Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2005 A4 B7 avant (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 603)
Jdt
huviline



Registreerunud 14.05.24
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.24 11:00 Tsiteeri
2005 A4 B7 avant



2005 Audi a4 b7 avant 150kw quattro

Saaga jätkub. Küsimusi mitmeid

Asi hakkas sellest kui auto järsult ära suri ja enam käima ei läinud , diagnostis tuli välja et kütuse pumba releed mädad.
K.a kõik teised releed aju poksis olid korrosiooni täis.
Sai siis vahetatud kõik releed aga kuna tõmbasin relee kasti pealt katki , siis peale auto pesu oli aju kastis mitu cm vett.
Peale seda sai jällegi kõik 4 releed ära vahetatud + lasin uued klemmid panna. Aga ikka tuleb kõik 6s silindrs veakood tagasi.
(Lisan pildi alla poole)

1. Peale esimest seisma jäämist , vintsiti auto treila peale, peale mida tundub käigukast ka tuksis , vahetab käike järsult ja tihtipeale viib pöörded peaaegu 3000 juurde ennem kui käiku vahetab (tihti peale kui peale käigu vahetamist gaas maha lasta , tundub nagu gaas jääks peale või nagu auto annaks hetkeks ise gaasi juurde.
On kast tuksis või selline sümptom tuleb mujalt?

2. Käima pannes tahma hais üleval, tavaliselt sõita siis väga ei tossa aga ikkagi tossab , kiirendades viskab pahmaka taha. Vahepeal püsika peale pannes kukub kiirus CA 10 võrra alla seatud piiri ja siis järsult viib ise kiiruse ülesse tagasi (nagu võtaks räige jõua taha) , katalüsaator umbes või milles viga võib olla ? Vahetatud sai turbo ja cooleri vaheline lõdvik , peale mida see toss kiirendades muutus mustast rohkem halliks (ehk enam päris pimedaks taga sõitjaid ei jäta) . Katti alt tuleb ka tossu kui kohapeal gaasi tallata.



https://i.ibb.co/rpQCLdy/Screenshot-2024-06-17-16-12-39-436-com-voltasit-obdeleven.jpg


See viimane veakood ei tule tagasi , teised 6 tulevad

Märkus moderaatorilt: Muutsin pildid lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 02.08.24 06:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jdt
2005 Audi a4 b7 avant 150kw quattro

Saaga jätkub. Küsimusi mitmeid

Asi hakkas sellest kui auto järsult ära suri ja enam käima ei läinud , diagnostis tuli välja et kütuse pumba releed mädad.
K.a kõik teised releed aju poksis olid korrosiooni täis.
Sai siis vahetatud kõik releed aga kuna tõmbasin relee kasti pealt katki , siis peale auto pesu oli aju kastis mitu cm vett.
Peale seda sai jällegi kõik 4 releed ära vahetatud + lasin uued klemmid panna. Aga ikka tuleb kõik 6s silindrs veakood tagasi.
(Lisan pildi alla poole)

1. Peale esimest seisma jäämist , vintsiti auto treila peale, peale mida tundub käigukast ka tuksis , vahetab käike järsult ja tihtipeale viib pöörded peaaegu 3000 juurde ennem kui käiku vahetab (tihti peale kui peale käigu vahetamist gaas maha lasta , tundub nagu gaas jääks peale või nagu auto annaks hetkeks ise gaasi juurde.
On kast tuksis või selline sümptom tuleb mujalt?

2. Käima pannes tahma hais üleval, tavaliselt sõita siis väga ei tossa aga ikkagi tossab , kiirendades viskab pahmaka taha. Vahepeal püsika peale pannes kukub kiirus CA 10 võrra alla seatud piiri ja siis järsult viib ise kiiruse ülesse tagasi (nagu võtaks räige jõua taha) , katalüsaator umbes või milles viga võib olla ? Vahetatud sai turbo ja cooleri vaheline lõdvik , peale mida see toss kiirendades muutus mustast rohkem halliks (ehk enam päris pimedaks taga sõitjaid ei jäta) . Katti alt tuleb ka tossu kui kohapeal gaasi tallata.



https://i.ibb.co/rpQCLdy/Screenshot-2024-06-17-16-12-39-436-com-voltasit-obdeleven.jpg


See viimane veakood ei tule tagasi , teised 6 tulevad


Paraku need "veakoodid" ei ütle mitte midagi, kuna neis puudub päriselt veakood ja vea kirjaldus (mis on valesti, kas lühis plussi, lühis massi, liiga suur takistus, liiga väike takistus, liiga madal pinge või midagi muud), ning kas tegemist on püsiva või juhusliku veaga. Seega selle OBD11 mänguasja asemel tuleks alustada päris diagnostikaseadmest, mis annaks rohkem infot, kui "viga eelsüüteküünla ahelas".


