Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi TT 1.8 165Kw, Quattro - 2000a - karmo_k (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2891)
karmo_k
huviline



Registreerunud 10.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.23 12:27 Tsiteeri
Audi TT 1.8 165Kw, Quattro - 2000a - karmo_k



Pool aastat võttis aega, et müüki ilmuks midagi, mida ka vaatama minna - kriteeriumiteks oli Coupe, min HP 150kw ja eelistatult 4wd.

Autoks siis esimese generatsiooni Audi TT, quattro ja tehnilise passi järgi 165kw. Eelmine omanik oli korralikult panustanud auto upgrade’i. Tehtud tööde nimistu oli pikk ja tõestatud arvete näol. Nii saigi minust uue väleda putuka omanik.

https://www.upload.ee/image/14984456/20230220_084738712_iOS.jpg

https://www.upload.ee/image/14984379/20230202_141428398_iOS.jpg

https://www.upload.ee/image/14984407/20230116_162149948_iOS.jpg

https://www.upload.ee/image/14984393/20230114_093601959_iOS.jpg

https://www.upload.ee/image/14984400/20230125_095931530_iOS.jpg

Tehtud tööd:
*paigaldatud "Fmic" intercooler
*Badger5 3" TIP (turbo intake pipe)
*3"downpipe
*Proram õhufilter koos kuumatõkkega
*Roostevaba full 3"väljalase - Malian Exhausts
*Bar-Tek motorsport kütusepump + kaabeldus
*"Oil Catch Can"
*Kuul-spordi poolt taastatud K04 turbo
*Fmic silicon lõdvikud ja vaakum voolikud
*Profülaktika mõttes vahetatud kepsusaaled, raamsaaled, õlivõttur, õlipump ning selle käigus tehtud hammasrihma ning soonrihma komplektide vahetus ja vahetatud igasuguseid pisemad tihendeid.
*Haldex hooldatud, lisaks teistes sõlmedes kõikjal uued õlid (mootor, käigukast, vahekast, roolivõim)
*MTS coilover
*Esisillas Powerflex puksid, tagasillas reguleeritavad vardad
*uus kliimakompressor koos süsteemi täitmisega
*uued originaal süütepoolid ja BKR7 küünlad
*custom "stage 2" seadistus, ca. 190-200kw.
*OZ Racing Ultraleggera veljed

Kuna autos pole ühtki topsihoidjat, sai ebayst selline tellitud. Sobib salongiga hästi kokku.

https://www.upload.ee/image/14984420/20230202_091018510_iOS.jpg

Telefoni hoidja sai samuti ebay abiga kätte

https://www.upload.ee/image/14984418/20230130_124122394_iOS.jpg

Nüüd ootama, et väljas soojemaks läheks, siis saab Wing lippi ka külge panna. Kaugelt Hiina maalt pakk vähemalt kohal ja ootamas paigaldust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.03.23 16:07 Tsiteeri


Kogu see modide nimekiri suht mõttetu, sest ei tee autot kuidagi kiiremaks.
Piirab turbo nendel esimese asjana.

Normaalse "Stage 1" softiga, olen stendis nendel mootoritel saanud 190kw, täiesti stock autodel.
Täpselt sama tulemus tuleb ka 3" väljalaskega, koonusfiltrite ja muu pahnaga. Turbo ei puhu lihtsalt rohkem.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 02.03.23 16:55 Tsiteeri


Isegi mõelnud sellise peale. Aga võtsin vanema Coupe Q :D

Muidu see TT täitsa vinge aparaat ja üli hea juhitavusega
ootan uuendusi. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karmo_k
huviline



Registreerunud 10.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.23 21:54 Tsiteeri


On kuidas on. Vahe igatahes hästi tunda stock masinaga. Käisin peale auto ostu veel ühe TT-ga proovisõitu tegemas, lootuses et tuttav ostab omale ka. Stockis oli gaasi vajutus kuidagi eriti pika viitega, turbo rakendumine siis. Teiseks sain teada, et mul vist ikka shortshifter, kuna seal tundus käikude vahe kordades pikem.

Juhitavuse poolepealt vajas ikka harjumist, et peal hoides nelivedu ja gaasi lahtilastes esivedu. Eriti annab tunda, lumistes oludes aga eks see harjutamis asi.

Hetkel autos Concert makk Bose helisüsteemiga. Raadiot kuulates kõik ok aga bluetoothi peale lülitades tuleb geneka laadimis vilin sisse. Hetkel kahevahel, kas otsida üles, kuhu bluetooth on ühendatud ja vajadusel välja vahetada või siis osta kohe uus makk, kus juba bluetooth sees. Teine asi, kuidas Pioneer/Alpine ühendada olemasoleva Bose süsteemiga?

