Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B6 konditsioneer (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1188)
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 12.09.23 15:58 Tsiteeri
B6 konditsioneer



Viimasel kahel päeval on otsustanud konditsioneer, et enam ei jahedat õhku ei puhu.

Asjad mida olen jõudnud vaadata/kontrollida
* Veakoode pole ja õhu suunamis klappide servod liiguvad ja saavutavad "requested" väärtused (samuti kui panna sooja puhuma, siis puhub kenasti sooja)
* Konditsioneeri radiaator auto ees läheb (vasakust äärest) üsna tuliseks, paremalt poolt äärest on pigem selline välistemperatuuri moodi
* Kliima elektriline ventikas hakkab tööle
* Läbi tulemüüri minev peenem toru (kus sees on ka sõel) on mootori poolt sõela umbes välistemperatuuril ja salongi pool sõela läheb lausa jäässe
* Konditsioneer tekitab kondentsi (kohapeal seistes tekib loik alla)
* Süsteem näitab, et kompressor toodab rõhku (kui nüüd mälu ei peta, jäi rõhk vahemiku 8-11bar)

https://www.upload.ee/thumb/15677402/IMG_20230912_172852.jpg

Peres oleva B7-ga võrreldes paistsid kompressoriga seonduvad näidud samasse auku, ainus mis silma hakkas, et mul "Evaporator Outflow Temp (G263)" pigem tõusis kuhugi 25*C kanti, samal ajal B7-mel oli see ~17-18*C.

Konditsioneeri sõel on vahetatud eelmine suvi (Mahle sõel läks sisse) ja ühtlasi sai siis ka kliima täidetud. Täidetud sai kuna tundus, et ei puhu enam piisavalt jahedat ja sõel sai puhtalt profülaktika mõttes vahetatud. Sellele eelneva ~7a jooksul polnud konditsioneeri näpitud.

Oskab ehk keegi soovitada, kust viga edasi otsida?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 12.09.23 16:59 Tsiteeri


Ise alustaks just sellest sõelast uuesti.
Kui kogu süsteem on ikkagi vana, siis koguneb sinna ka aastaga piisavalt s.ta moodi asja.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 12.09.23 17:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Ise alustaks just sellest sõelast uuesti.
Kui kogu süsteem on ikkagi vana, siis koguneb sinna ka aastaga piisavalt s.ta moodi asja.


Mitte kohe ei tahaks uskuda, et asi sõelas, kuna eelnevalt oli see 7+a vahetamata ja polnud eriti must. Ning kui sõel umbes, kas siis mitte ei tohiks toru sealt edasi ka külmaks (lausa jäässe minna)?
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Kliima
Tundus, et kliima ei jahuta tühikäigul enam nii hästi, kui võiks. Seega sai süsteem tühjaks tõmmatud, sõel vahetatud ja seejärel õige kogus uut gaasi sisse.

Vana sõel ei näinud just ilus välja, kuid ummistunud ka ei paistnud olevat.
https://www.upload.ee/thumb/14278838/IMG_20220629_124252.jpg https://www.upload.ee/thumb/14278837/IMG_20220629_140838.jpg https://www.upload.ee/thumb/14278836/IMG_20220629_140909.jpg



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 12.09.23 18:40 Tsiteeri


Tegin mõnekümne kilomeetrise tiiru autoga, suurem enamus sõidust oli selline 70km/h kulgemine ja puhus külma nii, et esiklaas hakkas vent ava kohal lausa väljaspoolt higistama (tekkis kondents külmale klaasile). Seega äkki peaks eesmise radiaatori ja visko/elekriventilaatoriga seonduvalt viga otsima? Muidugi praegu oli välistemperatuur päevase ~26*C asemel märksa jahedam ~19-20*C.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 23.05.24 09:25 Tsiteeri


Tundub, et probleem lahendatud - gaasi oli vähe sees. Kuna nüüd viskas kompressori solenoidi kohta veakoodi "01232 - A/C Compressor Regulator Valve (N280) - Open or Short to Plus", sai viidud auto remonti, et üle vaadata, kas solenoid läbi või juhtmestik vigane (õnneks oli viimane variant) ja siis selgus ka see, et süsteemis oli alles vaid ~150g gaasi, kuigi peaks olema ~500g. Ise kahtlustan, et äkki sõela vahetusel ei saanud asi hermeetiliselt kokku, kuna avastasin, et olin vale koodiga tihendi paigaldanud (paigaldatud sai 4E0260749A (11X2.5), õige oleks 8E0260749 (10.8X1.82)).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.5% - SQL: 74.5%]