Lehekülgi: 1 2 |
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 30.04.23 19:35
|
|
|
Audi A5 3.0Tdi 176kw S-Line - 2010 - Lauri0112
Pea aasta aega otsimist on lõppenud ning otsustasin lõpuks, et uueks igapäeva liikuriks saab AUDI kupee 3.0 176kw.
Põhilised lisad, mis autol on puudu, on elektriistmed (mäluga), võtmeta start-stop nupp ja tagurduskaamera. Värvitoon on väga sarnane mu B6 omaga, aga
siiski märgatavalt tumedam. All on 20x9 oem double spoke veljed. mis vajavad ülevärvi, samuti on äärekivi kahjustusi meeletult palju.
Kui auto koju jõudis, siis esimene asi, mida tegin, oli kroomliistudelt tumeda kile eemaldamine. Minu silmis on kroomliistudega ilusam.
Samuti olen viimase nädala veetnud erinevaid jubinaid tellides. Koheselt panin külge õlivarda ja vahetasin ära õhu- ja salongi filtrid. Lähiajal on
plaanis õli ka ära vahetada, ehkki müüja sõnul värske õli sees.
Lisaks tellisin uued eesmised tekstiilmatid, mõningad salongiliistud, mis on kulnud välimusega, taga velgedele 20mm spacerid. Nüüd vaatan, et ka ette
oleks siiski midagi vaja. 20mm oleks ette palju, aga võib-olla 10-15, eks pean lähiajal ära otsustama.
Kuna autol on puudu Audi drive select, siis sai juba enne auto ostu Rocketiga ühendust võetud ja vaid loetud päevad hiljem oli see lisa ka küljes.
Samuti sai külge led numbrituled ja bluetooth adapter muusika jaoks. Thumbs up for that.
Tegin korraliku suurpuhastuse. Istmeid välja ei hakanud tõstma, küll aga tõstsin eest ära, et saaks ka istmete alt puhtaks teha. Külge läksid RS5
pedaali katted ja A3 dead pedal, mille B6 pealt maha kakkusin.
Mis plaanid on edasi? Kuna mõningates kohtades esineb siiski roostet, siis järgmisel kevadel on plaanis värvimisse viia ja lasta korralikult korda
teha, enne väga ei viitsi sellega tegeleda. Edasi on kindlasti vaja leida kusagilt hele bee˛ sisu, eelistatavalt täiselekter ja siis saab ka mäluistme
funktsiooni peale mõelda.
Plaanis veel:
S tagastange lisa, S võre ette, labadega flat bottom rool või midagi lihtsalt ümmarguse airbagiga, alumiinium look peegli katted jne.
Hakkan järge mööda toimetama. B6ga sõitsin ja toimetasin 9 aastat. Eks ole näha, kas A5ga sõidan sama kaua või viskab kiiremini kopa ette.
Lauri in Audi
|
|
|
|
xxm24
huviline
Registreerunud 07.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.23 06:58
|
|
|
S-Tronic jah? Kui Tiptronic siis tahan ka siukest.
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 01.05.23 10:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: xxm24
S-Tronic jah? |
0G7 = Tiptronic
Lauri in Audi
|
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 01.05.23 14:24
|
|
|
Tellisin ära veel ka 15mm spacerid ette, pagassi poekoti hoidjad, pidurisadula klambrid ja vahetasin ära ühe parkimis anduri mis aegaajalt viga andis.
Seejärel korralik pesu väljast mida veel teinud ei olnud ja see järel mõned pildid.
Paneme siia üles ka varustuse nimekirja, mis koodide järgi tõlgitud sai.
