Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi S6 4.0V8 398kw 2013a kresetnjak (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2187)
kresetnjak
huviline



Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw

postitati 09.07.23 22:51 Tsiteeri
Audi S6 4.0V8 398kw 2013a kresetnjak



Tervist.

Sai siis endale ostetud S6. Pikalt vaatasin ja uurisin VW Arteoni kuid siis jäi antud S6 silma auto24 ja lisaks oli ta ka veel minu maja juures :D
Nii siis peale pikka kaalumist sai mindud sõidule ja sellega oli suht otsustatud ka mis edasi ja järgmine päev ta minuga koju tuligi.

Siiani nii 1000km sõitnud ja noo paar ebameeldivat üllatust juba ka saanud. Jaanide ajal andis üks süütepool otsad peale mida sai siis kohe hoolduse käigus vahetatud kõik poolid ja küünlad. Ning mõni päev tagasi läks jahutusvedeliku ülevoolu/tagasivoolu voolik katki mis jookseb paisupaaki. Siis muidugi sealt lendas seda jahutusvedeliku igale poole. Põhjuseks siis kahtlustan, et poolide vahetuse ajal ehk sai see kinnitus nippel painutada või miskit kuigi samas oli ka näha, et voolikus oli ka natuke sellist katlakivi laatsest ollust mis tekitas pudelikaela. Kuna kuskil letis seda 22€ juppi pole siis pidin tellima ja see jõuab teisipäeval.

Kui nüüd need pisiasjad eemale jätta siis olen autoga suht rahul ja nagu võib pealkirjast arusaada siis on saanud ka ennem mind auto natuke näppimist.
Läbisõit on tal 171000 ja omab audi esinduse ja mölleri ajalugu. 2 aastat tagasi on vahetatud autol mõlemad turbod ja kasti mehatroonika. Väljalaskest on eemaldatud resonaatorid ja hääl on tal täitsa kena, kuid samas rahulikult sõites on ikka piisavalt vaikne.

Auto ise tumepruun metallik ja eelnevalt on suur osa liistusi juba tumedaks kiletatud/värvitud. Minul veel tagastange difuusor mis on mitte sobivalt hall vaja ära kiletada ja see töö tuleb ka juba vähem kui nädala pärast.

Veljed all 20" kuid ostes olid all lamellid millele sai tellitud nüüd suvekad. Plaan vaadata veel siis teine komplekt velgi mis jääks suveks ja pragused talveks.
Tean, et siia peaks veel lisama kindlasti varustusest ühte ja teist, aga ma isegi ei tea kust pihta hakata.

Plaan on teda siis natuke nautida ning peale aastat või natuke rohkem müüa ta edasi kedagi teist rõõmustama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kresetnjak
huviline



Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw

postitati 09.07.23 23:05 Tsiteeri


https://ibb.co/tLvWzTV
https://ibb.co/7tvsZD3

Lisan kindlasti pilte juurde kui mõne teen.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kresetnjak
huviline



Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw

postitati 14.08.23 07:31 Tsiteeri


Vahepeal siis lastud maha võtta lisa immo mis kunagi lätis peale topiti.
Suurema vihmaga tekkis parema tule sisse niiskus. On näha, et klaasi ja tihendi vahel on üleval selline 2cm pikkune jupp millel on õhk vahel. Tuleb lasta see klaas tulel ära vahetada lähiajal.

Vahepeal tuli siis välja ka 3 silindri misfire probleem. Mis tekib alati kui pikemalt 4 cylinder modeis sõita. Tundub, et silinder jääb tilkuma ja sellega peksab küünla märjaks ning sealt ka misfire kohe kui tagasi 8 silindi peale läheb auto. Hetkel sõidan 2 paagitäit kütust koos pihusti puhastus ainega läbi ja väldin 4 cylinder modei.

Ning sai ka taga stangel olnud hall osa ära kiletatud. Nüüd näeb minu silmis auto taga osa kohe parem välja.


https://pasteboard.co/CEyrEsXrsQdK.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.08.23 12:49 Tsiteeri


4->8 cyl misfire jaoks on tehase softiuuendus, veendu, et sul on mootoritarkvara kõige uuem versioon.

Kui sul seal midagi "tilkuma" reaalselt jääb, siis tähendab see pihusti vahetust, ma pigem ei usu seda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kresetnjak
huviline



Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw

postitati 15.08.23 09:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
4->8 cyl misfire jaoks on tehase softiuuendus, veendu, et sul on mootoritarkvara kõige uuem versioon.


Uurin järgi kas antud softi uuendus on tehtud.
Aga kui antud uuendus mõjutab 4->8 cyl siis minu autol on misfire 3 cyl. Ja tekib just pikemalt 4 cylinder mode peal sõites. Siis ei peaks töötama 2,3,5,8 cyl.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.08.23 10:13 Tsiteeri


Teooriaid aretada pole mõtet. Veendu, et on kõige uuem soft peal :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kresetnjak
huviline



Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw

postitati 15.08.23 14:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Teooriaid aretada pole mõtet. Veendu, et on kõige uuem soft peal :)


Olen nõus. Lähtusin sellest mis info sain mehaanikult. Järgmine nädal tuleb õli vahetus aeg siis uuein softi osa ka ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.9% - SQL: 52.1%]