Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: audi80 sport vedrud (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 5710)
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

smile.gif postitati 27.10.02 12:26 Tsiteeri
audi80 sport vedrud



Kysimus:kas peavad amordid ka sport olema kui on tahtmist sport vedrusid alla panna.....:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.10.02 15:25 Tsiteeri


Soovitan soojalt,oleneb muidugi palju alla lased,ilma matsudeta pole asjast muud kasu kui aint välimus,tee peal kriisikas võib asi vähe kurb olla.Kui tahad tallinnas spordi alla panna,siis lepi enne oma hambaarstiga aeg kokku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Nu
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 540

postitati 29.10.02 18:07 Tsiteeri


ega jah nalja ei ole nende sport vedrudega.
nagu puuvankriga sõidaks ringi :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ViljarS
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Focus RS 2010

postitati 29.10.02 20:07 Tsiteeri


krt siis polegi vist mõtet panna:(
amordid päris kallid:(


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 29.10.02 21:32 Tsiteeri


Mul tuleb koni sport päris hea hinnaga kätte,kui on huvilisi küsige aint.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Burn
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q & E39

postitati 30.10.02 14:32 Tsiteeri


Ei ole vaja panna sportamorte alla!!!!!
Piisab täiesti gaasiamortidest.

NB! Kindlati gaasiamordid sportvedru puhul, kuna õliamort ja sportvedru ei sobi kokku! Tekib nö. põrkepallieffekt....
Tean ise, kuna olen selle tee läbi käinud. Aga üleüldiselt ei soovita sportvedru kellelegi, sest eesti teedel nendega on sõita üsna halb :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 30.10.02 23:02 Tsiteeri


põrkepalli efekt tekib kahe kambrilisega,ühekambrilise juures peaks olema välistatud.
kuid vedru koha pealt jutt õige.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MEELIS
huviline



Registreerunud 14.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda TYP-R

postitati 31.10.02 09:11 Tsiteeri


Boge gaas hää küll


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kYbb
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: WRX

postitati 31.10.02 09:22 Tsiteeri


Tsitaat:
NB! Kindlati gaasiamordid sportvedru puhul, kuna õliamort ja sportvedru ei sobi kokku! Tekib nö. põrkepallieffekt...
Üldsustada ei maksaks, sest Koni pakub vanematele Audidele Sport seeria reguleeritavat õliamorti, mis peaks sportvedrudega just selle õige tulemuse andma. Ja muide osadele autodele on Koni Sport ja Boge gaasika hinnavah nii minimaalne, et valik minul ikke Koni poole kalduks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Burn
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q & E39

postitati 31.10.02 19:46 Tsiteeri


Jahh, ma pidasin silmas just tavalisi odavaid junne...
:cool:


Suzuki Bandit 1200, 2,5 sek 0-100 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ViljarS
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Focus RS 2010

postitati 03.11.02 15:47 Tsiteeri


Palju lähex umbes 4 mingit amorti(reguleeritavaid pole vaja) ja 4 vedru(jäik- madal) ?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Burn
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q & E39

postitati 03.11.02 23:10 Tsiteeri


Alles hiljuti oli lehes müüa sportvedrud, vähe kasut. Küsiti 1500.- 4 tk eest!
Mina ostsin 500.- paar.

Aga soovitan soojalt ennem panna suurem velg, kui sportvedru ;)
Eriti annab asi tunda talvel, kus kõrged autod on kõrvalteedel sügavad roopad sisse sõitnud, siis võib juhtuda, et jääd lihtsalt põhjapeale ja rattad käivad ringi, endal enamvähem nii juhtus:( Igaljuhul enne talve pole mõtet. IMO:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 04.11.02 22:17 Tsiteeri


Pole selle sportvedruga häda midagi kui ka korralik amort all on. See mis ta auto juhitavusele ja välimusele juurde annab kaalub iga kell (imo) meie sitad teed üle. Aga selles suhtes on Burnil õigus et kinni võib suht kergelt jääda. Krt ma eelmine talv kaevasin autot 2h Veerenni garaazi eest välja kuna olin lolli peaga hooga sinna ette kimand.

