Maitz
huviline
Registreerunud 02.05.04
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.05 18:04
|
|
|
K:kas A4 1,9 tdi või A6 1,9tdi,2,5 tdi
Soov oleks siis teada kumba eelistada,nende head ja veadja aastaarvudeks võiks jääda A4 puhul 1996-1998 ja A6 1995-1997
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 15.09.05 18:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maitz
Soov oleks siis teada kumba eelistada,nende head ja veadja aastaarvudeks võiks jääda A4 puhul 1996-1998 ja A6 1995-1997 |
Issand küll, neid kahte mudelit on siin juba kõvasti võrreldud.
|
|
|
Maitz
huviline
Registreerunud 02.05.04
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.09.05 03:59
|
|
|
tahaks just diislitsest rohkem teada,juttu on siinn ainult bensiinimasinatest.
|
|
|
Hanz
huviline
Registreerunud 23.03.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant Quattro
|
postitati 16.09.05 05:29
|
|
|
1,9 TDI jääb A6 peal nõksa lahjaks. Meie teedele oleks C4 kerega A6 vist ikkagi parem,kuna sellel lihtsa ehitusega esisild ja remont on suht
taskukohane.Kütusekulu koha pealt ei võta 2,5 tdi A6 eriti rohkem kui 1,9TDI A4 (oleneb muidugi kinganumbri suurusest)
|
|
|
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 16.09.05 06:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Hanz
Kütusekulu koha pealt ei võta 2,5 tdi A6 eriti rohkem kui 1,9TDI A4 (oleneb muidugi kinganumbri suurusest) |
Mulle kogu aeg kõik väidavad, et see väide ei pea paika. Et kui kütusekulu kokkuhoiust rääkida, siis 2,5TDI ei ole küll suur kokkuhoidja. Muidugi
oleneb see sõidustiilist ka.
|
|
|
Hanz
huviline
Registreerunud 23.03.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant Quattro
|
postitati 16.09.05 08:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rixa
Tsitaat: | Algselt postitas: Hanz
Kütusekulu koha pealt ei võta 2,5 tdi A6 eriti rohkem kui 1,9TDI A4 (oleneb muidugi kinganumbri suurusest) |
Mulle kogu aeg kõik väidavad, et see väide ei pea paika. Et kui kütusekulu kokkuhoiust rääkida, siis 2,5TDI ei ole küll suur kokkuhoidja. Muidugi
oleneb see sõidustiilist ka. |
mul 2,5 TDI 103kw ja atm kastiga,maantee ja linnasõitu enamvähem pooleks,keskmine 6,6 ,ehk paagi täiega 1200km
|
|
|
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 16.09.05 08:39
|
|
|
See on küll jah väga hea, aga oskab keegi 132kW omanik rääkida oma kütusekulust?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 16.09.05 08:44
|
|
|
Teema algataja uuris ju konkreetselt A4 ja C4 vahelist võrdlust....kuid jah minu 1,9 TDI Q-l (81KW) tuleb keskmine samuti ca. 6L (linn ja trass
pooleks).
|
|
|
dan.d
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tartumaa & Porolandia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 tdi a62,5tdi vw multivan
|
postitati 16.09.05 12:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rixa
See on küll jah väga hea, aga oskab keegi 132kW omanik rääkida oma kütusekulust? | automaadiga linnas ja vetsa maanteed palja jalu 9l
kingaga ja kliimaga 11-12l sajale.autol veavad mõlemad sillad.
|
|
|