhukulu arvutataksegi. Või
on 103 kw eksemplaril teistmoodi need asjad? |
sellest 103 kw pole mul aimugi, tean mismoodi A4 välja näeb. Sõbra 100 peal tundus esmapilgul samalaadne see vidin olevat.
jalgratturid jalgrattateele
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |