Audi A4 2013a 2.0 TDI CGCL rohke suits DPF põletusel
Tere,
Mure järgmine: DPF põletusel hakkab auto väljalase väga suures koguses valget suitsu välja ajama.
Saan aru, et DFP põletusega suitsemine on tavapärane. Kuna aeg-ajalt ka linnas liikudes algab põletuse protsess ja kui juhtun samal ajal nt. foori
taga seisma jääma siis ümbrus tossust valge ning diisli hais üleval. Kohati päris piinlik
Olen autoga enam kui 6. aasta jooksul ca 130 000km läbinud kuid algselt kindlasti ei käitunud DFP põletuse korral eelpool kirjeldatult. Probleemi olen
täheldanud viimased 5-6000km.
Olgu veel ära mainitud, et ca 20000K tagasi on vahetatud DPF filter pestud filtri vastu (Saksast tellitud) - peale vahetust toimis laitmatult,
silmnähtavat tossu ei väljutanud. Vahetatud ka EGR klapp.
DPF põletused teeb 300-400km tagant, põletus kestab maanteesõidul ca 15-20km. Peale põletust "soot mass measured ca -4g", soot mass calculated 5-6g.
Auto sõidab viimased paar aastat 90% maanteel, päevas ca 100km. Väljalaske ots kergelt tahmane.
Tänan asjaliku tagasiside eest!
|