Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C4 2,3 mootori- ja käigukastipadjade vahetamine teise mudeli omade vastu (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 130)
KoitK
huviline



Registreerunud 24.06.25
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.06.25 15:43 Tsiteeri
C4 2,3 mootori- ja käigukastipadjade vahetamine teise mudeli omade vastu



2,3 mootoriga C4 mootori- ja käigukastipadjad (manuaalkast, esivedu) tunduvad liiga palju liikuma andma. Mitmed aastad tagasi on need korra juba vahetatud ja ei mäleta, et parem oleks olnud. Kusagilt kuulsin infot, et keegi on pannud mingi S-mudeli padjad (ei mäleta kas mootori või kasti omad või mõlemad). Teab keegi lähemalt rääkida sellest, millise aasta ja milise mootoriga/mudeli omad (võibolla varuosa koodidki) võiks panna ja kas on 1:1 vahetatavad või on vaja mingeid kinnitusi ka ümber teha? Äkki oli ühe mootoripadja erinevus ka selles, kas on konditsioneer või mitte, mu autol ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 25.06.25 19:16 Tsiteeri


C4 2.3 AAR-le...

443199379E vasak mootoripadi ilma konditsioneerita.
443199379D parem mootoripadi.

Mõlemad Forsis laokaup 17-23€/tk. Tõsi küll, Topran...

S4 C4 ehk AAN mootori tehase kinnitused on täpselt samade varuosakoodidega. Teil on võimalik järelturu AAN kinnitusi vaadata kui soov on käredama tunde järele. Näiteks https://www.034motorsport.com/motor-mount-density-line-audi-i5-c4-urs4-urs6-b3-80-90-coupe-quattro-4000-5000-100-200.html

Et midagi käigukasti patjade kohta öelda, võiksite oma kasti koodi välja tuua.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KoitK
huviline



Registreerunud 24.06.25
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.25 03:50 Tsiteeri


S4 Turbo quattro Bensiin 169kw 1991 - 1994 / AAN jaoks näitab täpselt samasid patjasid, mis 2,3 AAR-le, seega tundub et need on täpselt samad mis praegu. Või on neid siis väliselt ühesuguseid kahte varianti ja S omad on jäigemad?
Kasti koodi hetkel ei tea, aga ega vist sellel mudelil neid väga erinevaid ei olnud (?), manuaal, 5 käiku, padjad on praegu sellised: https://www.autokaubad24.ee/et/varuosad/febi-bilstein-19802


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 26.06.25 08:48 Tsiteeri


Viiepütastel mootoritel on ees otsas ka padi ja kui see on puudu-katki või valesti paigaldatud jääbki see mootor hüppama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 26.06.25 10:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vreps
Viiepütastel mootoritel on ees otsas ka padi ja kui see on puudu-katki või valesti paigaldatud jääbki see mootor hüppama.

Tänan tähelepanu juhtimast.

8D0199339P eesmine padi 2-3€

Käigukasti padjad paistavad AAR ja AAN samuti samad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KoitK
huviline



Registreerunud 24.06.25
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.25 15:11 Tsiteeri


Mingil ajal sai kõik padjad vahetatud, ka see eesmine, ei saanud ikka nii hea kui tahaks. Muidugi siis oli ka käigukasti sisemine lõtk suur ja see võimendas olukorda, võibolla ka piinas patju rohkem ja kuigi kast ise on nüüd Ok, siis padjad on väsinud.
Praeguse mudeli originaalosade leidmisega (nende koodidega) probleemi pole. Kui on teada mida asemel tasuks panna (midagi paremat, nagu see kuuldud jutt mingi S-i omadest), siis nende koode oleks vaja. :) Ei oska hinnata kui heas töökorras praegused on, aga igatahes tahaks paremaks saada.
Kui AAN-il on nii mootori- kui kastipadjad samad, siis arvatavasti räägiti mingi teise mootoriga S-st. Ilmselt siis on vaja ka kinnitusi ümber teha. Kas tegemiseks läheb, oleneb kui palju ümber teha on (palju see €-sid nõuab).:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 19.1% - SQL: 80.9%]