Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B6 vale esisillakomplekt (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 932)
Sakon
huviline



Registreerunud 22.07.23
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.07.23 17:13 Tsiteeri
Audi A4 B6 vale esisillakomplekt



Tervist

Probleem siis järgmine:
Sai tellitud 2004 audi a4 b6 3.0 isendile Meyle HD komplekt - 1160500083HD
Paigaldama hakates tuli välja, et alumiste õõtsade koonuspuksid on täitsa teistsugused. Pildid manuses.
Samuti on välimine rooliots teistsugune ja sobi käändmikuga (lukustuspolt ei lähe läbi)

https://i.imgur.com/gZIhCRb.jpg

https://i.imgur.com/7XmZ5U8.jpg

Ei saa nüüd aru kas komplektis on valed jupid või on mul mingi muu käändmik all...

Äkki B7 omanikud oskavad kommenteerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 22.07.23 18:10 Tsiteeri


Sul on puks seal vana õõtsa koonuse küljes alles. Ja mis rooliotsad sul on siis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 22.07.23 18:39 Tsiteeri


Rooliotsa kiilusoon on suvalises asendis, tuleb ise õigeks pöörata võtmega.
Puksi saad tervelt kätte, kui lõikad šarniiri relakaga läbi puksi ja kummi vahelt, toetad mingi padruni peale ja lööd haamriga välja puksi seest. Tõmmitsad ja muud võtted ajavad puksi serva kõveraks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sakon
huviline



Registreerunud 22.07.23
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.23 07:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Rooliotsa kiilusoon on suvalises asendis, tuleb ise õigeks pöörata võtmega.
Puksi saad tervelt kätte, kui lõikad šarniiri relakaga läbi puksi ja kummi vahelt, toetad mingi padruni peale ja lööd haamriga välja puksi seest. Tõmmitsad ja muud võtted ajavad puksi serva kõveraks.

Tänud,proovin selle puksi kätte saada. Huvitav siiski et see juba uue õõtsa küljes ei ole. Oleks palju lihtsam see paigaldus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 23.07.23 08:12 Tsiteeri


Puks on tegelikult käändmiku osa, nad lihtsalt kipuvad valesti lahti tulema, koos šarniiriga välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sakon
huviline



Registreerunud 22.07.23
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.23 14:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Puks on tegelikult käändmiku osa, nad lihtsalt kipuvad valesti lahti tulema, koos šarniiriga välja.


Sain väga lihtsalt puksid selle meetodiga lahti, suured tänud.

Kahjuks ühelt poolt suutsin juba koonuste kummikatted ära lõhkuda ja määre tuli välja. Annab neid kummikatteid vahetada ka või tellin kohe uued õõtsad?
Mis seal ikka, koolituskulud.. 😅


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 23.07.23 14:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sakon
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Puks on tegelikult käändmiku osa, nad lihtsalt kipuvad valesti lahti tulema, koos šarniiriga välja.


Sain väga lihtsalt puksid selle meetodiga lahti, suured tänud.

Kahjuks ühelt poolt suutsin juba koonuste kummikatted ära lõhkuda ja määre tuli välja. Annab neid kummikatteid vahetada ka või tellin kohe uued õõtsad?
Mis seal ikka, koolituskulud.. 😅


See kooliraha läheb lõpuks suht kalliks ja tuleb uuesti teha, kui näit. ei tea, kuidas asju pingutatakse jne. Olen selles juba peaaegu kindel.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sakon
huviline



Registreerunud 22.07.23
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.23 17:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Sakon
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Puks on tegelikult käändmiku osa, nad lihtsalt kipuvad valesti lahti tulema, koos šarniiriga välja.


Sain väga lihtsalt puksid selle meetodiga lahti, suured tänud.

Kahjuks ühelt poolt suutsin juba koonuste kummikatted ära lõhkuda ja määre tuli välja. Annab neid kummikatteid vahetada ka või tellin kohe uued õõtsad?
Mis seal ikka, koolituskulud.. 😅


See kooliraha läheb lõpuks suht kalliks ja tuleb uuesti teha, kui näit. ei tea, kuidas asju pingutatakse jne. Olen selles juba peaaegu kindel.


Pingutusega on asjad selged.
Igatahes sain need kummikatted ka ilusti tagasi algasendisse. Täidan uuesti määrdega ja peaks nagu uued olema.

Pildimaterjali ka https://imgur.com/a/zjtD91j


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.7% - SQL: 50.3%]