rednasp1
huviline
Registreerunud 10.11.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.10.23 08:51
|
|
|
C7 3.0 TFSI ostueelne kontroll
Tere!
On plaanis mõne kuu jooksul hakata soetama uut Audit. Hetkel on sõelale jäänud kas A6 C7 või A7 ja pakuks huvi just 3.0tfsi mootoriga isendid. 5
aastat olen 3.0 diisliga sõitnud ja tahaks veidi vaheldust.
Olen netist potentsiaalsete remontide kohta infot leidnud:
termostaat ja veepump
tosooli lekked
õlikulu
käigukasti probleemid (zf-8 kast pidi vist töökindlaim olema?)
ja siis kurikuulus piston slap mis siis minu arusaamist mööda tekib sellest kui mootor on lihtsalt kulunud ja silindrite-kolbide tolerantsid on
lubatust suuremaks kulunud. Parandage mind kui eksin. Ja saan aru, et selle remont tähendab juba kapitaalremonti (6-8k euri?) Aga küsimus on just
selles, et kuidas seda mootori kulumist ostueelset kontrolli tehes kontrollida? Kas peaks kindlasti paluma kuulata külmkäivitust kuna siis peaks
kuulda olema kerget kolinat käivitusel?
Samuti piinab ka seda mootorit vist ketiviga vähemalt esimese geni (kuni 2015a) omasid?
Üleüldiselt olen aru saanud, et kui leida hea ja korralik isend on tegemist vastupidava ja jõulise mootoriga. Küsimus nüüd ongi, et kuidas seda
korraliku isendit leida
|
|
|
txxxl
huviline
Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 10.10.23 19:17
|
|
|
Tere,
Korralik lekete kintroll, nukkaraamid, klapikambri kaane rihendid, ketikaaned, veepump, termostaat, vaakumpump.
Külmkäivitusel kuulata ketti häält. Uurida kas on vahetatud? Mul kestis 260k.
Kaameraga silindrisse vaadates on näha silindri seinade olukorda.
Teha proovisõit.
Arvutiga teha kontroll.
Õli kulu on ka neil, aga karteri tuulituse vahetus on osasi aidanud.
Põhiline on leida auto millel ei ole silindri seinad kahjustatud, lekkeid ja kette saab vahetada, pole odav aga kui plokk on kehva siis lähevad summad
juba väga kiiresti suureks.
Käigulasti valik euroopas oli 7 s-tronic, ameerikas 8zf.
S-tronicul on mehatroonika probleemid, siduri kulumine, hooratta kolin ja on ka olnud kasti korpuse vahelt lekkeid.
Audi on aastatega teinud palju asju ümber, kui võimalik siis valida lõpuaasta oma.
Gen 2 on töökinglam aga hinnad on suuremad.
Tsitaat: | Algselt postitas: rednasp1
Tere!
On plaanis mõne kuu jooksul hakata soetama uut Audit. Hetkel on sõelale jäänud kas A6 C7 või A7 ja pakuks huvi just 3.0tfsi mootoriga isendid. 5
aastat olen 3.0 diisliga sõitnud ja tahaks veidi vaheldust.
Olen netist potentsiaalsete remontide kohta infot leidnud:
termostaat ja veepump
tosooli lekked
õlikulu
käigukasti probleemid (zf-8 kast pidi vist töökindlaim olema?)
ja siis kurikuulus piston slap mis siis minu arusaamist mööda tekib sellest kui mootor on lihtsalt kulunud ja silindrite-kolbide tolerantsid on
lubatust suuremaks kulunud. Parandage mind kui eksin. Ja saan aru, et selle remont tähendab juba kapitaalremonti (6-8k euri?) Aga küsimus on just
selles, et kuidas seda mootori kulumist ostueelset kontrolli tehes kontrollida? Kas peaks kindlasti paluma kuulata külmkäivitust kuna siis peaks
kuulda olema kerget kolinat käivitusel?
Samuti piinab ka seda mootorit vist ketiviga vähemalt esimese geni (kuni 2015a) omasid?
Üleüldiselt olen aru saanud, et kui leida hea ja korralik isend on tegemist vastupidava ja jõulise mootoriga. Küsimus nüüd ongi, et kuidas seda
korraliku isendit leida |
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.10.23 07:35
|
|
|
Kindlasti Gen2 mootor. Gen1-l ongi kõige suurem probleem silindri seinte/kolbidega.
Üldse, pane natukene raha juurde ja osta 4.0 TFSI. Täpselt sama kütusekulu ja ei ole mootoriprobleeme.
Ma ei näe mingit pointi seda võrdlemisi ebaõnnestunud mootorit osta...
Eks 4.0 TFSI-l on ka mingi hetk ketivahetust vaja ja osadel streigivad kõrgsurvepumbad, mis ka vahetusega laheneb. Aga see on oluliselt soodsam, kui
3.0 TFSI kolviprobleemid, mis on massilised.
S-tronic on nagunii mõlemal. Sellest vabanemiseks pead A8 või S8 ostma.
