Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C6 2010 mure kliimaplokiga (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1115)
djquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 93a 1.8T 140KW FWD, C6 Avant 3.0TDI 200kw 2007, C6 Avant S-line 3.0TDI 200kw 2010, Lancia Voyager 2013 2.8

postitati 15.03.23 07:56 Tsiteeri
A6 C6 2010 mure kliimaplokiga



Tere.



Auto sai hiljuti soetatud ja ostes oli probleem selles, et salongivent tegi külmaga häält ja kui vent panna täis pööretele (näiteks esi aknale), siis oli tunda, et ei puhu ikkagi täis pööretega või reguleerib seal midagi teisiti(mul võrdlus olemas teise C6ga).

Kohe vahetasin salongiventilaatori täiesti uue varuosa vastu ja samuti koos salongiventika regulaator/takisti/juhtseade (samuti täiesti uus osa)mis käib vendi korpuse külge kuna see nii kehva koha peal ja siis pigem kohe uus.
Ventikas töötab vaikselt aga see puhumise teema jäi ikka kahtlaseks kuid otseselt ei häiri ehk siis aknad puhtad ja tuba soe.

Lisaks vahest viskab salongiventilaatori sõidu aeg tagant ja siis aitab ainult auto restart (off 5min). ning siis toimib jälle mingi aja kuni järgmise korrani. Kui korraks resa teha ehk siis kinni käima ei tule vent koheselt taha(vaja ca 5min).

VCDS-iga näitab veaks kliimaploki viga:

VCDS VEAKOOD

Sain ühe teise ploki sama aasta, sama koodiga. Mõtlesin, et proovin vahetada kuid niisama 1:1 pole see võimalik st vaja kodeerida/uus plokk autoga tutvustada. Uue plokiga näitab component protect ja siis veel hunnik vigu mis siis doonorplokki salvestunud.


Googeldades mingit asjalikku infot kodeerimise kohta ei leidnud.

Kodeerimise funktsioonis tuleb selline pilt vana ploki andmetega?

PILT KODEERIMISE MENÜÜS

Kas ma olen üldse õiges kohas ja või mida ma peaks sinna nüüd ette söötma, et teha uus plokk selgeks või on muid soovitusi?


Diislis peitub jõud!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.03.23 08:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: djquattro
Kas ma olen üldse õiges kohas ja või mida ma peaks sinna nüüd ette söötma, et teha uus plokk selgeks või on muid soovitusi?


Ega kahjuks:( uut plokki ise selgeks ei tee, vaja esindust, Forssi v ex Flamekot külastada või sarnase tehnilise võimekusega kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
djquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 93a 1.8T 140KW FWD, C6 Avant 3.0TDI 200kw 2007, C6 Avant S-line 3.0TDI 200kw 2010, Lancia Voyager 2013 2.8

postitati 15.03.23 09:21 Tsiteeri


Seda ma kartsin ka ise, et vaja spetsialisti poole pöörduda. Kui keegi klubilistes peaks oskama kodeerida(omab õiged seadet/programmi), siis võib märku anda.

Aga kas antud veakood näitab suure tõenäosusega ploki viga või võib seal midagi muud veel olla? Vigane uus reostaat?


Diislis peitub jõud!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 15.03.23 11:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: djquattro
...
Kui keegi klubilistes peaks oskama kodeerida(omab õiged seadet/programmi), siis võib märku anda.
...


Selle murega pead ikkagi pöörduma kuhugi, kus on tehaseühendus olemas, et saaks Component Protection-i maha võtta.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
djquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 93a 1.8T 140KW FWD, C6 Avant 3.0TDI 200kw 2007, C6 Avant S-line 3.0TDI 200kw 2010, Lancia Voyager 2013 2.8

postitati 15.03.23 12:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: djquattro
...
Kui keegi klubilistes peaks oskama kodeerida(omab õiged seadet/programmi), siis võib märku anda.
...


Selle murega pead ikkagi pöörduma kuhugi, kus on tehaseühendus olemas, et saaks Component Protection-i maha võtta.


Aitäh, panin aja FORSS-i kirja.


Diislis peitub jõud!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.0% - SQL: 74.0%]