Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Peegel ei lähe kokku. (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 467)
rabzer
huviline



Registreerunud 01.07.15
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.24 11:01 Tsiteeri
Peegel ei lähe kokku.



Tere,

Peegel ei lähe kokku. Kas võib mingi viga ikka juhtmestikuga olla? Mingi plõksu teeb kui otse käsk anda näiteks VCDS-ga. Kokku ja lahti vähemalt ei lähe ta. Vead kui kustutada siis kohe lööb tagasi. Kontaktid mis plokki lähevad ei tundu niiskust vms saanud. Peegli reguleerimine töötab ilusti kuigi kood sees. Mingi aeg vaatasin tagasi ei olnud ja korraga lõi kõik need sisse. Oskab keegi midagi soovitada mida veel vaadata?

Audi A6 C7 Avant 3.0 TDI


4 Faults Found:
02116 - Mirror Adjusting Motor
006 - Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100110
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 2
Reset counter: 201
Mileage: 279848 km
Time Indication: 0
Date: 2024.06.15
Time: 03:43:55

02117 - Motor for Mirror Folding
006 - Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100110
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 2
Reset counter: 201
Mileage: 279848 km
Time Indication: 0
Date: 2024.06.15
Time: 03:43:55

02116 - Mirror Adjusting Motor
007 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100111
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 6
Reset counter: 212
Mileage: 279848 km
Time Indication: 0
Date: 2024.06.15
Time: 03:44:01

02117 - Motor for Mirror Folding
007 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100111
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 6
Reset counter: 212
Mileage: 279848 km
Time Indication: 0
Date: 2024.06.15
Time: 03:44:01


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 09.07.24 09:37 Tsiteeri


Võta juhtmestik lahti sealt kohast, kust kerest ukse sisse läheb kummilõõtsa sees ja vaata ega seal pole isolatsioon katki ning juhtmed oksüdeerunud.
Samuti üle mõõta, mis juhtmetes reaalselt toimub.

See muidu suht tavaline elektriku teema, kui endal kogemust pole, siis niisama silmaga vaadates suhteliselt raske midagi leida tavaliselt, kui just juhtmestik katki pole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 09.07.24 15:19 Tsiteeri


Lisaks soovitaks maha võtta peegli koorik ja näed läbi jala tulevat juhtmekimpu, mida pidevalt väänatakse klappimisel.
Mitmel on olnud sealt puruks.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.8% - SQL: 76.2%]