uupsu
huviline
Registreerunud 19.06.25
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.06.25 22:45
|
|
|
C5 Quattro käigukast
Tere hea foorumi rahvas!
Küsin siinkohal ühe väga rumala küsimue millele pole saanud netist head vastust.
Niisiis sain ühe ilmvana C5 quattro omanikuks läbi segaste asjaolude. 2003aasta, 2,5tdi 132kw AKE ja 5hp19 automaat, Probleem nimelt selles, et kui
ristmikult vaja seisva autoga kiirendada siis auto venib nagu ühe kühmuga looma tatt. Gaas on põhjas, aga mina stardin nagu mammi Ford Fiestaga. Kohe
peale auto saamist, lasin teostada käigukasti ja motoori hoolduse-remondi. Käigukasti pandi mingi kollane lifequard õli ja motooril vahetati rihmad ja
turbo. Hetkel ükski moodul arvutiga vigu ei näita. Kummalisel kombel näiteks maanteel sõites pole ka auto kuskilt otsast jõuetu ning kast ei tundu
vahetama käike valel ajal ega kõigutama pöördeid/libistama. Lihtsalt kohapealt ei saa minema kui vaja süstida.
Kuna auto on vana aga kere jms suht korralik veel siis mõtlesin, et sõidaks võiduka lõpuni, kuna müügiväärtust neil autodel pole enam ammu. Seega
paluksin soovitusi, mida teha, et see probleem lahendada. Olen kuulnud midagi käigukasti ja mootori nö chippimisest. Kas sellest võiks olla abi, kui
see on selle auto normaalne käitumine? Kui aga mitte siis kust otsida viga?
Ma nagu sisimas keeldun uskumast, et see on selle auto normaalne käitumine, sest sõitsin hiljuti 2000a diisel Opeliga ja selle automaat kast viskas
rehvi ringi kui kohapealt minnes liiga palju gaasi sai antud. Kuigi autol olid mingid õnnetud 85kw vms. Selle Audiga aga olen liikluses lausa ohtlik,
sest selle aja peale kui tema suvatseb liikuma hakata on tihti juba hilja.
Kõik mõtted on teretulnud ja tänan juba ette.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 21.06.25 09:34
|
|
|
Ma arvan, et kõik võib normaalne olla, turbo viivitus ongi rõvedalt pikk neil. Ise palju sõitnud sellistega, kui tahad näiteks ringteele süstida, siis
gaas põhjas venib jubedalt, jääb jalgu teistele.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.06.25 14:40
|
|
|
Mingid kodeeringud kastile olid, sai sportmode vcds-ga teha. Lisaks võib otsida abt tune aju, neid ikka liigub odavalt rrr.lt. Endale ostsin ja neid
saab kodeerida manu/atm.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.06.25 15:47
|
|
|
Esmalt oleks vaja üle vaadata arvuti ning käte ja oma ajuga mootori ja kasti toimimine. Võin suht kindlalt väita, et sealt leiab puudusi rohkem kui
kaks sellistel. Ja hakkavadki imeläbi liikuma kui veidi vaeva näha. AI ei oska seda.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured, läbisõit jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara ja 18+a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
uupsu
huviline
Registreerunud 19.06.25
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.06.25 20:22
|
|
|
Tänud heade soovituste eest. ABT tuningu aju on juba minu poole teel, viskan selle külge ja eks näis siis mis juhtub. Arvutiga vaatamise osas ei oska
midagi öelda, kuna elan sellises kohas, kus on nö "eesti tasemel diagnostikuid" kõrvaltänavas lausa kaks tükki ja mõlemad on veendunud, et kõik nagu
toimib. Ehk saaks kasvõi DM'ina mõne nime keda peaksin külastama? Vaadatud on nii VCDSi, ODIS kui ka VAS5052A arvutitega. Lisaks lasin ka päris
mototestri külge panna ehk siis turbo vaakum käis läbi mingi Boschi külmkapi suuruse kasti ja sealt vaadati mootori tööd, heitgaase ka kes teab mida
veel. Öeldi, et vähe kulunud turbo ikkagi ja seetõttu viimane vahetatud ka sai. Läks paremaks küll, tahm/toss kadus absoluutselt ära, mida enne
hirmsal tallamisel ikkagi vahest võis kohata. Nullist kiirenduse osas jäi kõik samaks.
Ma ei tea kas see on mingi tunnetuslik asi või mis aga kuidagi tundub, et nö poole gaasiga kiirendab auto justkui paremini kui gaas-põhjas. Nagu
eelpool mainiti siis probleem ongi a'la Jüri ringile sööstmisel tipptunni ajal. Möödasõite tehes vms ei tunne küll kuskilt otsast, et lapats põhja
vajutades auto minna ei tahaks.
Ootan aju ära ja annan siis tulemustest teada...
|
|
|
|