Või siis 3.0 kahe turboga diisel.
|
|
|
rednasp1
huviline
Registreerunud 10.11.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.23 08:11
|
|
|
Kas silindrite ja kolbide põhjalikumaks kontrollimiseks ongi ainus variant kaamera küünlaaugust sisse pista? Tundub natukene tülikas kui mitmeid
erinevaid autosid vaatamas käia.
4.0TFSI jääb kahjuks eelarvest välja.
Kas kahe turboga 230kw diisel tuleks rahakotile pikas plaanis odavam? Mõtlen, et sellelgi vist ju omad probleemid:ketid, karteri vaheleke, turbod,
pihustid ja muu nodi mis diisli remontimise kalliks muudab. Kas ma olen õigesti aru saanud, et 230kw diisel omab sama käigukasti mis RS6 ja see tõttu
kasti probleeme väga olla ei tohiks? Võin muidugi ka eksida..
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.10.23 10:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rednasp1
Kas silindrite ja kolbide põhjalikumaks kontrollimiseks ongi ainus variant kaamera küünlaaugust sisse pista? |
Just nii.
Tsitaat: | Tundub natukene tülikas kui mitmeid erinevaid autosid vaatamas käia. |
Oluliselt vähem tülikas, kui pärast 5000 mootori remondi eest maksta.
Tsitaat: | 4.0TFSI jääb kahjuks eelarvest välja. |
Nende autode hinnavahe on 3000-4000 eurot. Kui see summa nii määrav on, siis ära üldse osta sellist autot, sest sa ei jõua seda ülal pidada.
Juba S-tronicu remont koos sidurivahetusega maksab nii palju. Ja kui sa ostad mingisuguse auto, kus seda juba tehtud ei ole ja läbisõit 200 000 ligi
või üle on, siis 100% pead selle ette võtma.
Seda esimese otsa 3.0 TFSI-d ei soovita mingil juhul osta. Kui ainult facelifti peal olevat uuemat mootorit, aga sa ilmselt vaatad esimese otsa
autosid.
Tsitaat: | Kas kahe turboga 230kw diisel tuleks rahakotile pikas plaanis odavam? Mõtlen, et sellelgi vist ju omad probleemid:ketid,
karteri vaheleke, turbod, pihustid ja muu nodi mis diisli remontimise kalliks muudab. Kas ma olen õigesti aru saanud, et 230kw diisel omab sama
käigukasti mis RS6 ja see tõttu kasti probleeme väga olla ei tohiks? Võin muidugi ka eksida.. |
Kast on sellel ZF 8HP. Aga muidugi on diisliprobleemid. Tahmafilter, pihustid ja kõige kulukam on see, kui loteriiga ei vea ja saad selle probleemi,
kus kõrgsurvepump hakkab puru ajama. Selle kõrvaldamine läheb sujuvalt üle 3000 euro maksma.
Kui sul universaalkere vaja ei ole, siis vaata 3.0 diisel A8 poole ilmselt...
D4 üsna hästi õnnestunud, kõik 8HP kastiga ka. Probleeme üsna vähe.
Eks sellel 3.0 diislil on samad probleemid, nagu kõigil teistel.
Teine variant on B9 Audi A4 (alates MY2016), kus uuemad 2.0 bensukad on täiesti pommikindlad ja DL382 kastiga ka nii palju probleeme ei ole.
|
|
|
rednasp1
huviline
Registreerunud 10.11.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.23 11:45
|
|
|
Tundub, et TFSI mõtted on vähemalt praeguseks peast pühitud
Sõelale jääksid siis pigem diislid. 230kw kasuks kõneleb parem käigukast aga ilmselt kõik diisli tüüpmured on on jällegi kallimad remontida kui 180kw
masinal.
Kas kõrgsurvepump tekitab probleeme ka 180kw masinal?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 12.10.23 16:51
|
|
|
Ikka, jah.
Ma arvan, et S-tronic on kallim remontida, kui 180kw ja 230kw diisli erinevus... Seal väga suurt vahet ei ole tegelikult. Kogu see kahe turbo süsteem
on väga lihtne ja sellega harva juhtub midagi.
Lekked, kõrgsurvepumpade ja keti probleemid on nagunii mõlemal neist.
Kõige soodsam variant on ilmselt A8 180kw diisliga, sest seal on ZF 8-ne kast (S-tronicut A8 peal ei ole). Ka on seal kapoti all nii robustselt ruumi
sellele, et nii mõndagi asja mahub tegema, mida A6-l ei mahu.
Hinnavahet väga ei ole A8 ja A6 kasutatud peast. Muidugi, kui sul on universaali vaja, siis jääb A8 välja.
|
|
|
rednasp1
huviline
Registreerunud 10.11.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.23 13:32
|
|
|
Hetkel teen järeldusele, et kui on soov selle generatsiooni Audi järele. Siis tuleks kindlasti vältida S-Tronic kasti ja alguseaastate TFSI
mootorit.
A4 ja A8 ei soovi, pigem on valikus A6 ja A7. Tundub, et tuleks otsida siis emba-kumba ja kindlasti 230kw kahe turboga mootorit võimalikult väikese
läbisõiduga.