LZ7H Audi Meteor Grey
E4U = "Sport"
7D5 = DVD player
4UF = Drivers and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation
6XE = Exterior mirrors: electrically foldable and electrically adjustable/heated
5SL = Left exterior mirror: aspherical
6TS = Right exterior mirror: aspherical, large viewing field
1KW = Disc brakes, rear
J0Z = Battery 520 A (110 Ah)
1LA = Disc brakes, front
1AT = Electronic stabilization program (ESP)
1BV = Sports suspension/shock absorption
3FC = Pop-up sunroof, electrically adjustable
5TG = Decorative aluminum inserts, dulling
7X4 = Park distance control, front and rear
F0A = No special purpose vehicle, standard equipment
8GR = Alternator 150 A
0G7 = Tiptronic
0YF = Weight range 6 installation control only, no requirement forecast
0JH = Weight category front axle weight range 8
T41 = 6-cylinder diesel engine 3.0 L unit 059.D
3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding
8BP = Bi-functional headlight with gas discharge lamp
U2A = Instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer and trip odometer
X0A = National sales program Germany
1N3 = Speed-related variable steering assist (Servotronic)
1XW = Leather trimmed multi-function sports steering wheel
8Q5 = Headlight-range adjustment, automatic/ dynamic with dynamic bending light (AFS 1)
9Q4 = Multi-function display/on-board computerwith check control
D50 = 6-cyl. turbo dies. eng. 3.0 l/176 kW 24VV6 TDI, common rail Base engine is T41/TE1/TF1/TH1
7T6 = Navigation system (MID)
CV6 = Alloy wheels 9J x 20
7K6 = Flat tire indicator
4X3 = Side air bag front with curtain air bag
2K7 = Reinforced bumpers
3L3 = Manual height adjustment for front seats
4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass
4K4 = Radio remote controlled central locking
5D7 = Carrier frequency 868 MHz without panic button
1SA = Without additional front underbody guard
7MG = Emission standard EU5
Q1D = Sports front seats
4GF = Windshield in heat-insulating glass
Lisaks on auto küljes ka mingisugune "supplementary heater" mis väidetavalt töötab diisli pealt ja hakkab külma ilmaga salongi kütma kui auto tööle
panna. Parandage mind kui eksin, aga sellise info leidsin interneti avarusest ja väga sellesse süvenenud ei ole.
Lauri in Audi
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 01.05.23 15:37
|
|
|
Kaua otsitud kaunike.
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 01.05.23 20:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Poissmees või keskeakriis? Tundub üsna ebapraktiline ratsu
|
Praktilisem, kui ainult juhiga ringi sõitev kärukonksuga Q7.
Võtke seda, kui ilukirjanduslikku näidet (ehk siis mitte kuidagi isiklikult, kui keegi tegelebki ehitusega) - see on mingi "ehitusmehe" jutt.
Mõtlen selle all kedagi, kellel auto kola täis peab olema koguaeg. Linnas küll sõidavad enamus väiksemad ja suuremad, praktilisemad ja
ebapraktilisemad autod healjuhul ainult kuni kaassõitjaga ringi. Milleks ka selles autos täpselt ruumi on. Pagasiruumi sai Selveri koti jaoks konksud
ka ja mis veel siis vaja on?
Ilmselt kõigil võiks ju 6-kohaline R-klass olla nendeks 1-2 korraks aastas, kui seda kasutada saaks, aga ilmselt siin tuleb vahe välja selles, et kes
teadvustab endale, kui mõttetu see on ja kes mitte. Vähemalt mingi alamgrupp saab seda "reaalse autohuviga" vabandada.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.05.23 03:00
|
|
|
0g7 ei ole kasti PR code vaid tiptronic funktsiooni ( +-) oma. Mitu käiku on edaspidi? Alates 05.2010 pandi minu teada juba ainult s tronic kaste
neile kolmestele diisel A5 kupeedele, sportbackid on nagunii kõik juba sünnist peale cvt või stron sõltuvalt veoskeemist.
Pakun, et hooldusraamatu klepsult leiad 0B5, mis on teadagi mis. Kui korralikult remonditud pole ja läbisõit õige, saad kahjuks varsti teha. Niikaua
kui töötab, on hea kast. Tõsiselt.
Kui auto on seisnud pikalt enne esmast regamist, võib ka kuuene kast olla. Selle olulise asja tegelik tuvastamine võtab ju oma kümme sekundit…
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 02.05.23 07:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
0g7 ei ole kasti PR code vaid tiptronic funktsiooni ( +-) oma. Mitu käiku on edaspidi? Alates 05.2010 pandi minu teada juba ainult s tronic kaste
neile kolmestele diisel A5 kupeedele, sportbackid on nagunii kõik juba sünnist peale cvt või stron sõltuvalt veoskeemist.
Pakun, et hooldusraamatu klepsult leiad 0B5, mis on teadagi mis. Kui korralikult remonditud pole ja läbisõit õige, saad kahjuks varsti teha. Niikaua
kui töötab, on hea kast. Tõsiselt.