Lisaks maanteel sõites tunnen puudust püsikiirusehoidjast aga see ilmselt võimalik järelpaigaldada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.03.23 22:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karmo_k
On kuidas on. Vahe igatahes hästi tunda stock masinaga.

See vahe on stockiga, millel tuuning ka.
Tsitaat:
Stockis oli gaasi vajutus kuidagi eriti pika viitega, turbo rakendumine siis.

Järelikult oli katki (rõhuleke või bypass läbi), nii lihtne see ongi.

Piisavalt neid dünos teinud, et sellise tuuningu mõttetust teada. Mul ei olnud vaja midagi "tunda", sest stendis saab ühe ja teise graafiku üksteise peale panna ja nentida, et mitte sittagi vahet ei ole :D

Siis kui vile juba suurem, hakkab asjadest mingi kasu tekkima, aga stock turboga pole mitte mingit vahet. Üks lärmab lihtsalt rohkem ja ongi kõik.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
karmo_k
huviline



Registreerunud 10.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.07.23 21:04 Tsiteeri


Pool aastat nüüd omatud seda autot. Kuni jaanideni oli kalla ja talla aga sellest postituse lõpus lähemalt.
Välimuse osas nüüd suht selline nagu alguses ettekujutus ka oli.

https://www.upload.ee/image/15411034/IMG_5566.jpeg

https://www.upload.ee/image/15411041/IMG_6748.jpeg

https://www.upload.ee/image/15411042/IMG_6786.jpeg

https://www.upload.ee/image/15411043/IMG_6919.jpeg

https://www.upload.ee/image/15411044/IMG_6636.jpeg

Peale jaane jättis esimest korda ka teepeale. Aasta vana Bar-tek bensupump ütles üles. Kuna quattrole B pumpa pole saada, kataloog küll näitab aga tegelikult tegu esiveolise pumbaga sai ostetud alumine osa pumbast ja kahest üks kokku pandud. Hetkel liigub taas ja seni ka külmkäivitusel auto käivitunud esimese katsega. Enne esimene käivitus oli tihti tühja ja teine katse käivitus juba kenasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karmo_k
huviline



Registreerunud 10.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.23 10:50 Tsiteeri


Seiklused ei lõppe selle autoga. Kui pumba jama sai lahendatud siis kohe järgmisena asjana tulid turbo poldid lahti. Algul muidugi ei teadnud, miks auto järsku traktori häält tegema hakkas aga selle jamaga pääsesin õnneks vaid töörahaga.

Egas midagi lootuses, et auto korras nüüd sai mindud Riiga CC Nationsile. Sinna sõit oli muredetta aga tagasiteel hakkas taas juhtuma. 40km enne Eesti piiri käis pauk ja auto suri välja - Geneka rihm läks. Messengeris abi paludes tuli lõpuks varjant, et sõida aku pealt nii kaugele kui sõidad, ehk veab Pärnu välja - vedas. Koormust ei tohtinud vaid tekitada, ehk siis gaasi palju anda siis suri välja. Ilma roolivõimuta oli paras väljakutse kurvilise osa peal rippuda rooliküljes, et teel püsida.

Kuna see juhtus laupäev siis jäin esmaspäeva ootama, et mis seal ikka vahetavad rihma ära ja korras, kahjuks nii kergelt ei pääsenud. Rihma katkimineku põhjustas kliimapump, mis kinni kiilus. Nüüd tagantjärgi tark taas, et peale turbo kinnitamist paar päeva hiljem kurtsin, et auto teeb taas imelikku häält aga vajutades ECO nupu sisse siis hääl kaob. Kõige naljakama, et aasta vana Nissensi pump. Mis seal ikka, lisaks geneka rihmale läks siis vahetusse veel pinguti ja kliimapump.

