marccco333
huviline
Registreerunud 27.11.24
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.24 21:56
|
|
|
salongi soojendus
Tere Rahvas. Mõistus on otsas, aidake palun. A6 C6 allroad, 30tdi. Esiteks mootori temp tõusen 90ni alles umbes peale 10 km peale Tasllinna ummikuid
(termostaat on vahetatud). Teiseks, isegi siis puhub salongi külma õhku. Lasin panna uue punba klappidega ( soojenduse oma) ikka sama jama. Sooja
puhub ainult siis kui lasen trassil +2000 rpm. Linnas võibki ootama jääda. On keegi targem, kes teab milles krt asi???
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 28.11.24 19:26
|
|
|
Kui pidev õhutamine ei aita enam, siis plokikaanetihend võib mullitada jahutusvedelikusärki.
Nn. veepump on korras?
Osadel mootoritel on ka EGR'i termostaat.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 29.11.24 04:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marccco333
Tere Rahvas. Mõistus on otsas, aidake palun. A6 C6 allroad, 30tdi. Esiteks mootori temp tõusen 90ni alles umbes peale 10 km peale Tasllinna ummikuid
(termostaat on vahetatud). Teiseks, isegi siis puhub salongi külma õhku. Lasin panna uue punba klappidega ( soojenduse oma) ikka sama jama. Sooja
puhub ainult siis kui lasen trassil +2000 rpm. Linnas võibki ootama jääda. On keegi targem, kes teab milles krt asi??? |
Kas neid klappe ka juhitakse nagu vaja kliimaploki poolt? Kas radikasse sisenev toru on külm ja kuhumaani? Kas uus V50 ikka toimib? Kas paisupaagis on
märgata mullikesi? Kas on tehtud mingeid teste jne. Palju küsimusi ja sa pole esimene kes selle murega maadleb. Tean, et on vahtatud ka mootor selle
murega peale seda, kui plokikaane tihendite vahetuse suurele kulutusele tulemust ei järgnenud. Mõni on lihtsalt müüki pandud ja mure ära müüdud
järgmisele. Kuna asukohta ei ole siis ei soovita kedagi. Vajad inimest, kes oskab lihtsamad asjad välistada enne kui suuremate kallale asud.
Mis aasta auto? Kw?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
marccco333
huviline
Registreerunud 27.11.24
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.24 07:50
|
|
|
Tere. Auto on 2009, 3,0tdi 171kw. Asub ta Tallinnas. Uus pump töötab, klapid ka kuni mingi hetkeni peale õhu välja laskmist. Paisupaagis aga mulle
küll pole, seal on kõik nagu peab. Tore oleks, kui soovitaksid kedagi kes oskaks siis need lihtsamad asjad välistada ja kui vaja ka tihendid vahetada
mõistliku hinna ja kvaliteedi suhtega.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 29.11.24 10:12
|
|
|
Tallinna soovitused jätaks näit. Rocketile. Asjad ajas muutuvad, pole pealinna tegemistega väga kursis.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
linter
huviline
Registreerunud 12.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.24 08:38
|
|
|
Tervitus.Maadlesin sama probleemiga mingi aeg tagasi . Proovisin nii kłlma kui sooja mootoriga ōhutamist aga tulemus oli sama.vahel puhus sooja vahel
mitte. Mina sain abi sellisest meetodist . Tee seda tąiesti kłlma mootoriga , vala paisupaak silmini tąis ,tee ōhutus nippel lahti .Nüüd pane süüde
sisse ja vent puhuma.ja oota kuni óhutusniplist hakkab tosool ilma mullideta tulema. Soojendus klapid peavad kogu aeg urisema ja tņņtama siis peaks
ōhu
kątte saama.Mina ōhutasin veel sealt niplist 3 pąeva jąrjest. Hommikul kłlmalt mootor tņņle ja puhuma ,siis se ņhutus korraks lahti ja kohe kinni.
Proovi kas aitab. Minu omal tuli veel mitmel hommikul ņhku vąlja.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 30.11.24 10:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: linter
Tervitus.Maadlesin sama probleemiga mingi aeg tagasi . Proovisin nii kłlma kui sooja mootoriga ōhutamist aga tulemus oli sama.vahel puhus sooja vahel
mitte. Mina sain abi sellisest meetodist . Tee seda tąiesti kłlma mootoriga , vala paisupaak silmini tąis ,tee ōhutus nippel lahti .Nüüd pane süüde
sisse ja vent puhuma.ja oota kuni óhutusniplist hakkab tosool ilma mullideta tulema. Soojendus klapid peavad kogu aeg urisema ja tņņtama siis peaks
ōhu
kątte saama.Mina ōhutasin veel sealt niplist 3 pąeva jąrjest. Hommikul kłlmalt mootor tņņle ja puhuma ,siis se ņhutus korraks lahti ja kohe kinni.
Proovi kas aitab. Minu omal tuli veel mitmel hommikul ņhku vąlja. |
Kas kogu selle tripperi peale poleks olnud lihtsam süsteem vaakumiga kohe täita?
|
|
|
|
|