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jdt
huviline



Registreerunud 14.05.24
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.24 08:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: Jdt
2005 Audi a4 b7 avant 150kw quattro

Saaga jätkub. Küsimusi mitmeid

Asi hakkas sellest kui auto järsult ära suri ja enam käima ei läinud , diagnostis tuli välja et kütuse pumba releed mädad.
K.a kõik teised releed aju poksis olid korrosiooni täis.
Sai siis vahetatud kõik releed aga kuna tõmbasin relee kasti pealt katki , siis peale auto pesu oli aju kastis mitu cm vett.
Peale seda sai jällegi kõik 4 releed ära vahetatud + lasin uued klemmid panna. Aga ikka tuleb kõik 6s silindrs veakood tagasi.
(Lisan pildi alla poole)

1. Peale esimest seisma jäämist , vintsiti auto treila peale, peale mida tundub käigukast ka tuksis , vahetab käike järsult ja tihtipeale viib pöörded peaaegu 3000 juurde ennem kui käiku vahetab (tihti peale kui peale käigu vahetamist gaas maha lasta , tundub nagu gaas jääks peale või nagu auto annaks hetkeks ise gaasi juurde.
On kast tuksis või selline sümptom tuleb mujalt?

2. Käima pannes tahma hais üleval, tavaliselt sõita siis väga ei tossa aga ikkagi tossab , kiirendades viskab pahmaka taha. Vahepeal püsika peale pannes kukub kiirus CA 10 võrra alla seatud piiri ja siis järsult viib ise kiiruse ülesse tagasi (nagu võtaks räige jõua taha) , katalüsaator umbes või milles viga võib olla ? Vahetatud sai turbo ja cooleri vaheline lõdvik , peale mida see toss kiirendades muutus mustast rohkem halliks (ehk enam päris pimedaks taga sõitjaid ei jäta) . Katti alt tuleb ka tossu kui kohapeal gaasi tallata.



https://i.ibb.co/rpQCLdy/Screenshot-2024-06-17-16-12-39-436-com-voltasit-obdeleven.jpg


See viimane veakood ei tule tagasi , teised 6 tulevad


Paraku need "veakoodid" ei ütle mitte midagi, kuna neis puudub päriselt veakood ja vea kirjaldus (mis on valesti, kas lühis plussi, lühis massi, liiga suur takistus, liiga väike takistus, liiga madal pinge või midagi muud), ning kas tegemist on püsiva või juhusliku veaga. Seega selle OBD11 mänguasja asemel tuleks alustada päris diagnostikaseadmest, mis annaks rohkem infot, kui "viga eelsüüteküünla ahelas".


Kahjuks olen 2 kuud Soomes ja siin kandis ei oska kuskilt abi ka otsida, eks tuleb siis oodata kui Eesti saab ja kuskil ametlikus kohas disgnosti teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 02.08.24 14:52 Tsiteeri


Pehmelt öeldes tundub asi päris halb. Küünalde moodul, mida mõni ka releeks miskipärast kutsub, ulbib arvatavasti vees ja on kutu või küünlad läbi. See on mikromure. Pihustid väsinud, võimalik egr kaudu rõhuleke jne. Ketid, kast, turbiin, lahkuv rihmaratas. Kindlasti veel mitmeid asju, mida Sa ei tea. Tee suure varuga kalkulatsioon, pakun kogemuse pealt, et korralik taastamine ei tasu ära enam. Ja vaata, et see Ametlik koht ikka oskaks ka oma tööd nagu vaja. ;)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jdt
huviline



Registreerunud 14.05.24
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.24 15:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Pehmelt öeldes tundub asi päris halb. Küünalde moodul, mida mõni ka releeks miskipärast kutsub, ulbib arvatavasti vees ja on kutu või küünlad läbi. See on mikromure. Pihustid väsinud, võimalik egr kaudu rõhuleke jne. Ketid, kast, turbiin, lahkuv rihmaratas. Kindlasti veel mitmeid asju, mida Sa ei tea. Tee suure varuga kalkulatsioon, pakun kogemuse pealt, et korralik taastamine ei tasu ära enam. Ja vaata, et see Ametlik koht ikka oskaks ka oma tööd nagu vaja. ;)


Releed ujusid ennem vees aga peale seda sai uued klemmid ja juhtmed pandud + kõik uued releed.
Küünlaid peaks üle vaatama küll , samas juba ka vahetus teha kuna need odavad.
Kett häält ei tee , pole ka kordagi nagu teinud. Kasti kohapealt ka kahtlus , kuna labadega vahetab käike ilusalt. Kui turbiin kas siis ei peaks ka pöörded naljakaid asju tegema hakkama?
Eks oletada võib palju
:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.8% - SQL: 69.2%]