Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 20.09.05 14:16
|
|
|
Diiselautode sumbutite eripära
Selline küsimus, et kui palju teie teada erineb diiselmootori väljalase bensuka omast ja kas näiteks dislale saab kombineerida bensuka väljalaske
pütte jms. ja vastupidi või on selline tegevus välistatud?
Ning lõpetuseks, kas dislade maa poole suunatud sumbutitorudel on ka mingi praktiline otstarve või on see lihtsalt kombeks 
Jään huviga vastuseid ootama 
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 20.09.05 14:27
|
|
|
Summuti otsad on diislil vast seepärast alla suunatud, et taga olev auto seda tahma omale näkku ei saaks. Kuid sõidetakse ka sirgete otstega
diislitega ja pole kuulnud, et ülevaatusel oleks vingutud. Muu kohta ei oska midagi tarka öelda.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 20.09.05 14:33
|
|
|
C5 S-line (´01..02) on ju väljanägemine (ka tagaots) suht 1 : 1-le....minu arust sobib hästi
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 20.09.05 15:15
|
|
|
Minu diislil on bensuka sportsumps, ning koos moditud sisselaske ja tuunitud mootoriga on tulemuseks ka rallikahääl, mitte nn traktori diisliragin
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 20.09.05 15:37
|
|
|
Minu omal aint 2,8 moto viimane pütt.....lagin jätkuvalt
|
|
|
axelx
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant müüdud, otsin uut
|
postitati 21.09.05 07:42
|
|
|
olen ka mõelnud nende allasuunatud sumpaotste üle... tõenäoliselt on need mõeldud ikka selleks, et auto tagaosale sadestuks vähem tahma ja nõeosakesi.
miinuseks on see, et vähegi tolmusemates tingimustes genereerivad need sumpaotsad paraja tolmupilve. pean ka plaani tagumine pütt välja vahetada.
Tiit, kas auto hääl siis üldsegi ei muutunud ja kas kaasnes püti vahetusega ka mingid kõrvalmõjusid?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 21.09.05 07:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: axelx
olen ka mõelnud nende allasuunatud sumpaotste üle... tõenäoliselt on need mõeldud ikka selleks, et auto tagaosale sadestuks vähem tahma ja nõeosakesi.
miinuseks on see, et vähegi tolmusemates tingimustes genereerivad need sumpaotsad paraja tolmupilve. pean ka plaani tagumine pütt välja vahetada.
Tiit, kas auto hääl siis üldsegi ei muutunud ja kas kaasnes püti vahetusega ka mingid kõrvalmõjusid? |
Pütt oli juba eelnevalt vahetatud....seega ma ei tea häälemuutust võrrelda, pole teise disla A4-ja (orig. pütiga) sõitnud.
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 21.09.05 10:08
|
|
|
No vat, tegelikult on minu omal ka sirged mitte maa poole suunatud otsad, millel mingid kehavavõitu kroomotsikud, mis oleks plaanis välja vahetada.
Siin tekkiski küsimus kas vahetada ja mida asemele panna.
Võib ju sinna mingi S4 väljalaset meenutavad kaunistused ka kruvida 
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 21.09.05 13:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: axelx
olen ka mõelnud nende allasuunatud sumpaotste üle... tõenäoliselt on need mõeldud ikka selleks, et auto tagaosale sadestuks vähem tahma ja nõeosakesi.
miinuseks on see, et vähegi tolmusemates tingimustes genereerivad need sumpaotsad paraja tolmupilve. pean ka plaani tagumine pütt välja vahetada.
Tiit, kas auto hääl siis üldsegi ei muutunud ja kas kaasnes püti vahetusega ka mingid kõrvalmõjusid? |
..ja veel, selle tahmamise on nii, et minul on ainult toru otsad tahmased (stange puhas) isegi vajutades.
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 23.09.05 07:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: axelx
olen ka mõelnud nende allasuunatud sumpaotste üle... tõenäoliselt on need mõeldud ikka selleks, et auto tagaosale sadestuks vähem tahma ja nõeosakesi.
miinuseks on see, et vähegi tolmusemates tingimustes genereerivad need sumpaotsad paraja tolmupilve. pean ka plaani tagumine pütt välja vahetada.
Tiit, kas auto hääl siis üldsegi ei muutunud ja kas kaasnes püti vahetusega ka mingid kõrvalmõjusid? |
..ja veel, selle tahmamise on nii, et minul on ainult toru otsad tahmased (stange puhas) isegi vajutades. |
Sul nii väike mootor ka, et pole ime et stange puhas 
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 27.09.05 15:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black Rabbit
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: axelx
olen ka mõelnud nende allasuunatud sumpaotste üle... tõenäoliselt on need mõeldud ikka selleks, et auto tagaosale sadestuks vähem tahma ja nõeosakesi.
miinuseks on see, et vähegi tolmusemates tingimustes genereerivad need sumpaotsad paraja tolmupilve. pean ka plaani tagumine pütt välja vahetada.
Tiit, kas auto hääl siis üldsegi ei muutunud ja kas kaasnes püti vahetusega ka mingid kõrvalmõjusid? |
..ja veel, selle tahmamise on nii, et minul on ainult toru otsad tahmased (stange puhas) isegi vajutades. |
Sul nii väike mootor ka, et pole ime et stange puhas
|
Ma läheneks asjale natuke teisest küljest ja võlusõnaks oleks.....korras mootor ja turbo.
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 10.10.05 09:46
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
|
Ma läheneks asjale natuke teisest küljest ja võlusõnaks oleks.....korras mootor ja turbo. |
See veidi oftopic, aga kas uutel A6tel on mootor juba omadega kohvi, et neilgi stange aja peale tahamaseks läheb (3,0 2004 TDI?!)
Pigem sõltub see sellest kas sa vajutad vahest gaasi rohkem , sest diiselkütus ei põle järsu koormuse kasvu ja kiirenduse juures täielikult ja sellest
ka põhjus miks tahmaosakesed pikapeale stange ääre peale ladestuvad. Ma ei räägi loomulikult sellest, et stange peaks tahmast must olema, aga veidi
seda kirmet sinna siiski koguneb.
Siit lähme algteema juurde tagasi, et miks sumbuti otsad on kõverad.
Kõverate otsadega sumbuti puhul on tahma ladestumine palju väiksem kui sirge väljalaske puhul.
Näiteks minul oli ostes sumbuti väljalske otsad sirgete vastu vahetatud, mis pealegi on liiga lühikesed ja jäävad stange ääre alla. See tingib
omakorda õhukeeriste tekkimise ja nii keerutab sõidutuul osa väljalaskegaasidest ka stange peale.
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 10.10.05 10:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Minu diislil on bensuka sportsumps, ning koos moditud sisselaske ja tuunitud mootoriga on tulemuseks ka rallikahääl, mitte nn traktori diisliragin |
kas see diiselmootor ei ole 5 silindriga? või ei ole 5 pütiga silindrit tehtudki kunagi? sellest tuleks ka erinev hääl ju...
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 10.10.05 11:56
|
|
|
Aegasid tagasi panin tähele et sellised väiksed"võrrid",millel sumpa otsad sirged olid, olid ka persed tahmased 
|
|
|
|