ICE


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janek
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.11.02
Asukoht: Tartu-Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: kuubik + "kaubik" + A3

postitati 27.11.02 17:21 Tsiteeri


Räägiks siis hinnast ka. 4 amorti + 4 vedru vanema kerega audi coupele.

:cool:


.............
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Burn
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q & E39

postitati 27.11.02 17:53 Tsiteeri


Kasut. sportvedru hind on üldjuhul 1500.- ringis 4tk. Iseasi, kas sa leiad kusagilt. Amordi hindasid saad poest uurida. Monroe, Kyb ja muu selline räni maksab gaas mingi 600.- tk ringis, õli mingi 450 kanti.


Suzuki Bandit 1200, 2,5 sek 0-100 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 28.11.02 20:44 Tsiteeri


kui ma õieti mäletan,siis ma tegin siin s-ile pakkumise.koni amort+woklandi vedru =vist mingi 6,5 kilo st 35mm alla.kui rinkaseadesse ajada siis tuli 2 kilo juurde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Mailman
huviline



Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 29.12.02 19:42 Tsiteeri


Vedrud saad romulast ... seal valik jube suur ja hind on max 800 ring ... amordid min gaasikad panna ,sest õliga loobib sisu kohe puhtax ja vahetus tuleb ikka teha. Normon ka Sachsi gaasid ja need naca odavamad ka kui teised. Probleem tuleb sellest et Audi 80-l tagumised vedrud jäävad ülestõstmisel tavaamordiga lendu ja iga kord pead neid käsici paigale sättima kui autot alla lased. Audi 80 esiveolisena on sõiduomadused naeruväärsed , kuid pärast sportvedrude ja gaasikate panekut ei võta enam kurvis hoogu maha ja pidamine ja teelpüsivus toob ikka naeru näole küll. See viimane kaalub üles iga sellise jutu , et oh need Eesti teed ... ei ole midagi lihcalt ettevaatlik tuleb olla. Mdx ka kiirendus paraneb ,sest auto ei pane enam energiat enda edasi-tagasi väncutamisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.02 17:22 Tsiteeri


Tsitaat:
[quote Audi 80 esiveolisena on sõiduomadused naeruväärsed , kuid pärast sportvedrude ja gaasikate panekut ei võta enam kurvis hoogu maha ja pidamine ja teelpüsivus toob ikka naeru näole küll. See viimane kaalub üles iga sellise jutu , et oh need Eesti teed ... ei ole midagi lihcalt ettevaatlik tuleb olla. Mdx ka kiirendus paraneb ,sest auto ei pane enam energiat enda edasi-tagasi väncutamisse.

Täitsa õige jutt minuarust :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Absolut
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Corvette C5 `01

postitati 10.01.03 13:58 Tsiteeri


On ehk kellelgi kogemusi madaldusvedrude (Vogtland Red Violet) ja sachs gaasikatega....või siis tuleb ikka teha topelt investeering koni kollane...
kui pikalt need gaasid ka vastu peavad madala vedruga...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 10.01.03 16:30 Tsiteeri


Üks kirjutamata (mõnes kohas ka kirjutatud) reegel on et orig. amorti saab kasutada kuni 30mm madaldusvedrude korral.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 10.01.03 16:36 Tsiteeri


Vahepeal oli juba plaan sportvedru tavalise vastu vahetada, aga nüüd juba kahtlen selles... Annab ikka välimusele ja juhitavusele sitaks juurde see sportvedru :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Absolut
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Corvette C5 `01

postitati 10.01.03 16:45 Tsiteeri


mul 40mm seega siis konid ikkagi vist, sinna siis veel üks 6k läheb


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ViljarS
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Focus RS 2010

postitati 12.01.03 15:17 Tsiteeri


mis sellest arvata, kui lihtsalt vahetan ainult vedrud välja??


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 12.01.03 15:21 Tsiteeri


Mul ongi aind sportvedru ja tavaline õliamort. Pole hullu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ViljarS
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Focus RS 2010

postitati 12.01.03 21:52 Tsiteeri


hmmm....kuda on...kas juppe peab palju vahetama sport vedruga?
Mul tekkis korra selline mõte et ostax sportvedrud mingi 1500eest ja topix need alla,
et mingeid amorte ei vahetax?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.5% - SQL: 60.5%]