Kui auto on seisnud pikalt enne esmast regamist, võib ka kuuene kast olla. Selle olulise asja tegelik tuvastamine võtab ju oma kümme sekundit…
|
Pean õhutul vaatama kas on hooldusraamatus märge 0B5, aga arvatavasti siis on. Edaspidi on 7 käiku.
Igal juhul on mis on. B6 sain ka pool aastat peale ostu cvt kasti remontida, ega sellepärast kehv auto polnud. Endale meeldis cvt kast väga. Mugav
inimene olen.
Lauri in Audi
|
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.23 08:10
|
|
|
Kena auto ja kiidan valikut, aga kasti kood on MNJ ehk 0B5/DL501/S-tronic.
|
|
|
ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Avant q 3.0tdi,c4 avant 2.5tdi
|
postitati 03.05.23 05:19
|
|
|
See A5 on ūks lahe putukas,sai tütrele esimeseks autoks ostetud.Siiani väga rahul.Ega sinna rohkem kui kaks inimest normaalselt ei mahu.Alati käib
võitlus,kes taga istub.Aga jah,ilus auto ja muretuid kilomeetreid.
|
|
|
corbe
huviline
Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A5 Q | A6 C8 Q
|
postitati 03.05.23 07:57
|
|
|
Kui tagastange lisa jms tellima hakkad, võid mulle julgelt u2u saata. Ehk saab suurema koguse peal parema hinnaga tooted kätte.
Aga hea valik, ise olin manuaali jahil ning otsing andis vilja ning varsti saab 2 aastat täis. Isu täis ei saa, teiseks autoks ideaalne ( minu
vajadusi silmas pidades ).
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 15.05.23 10:45
|
|
|
Oskab keegi kindlalt öelda, millist õli CCWA mootor tahab? Eelnevalt on sees olnud Castrol. Internetist leiab sada erinevat vastust küsimusele.
Castroli koduleht pakub SEDA, aga longlife intervalliga ma õli vahetama ei hakka. Pigem iga 10-15k tagant.
Kas siis peaks mõnda teist õli kasutama või kõlbab ka see longlife õli?
Kaine mõistus ütleb, et õli mis pole longlife jaoks loodud on parem.
Lauri in Audi
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 15.05.23 21:52
|
|
|
Tervis!
Ikka VW 507 00 normile vastav. Seal ainult 5W-30 antakse, ükskõik, mis tootja. Ise teen 10k pealt. Maitseasi.
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 31.05.23 19:49
|
|
|
Väike update.
Tegin ära õlivahetuse koos õlifiltriga. Läbisõit on 241 358 km. Käiku läks eespool soovitatud 507.00 normile vastav Castrol Edge 5W-30 ja Mann filter.
Sisse läks 6.9 liitrit, aga nii õlivarras kui mmi näitavad, et õli level ei ole veel päris max, gramm oleks justkui puudu.
Järgmisena kruvisin autole alla oma "vanad" peeler veljed ja saatsin double spoke veljed pulber värvimisse. Ühte velge sirgendati ka korralikult.
Töö tegi ära Keila pulbervärvimine aka kuningas värvib. Tööga võib rahule jääda. Siiamaani olen alati Amr-i värvimisteenuseid kasutanud ja ühe korra
Laagri pulbervärvimist, aga kuna "Kuningas" pakub varianti, et võib neile viia koos rehvidega ja teevad ise kõik ära, siis otsustasin nende kasuks.
Lisaks on Sauelt Keilasse kerge viia.
Seni kuni veljed olid värvimises, võtsin ette pidurite värvimise- korralikult puhtaks ja Hammerate hõbe värv peale. Esipiduritele tegin lisaks S-line
logoga klambriplaadi, mis sarnaneb S5 piduri klambri omale. Kasutasin selleks B7 piduri klambrit millelt klambri osa ära lõikasin ja alles jätsin
ainult plaadi. Värvisin hõbedaseks, logo peale ja seejärel lakk.
Tagaistme alla, pagassi ja uste sisse panin pigimati. Selle käigus märkasin, et esiuste kõlarid on kehvas seisus ja vajaks välja vahetamist. Eks
tuleks see millalgi ette võtta. Internetis soovitatakse väga palju bang and olufsen süsteemi puhul ka subwoofer välja vahetada. Eks panen selle ka
ostu nimekirja.
