Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A100 2,8 Q autom. '94 ei kiirenda... (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1929)
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 30.06.03 09:53 Tsiteeri
A100 2,8 Q autom. '94 ei kiirenda...



terw

Oskab keegi äkki kommenteerida, kas see ongi normaalne nähtus, et esiveoline 2,8 kiirendab TUNDUVALT paremini kui Q 2,8? mõlemad autom kastiga, Q oli aint 2a uuem! mõlemal nagu kõik korras...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mike
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 Q

postitati 30.06.03 11:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja spcvnd
terw

Oskab keegi äkki kommenteerida, kas see ongi normaalne nähtus, et esiveoline 2,8 kiirendab TUNDUVALT paremini kui Q 2,8? mõlemad autom kastiga, Q oli aint 2a uuem! mõlemal nagu kõik korras...


oled sa neid kiirendusi kuidagi mõõtnud kah (nt kellaga või neid autosid joonele pannes) või on tegu ainult tunde järgi hindamisega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 30.06.03 12:08 Tsiteeri


panime joonele A6 2.8q avant ja 2.3 coupe fwd - A6 sai põske.

kaaluvahe üks oluline faktor, ja q puhul kaob päris palju jõudu ka ülekannetesse.


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 30.06.03 13:16 Tsiteeri


joonele pannes, jõhkralt sai lutti, pealegi mnt'l mööda sõita kah võimatu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 30.06.03 13:24 Tsiteeri


Otsi tabeliandmed kiirenduse kohta välja ja siis mõõda aeg ära (kas on ~sama). Sealt saad kõige parema ettekujutuse selle kohta, kas kõik on nii nagu peab. Kipub vist nii olema, et Q-l mingi 0,5 sek-i tabeli järgi kehvem aeg tavaliselt, seda muidugi juhul, kui fwd-l väga hea haakuvus...ja alla 250 hp


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 30.06.03 16:20 Tsiteeri


ntx selle vastu ei ole võimalik vaielda.
Kui võtame stock 200,üks oleks q ja teine fwd,siis q saab raudselt lutti,kuna just nagu enne sai mainitud kaob ikkagi tagasilda märkimisväärne jõud ära.
Kahju kuid nii see juba on


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 30.06.03 16:22 Tsiteeri


keegi pole veel siiamaani rääkinud auto korrasolekust konkreetsemalt...

kas lihtsalt jõudu pole või mootor jõurab, aga edasi ei lähe? milline on kütusekulu?

tehaseandmed siis:

128kw fwd aut.

0-80 7,4
0-100 10.5

128kw q aut:

0-80 8.1
0-100 11.6

imekombel on näiteks 2.8 manual 0-100 kiirendus sama nii fwd kui q, 9.3sek

äkki teine masin on paljuklapiline 142kw :P


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 30.06.03 16:40 Tsiteeri


See vahe ei tohiks suur olla, sest Q-l on agelasem Ülekanne, mis kompenseerib veerekadu ja parandab kiirendust (sellest tuleb ka kütusekulu vase esiveo ja Q vahel


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 30.06.03 19:42 Tsiteeri


Omalt poolt võin niipalju öelda.et panime joonele minu 2,8q ja2,3fwd mõlemad coupeed tulemus oli,et 2.3 jäi tugevalt maha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 01.07.03 08:02 Tsiteeri


natuke täpsustan siis veel, Q'l on eemaldatud kat, küünlaid ple vahetatud, filtreid ple vahetatud, õlisid vist ka mitte! :D tegelt :(

tavalisel olid kõik hooldused tehtud ja ideaalses korras!

see vist isegi seletab ära mix selline vahe...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.03 11:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja oleeev
Omalt poolt võin niipalju öelda.et panime joonele minu 2,8q ja2,3fwd mõlemad coupeed tulemus oli,et 2.3 jäi tugevalt maha.

Sel juhul nagu peakski jääma... sest sinul on ikka ca 25KW enam kui teisel... muidugi kui see 2,3 DOCH ei olnud? sel juhul oleks KW enamvähem sama palju olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.9% - SQL: 67.1%]