Mingil ajal sai kõik padjad vahetatud, ka see eesmine, ei saanud ikka nii hea kui tahaks. Muidugi siis oli ka käigukasti sisemine lõtk suur ja see
võimendas olukorda, võibolla ka piinas patju rohkem ja kuigi kast ise on nüüd Ok, siis padjad on väsinud.
Praeguse mudeli originaalosade leidmisega (nende koodidega) probleemi pole. Kui on teada mida asemel tasuks panna (midagi paremat, nagu see kuuldud
jutt mingi S-i omadest), siis nende koode oleks vaja. Ei oska hinnata kui
heas töökorras praegused on, aga igatahes tahaks paremaks saada.
Kui AAN-il on nii mootori- kui kastipadjad samad, siis arvatavasti räägiti mingi teise mootoriga S-st. Ilmselt siis on vaja ka kinnitusi ümber teha.
Kas tegemiseks läheb, oleneb kui palju ümber teha on (palju see €-sid nõuab).
|