Välimuse poole pealt võtsin Forss-ist uued kroom embleemid nii ette kui taha ja tirisin ära udutule ümber oleva kroomliistu pealt musta kile, mille
eelmine omanik oli pannud.
Tuleviku plaanidest niipalju, et otsustasin autole anda S5 välimuse. Selleks on vaja teha järgmised muudatused:
1) Peegli alumiiniumkatted
2) S5 esivõre
3) Tagaluuk (S5 tagaluugil peaks olema kõrgem ots)
4) Tagastange lisa + quad summuti otsad (ei ole selles veel päris kindel, kuna välimuselt mulle see S5 stangelisa eriti ei meeldi)
5) S5 pidurid
Kas midagi on nimekirjast puudu?
Lauri in Audi
|
|
|
|
atrõõv
huviline
Registreerunud 28.04.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 TDiQ
|
postitati 01.06.23 18:52
|
|
|
On sul kogemust ka, kaua Hammerite supporti peal kestab?
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 01.06.23 19:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: atrõõv
On sul kogemust ka, kaua Hammerite supporti peal kestab? |
Aasta, siis vajab juba värviparandust natuke. Aga minu plaan ongi kevadeks leida S5 pidurid mis pulbrisse viin enne alla panekut.
Lauri in Audi
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.23 05:43
|
|
|
Nii tore on vaadata, et keegi teab milleks see plastikpulk pagassis vedeleb. Mis woofrisse puutub, siis ma pole kindel, et see suurem elu paremaks
teeb, pigem pead oluliselt rohkem veel matte panema, et plärisema ei hakkaks.
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 02.06.23 07:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Nii tore on vaadata, et keegi teab milleks see plastikpulk pagassis vedeleb. Mis woofrisse puutub, siis ma pole kindel, et see suurem elu paremaks
teeb, pigem pead oluliselt rohkem veel matte panema, et plärisema ei hakkaks. |
Mul olemas ka OEM alumiinium pulk mida reeglina kasutan, aga tollel hetkel olid mõlemad kasutuses. Üks ühel pool ja teine teisel pool. B6-l juhtus
selline asi, et ratast ära võttes ja plastik pulga peale toetudes murdus pulk lihtsalt pooleks.
Keerme osa jäi rummu sisse peitu. Õnneks sai kruvikeerajaga suhteliselt lihtsalt kättte selle.
Lauri in Audi
|
|
|
|
blefish
huviline
Registreerunud 21.04.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A5 3.0TDI Coupe 2009
|
postitati 06.06.23 20:02
|
|
|
Lahe, ma alles vaatasin, et pole siin aktiivselt A5 keegi kajastamas, aga nüüd siis üks 'vennas' olemas .
Otsin omale sarnaseid velgi - kas sul on nüüd spacerid vahel, mis ET veljed ise on?
MMI mapid oled 2023 aasta omad juba pannud? Jube kaua läheb uuendusega aega, aga täitsa selle aasta mapid ja kesklinnas näiteks 3D vaates hooned
olemas jne. Aga kuna reaalaaja infot sinna ei saa, siis pigem lihtsalt selline 'nice to have' asi.
BT adaptereid on ka erinevaid - odavamad ja lollimad emuleerivad AUXi, kallimad iPodi/CD sisendit. Nende eelis, et saab artisti ja loo ka ekraanile
ning nuppude kaudu lugusid vahetada
Esimesed ukse basskõlarid - käisin ka selle tee läbi . Sain ühe kõlari
Eestist ja teise Poolast. Samas endiselt kuskilt tagantpoolt pläriseb, kui valjemalt kuulata.
Kas LED numbrituled tagant liiga palju valgustama ei hakka ja ega ülevaatusel keegi kobisema ei hakka? Kui viitsid ehk jagada linki, oleks ka
huvitatud.
Ise ostsin kroom peeglikatted hiinast, väga rahul. Läksid siis dünaamilised suunad kah juba külge
Kas õlivarras oli küljes juba? Pole veel õlivahetuseni jõudnud ja hetkel seal punn ees lihtsalt.
Vaata see list ka läbi, VCDS'iga saab mõned
featuurid veel külge (aku tase MMIs, BT helistamise funktsioon jne)
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
|
uff99
huviline
Registreerunud 16.01.22
Kasutaja on eemal
Auto: A5 3.0TDI
|
|
Lehekülgi: 1 2 |