Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi B8.5 mootori seiskumine ukse avamisel (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1036)
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 04.07.23 09:18 Tsiteeri
Audi B8.5 mootori seiskumine ukse avamisel



Teadupärast jätab B8 mootori seisma kui juhiuks avada.
Kas sellele on ka mingi lihtsam lahendus, et ta nii ei teeks? Või on vajalik juba pisut peenem seadistamine ja raketiteadus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 04.07.23 09:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Teadupärast jätab B8 mootori seisma kui juhiuks avada.
Kas sellele on ka mingi lihtsam lahendus, et ta nii ei teeks? Või on vajalik juba pisut peenem seadistamine ja raketiteadus?


Pole sellist asja veel täheldanud. Äkki on see mõnele isendile spetsiaalselt külge poogitud? Uutematel olen täheldanud, et kässar läheb automaatselt peale kui juhiuks avada töötava mootoriga või tagurdamist alustades avatud juhiuksega.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 04.07.23 15:17 Tsiteeri


Kodeerimisega peaks lahti saama sellest. Võimalik, et tuleb mitmes erinevas juhtplokis midagi muuta, netis on iseenesest juttu ja juhendeid piisavalt.
https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/25639/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 04.07.23 16:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Kodeerimisega peaks lahti saama sellest. Võimalik, et tuleb mitmes erinevas juhtplokis midagi muuta, netis on iseenesest juttu ja juhendeid piisavalt.
https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/25639/


B8 ja B8,5 mudelitel harva esinev tüütus. Tihedamalt C7, D4 mudelitel. Lähenema peab autokohaselt ja osadel lihtsalt linnukeste tegemine ei aita. Ennem, kui katsetama asuda, tuleb algne seis fikseerida.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.2% - SQL: 74.8%]