Kas ZF kasti võib pidada pommikindlaks või on ka tal omad hädad?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.10.23 14:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rednasp1
Hetkel teen järeldusele, et kui on soov selle generatsiooni Audi järele. Siis tuleks kindlasti vältida S-Tronic kasti ja alguseaastate TFSI
mootorit.
A4 ja A8 ei soovi, pigem on valikus A6 ja A7. Tundub, et tuleks otsida siis emba-kumba ja kindlasti 230kw kahe turboga mootorit võimalikult väikese
läbisõiduga.
Kas ZF kasti võib pidada pommikindlaks või on ka tal omad hädad? |
Pommikindlat autot pole olemas, igal on omad murekohad ja ootamatusi tuleb ka ette. Oluline on targalt valida ja mitte ilusaid müügijutte uskuda. Kui
RS, Q7 või A8 ei sobi siis ega jah palju muud valikut ei jää kui 230kw. Tegelikult ka heas korras, väikese ausa läbisõiduga ja "hea hinnaga" prefl
BITDI leidmine pole just lihtne ülesanne. Eemalt hinnangu andmine pole võimalik. Mõnikord tuleb päris mitut külastada ja mõrv rahakotile kohe peale
ostu (loe, raha ei ole remondiks jäetud) jääb ära.
ZF kast on hea üldjuhul, seda kasutavad muide ka teised audidega konkureerivad margid oma valikus.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.10.23 14:16
|
|
|
Kuna diislit pigem ei osteta seismiseks, siis tõenäosus, et sa leiad alla 300k sõitnud pre-fl diisli on omajagu väike... Vähemalt sellise summa eest,
mida sa tahad kulutada.
Enamjaolt müüakse meiemaal roosasid unistusi, mille 200k läbisõidu all peituvad maha kantud ja poole millise reaalse läbisõiduga autod
Bensukat on sul palju lihtsam korralikku otsida, aga paraku see ei ole 3.0 TFSI.
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 23.10.23 14:29
|
|
|
Osta toyota ja vähem peavalu... need 300K+ läbisõiduga sakslased on kõik tiksuvad pommid..
|
|
|
rednasp1
huviline
Registreerunud 10.11.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.23 14:08
|
|
|
https://www.auto24.ee/soidukid/3974300
Väidetavalt pool aastat tagasi kap remont tehtud. Arve saadeti ka, töökoja kus töö teostati omanik on muidugi ka auto omanik seega kes teab. Kas
silindri seinu kaameraga kontrollides või mingil muul meetodil on võimalik kontrollida kas need tööd ka päriselt teostatud on?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.12.23 14:28
|
|
|
Seal on ikka vaja kindlalt teada mida reaalselt tehtud on ja kuidas kokku pandud on, kas on kõik üle mõõdetud jne.
Ainus kestva jääv remont nendel on hülssimine ja teised kolvid ning kokku pannes peab kõik mõõdetud korrektselt olema muidu tõmbab raamsaale ringi
üsna kergelt.
Kui sellel on lihtsalt tuimalt rõngad ja kolvid vahetatud, mida siinmail sageli "kapremondiks" kutsutakse, siis käi heaga eemale sellest.
Sarnase hinnaga leiab ka 150kW ja 180kW diisleid, mida on rohkem valida...
Muidugi seda konkreetset pilli oleks sa võinud ikka lkf-st vähemalt vaadata:
Tsitaat: | 23.06.2021 Tallinn, Harjumaa AUDI A7 SPORTBACK QUATTRO, 2012 0% Üle 2000 euro
Hüvitati sõiduki turuväärtus. Info esitati registrisse 20.07.2021. |
4 avariid, üks neist mahakandmisega ja teine üle 2k. 2tk pisikesed kriimustused ilmselt.
Ma ei tea, miks sa seda osta tahad?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 22.12.23 07:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Ma ei tea, miks sa seda osta tahad? |
Äkki seepärast et müüja on Manvel Musaelyan, selline kahemilline aus nimi meie oludes
|
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 23.12.23 13:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Ma ei tea, miks sa seda osta tahad? |
Äkki seepärast et müüja on Manvel Musaelyan, selline kahemilline aus nimi meie oludes |
Tegelikult on põhiline ja kindlat kvaliteeti näitav ostuargument selle käula puhul päritoluriik: Venemaa
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 23.12.23 23:08
|
|
|
Avarii on olnud selline, et A7 sisu on olnud tarvis vahetada S7 sisu vastu.
Väga kahe otsaga ost. Kindlasti tuleb enne üle lasta kontrollida Revalis või kuskil pädeva tüübi juures kus on hulgim kogemusi A7 kerega. Kontrollida
tuleb alates airbagi takistitest lõpetades kere keevituskohtadega jms. Mootori kolvid võivad olla kõige väiksem mure.
Samas tasub ka meeles pidada, et kindlustused on igasugu ime lakse lasknud esindustes taastada "enne avariid väärseks", kuid teine salong on harva
paigaldatud esinduses.
Positiivne on, et B-piilaril on tehasekleepsud. Kuid ka neid saab iga üks tellida "varuosana" mõne euro eest.
|
|
|
|