Seiklused jätkuvad. Saades kõne, et võid autole järgi tulla jõudsin vaevalt Pärnust välja, kui lõi ühe vaakumvooliku lahti. Kõne remonti. Kaks lisa klambrit, leke jäi alles aga anti soovitus, sõida rahulikult siis peaksid Tallinna välja vedama, kahjuks jõudsin vaid Ääsmäeni, kui auto taas välja suri. Algul olin opimistlik, et ju tuli sama vaakum lahti, lükkan tagasi ja saan koju aga kapotti avades selgus, et kõik voolikud kinni aga lihtsalt ei käivitu. Kui enne vähemalt läks käima ja suri kohe välja siis nüüd ei luba ka.
Telefonil oli see hetk 8% akut ja laadija puudus. Algatuseks ootasin 1,5h, et ehk mahajahtudes käivitub siiski aga see oli loll lootus. Hakkasin siis oma järelejäänud akuga abi otsima, 3.5h hiljem jõudis viimaks elupäästja, kes aitas siis auto sleppi võtta. Tonnine Polo vedas siis 1,5 tonnist TT-d, suht vaevaline oli see vedu aga koju vähemalt sain. Köie ja telota tekkis vahepeal ikka suht abitu tunne. Viimase asjana jõudsin telost vaadata, et lähim Ääsmäe Alexela 8km, et viimases hädas oleks sinna jalutanud ja siis mõelnud edasi mis teha.

Mis siis juhtus? Tänase diagnoosi tulemusel läks taas bensupump - müstika. Alles sai ju pumpa vahetatud. Nüüd ootan eelmise omaniku käest tema OEM pumpa, mis päris algul küljes oli enne Bar-Teci. Bar-Tec pumba panekuga sai ka elektrijuhtmestikku ümber tehtud. Õnneks skeem olemas, mis tehti aga nüüd vaja välja mõelda, kas asi juhtmestikus või milleski muus, mis neid pumpasi sööb. Vaakumlekkega ka veel tegelema. Igav juba ei hakka


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 18.08.23 20:53 Tsiteeri


Rohkem OEM tooteid lahendab üsna palju muresid.

Igasuguste bartekite asemel soovitan Deatschwerks-i plug and play pumpasid.
Neid lademetes paigaldatud ja probleeme pole olnud.

ESRacingust saab, äkki on isegi kohapeal midagi.

Ma ei usu, et sul seal midagi saab nii valesti olla, et pumbad maha põlevad. Neil suht savi voolukõikumised jms.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
karmo_k
huviline



Registreerunud 10.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.23 10:19 Tsiteeri


Tellisingi lõpuks ESRacingust Deatschwerks DW65V pumba.
Kohvipaksult ennustatud viga "bensupump" käes ja mis seal ikka vaba päev, et vahetab siis ära. Kuna viimati sai külge B jupp, pumba alumine osa siis sain rahulikult kodus uue pumba orginaal korpusesse panna. Youtube ennustas vahetus ajaks max 1h, läks 4h. Keeran siis pumba kaane lahti ja ülla ülla, mis vastu vaatas. Hmm, miks küll auto Ääsmäel välja suri? Kütuse voolik kaaneküljest lahti, ime ka pole, kui klamber oli istme all, mitte aga seal kus olema peaks. Kuna aga uus pump juba käes ja auto veits võimekam, kui orginaalis siis mõtlesin jätkan ikkagi vahetust.
Ära usalda mälu, tee pilt, ma ei teinud loomulikult. Vahetasin siis kõik voolikud ära, et kahest pumbast üks saaks, jõudes aga + ja - ühendamiseni tekkis hämming, miks pumbal pluss must ja juhtmestikus punane ja vastupidi lood miinusega. Täpsustuseks autol muudetud kütuse elektrisüsteem. Õnneks oli olemas pilt, kus pump välja tõsteti enne B osa paigaldust, veendusin ka, et mälu ei peta aga jäi silma midagi teist üldse "kütuse torud jooksevad teistmoodi, kui enne" Kui kõrvalpaagist küte peaks jooksma pumpa siis nüüd oli ühendatud korpusesse ja tagasivool pumpa, peaks olema vastupidi. Mine veel kuhugi lambi kohta autot parandama. Hea on, et neil see turbo poltide asi üle jõu käis, kes teab, mis siis veel kokku keeratud oleks. Usalda oma põhimehaanikut ja ära roni kuskile Lasnagorski garaazi, et äkki teevad korda. Lisaks seal paagis kaks taseme andurit, üks vedeles paagi põhjas, leiutamist jagus omajagu, kuidas paika käib, Youtube abiks aga keegi ei näita kuidas see külge sai. Pika bensuhaisu vines nuputamise saatel sai paika lõpuks.
Lasin veits aega kütsi aurudel lahtuda, kuna paagi ümbrus ujus kütsist, kuivatasin niipalju kui sain lapiga ära aga kahtlus oli ikka, et äkki + miinus ja vastupidi, ei tahaks säraküünalt ka teha.
Mõne aja pärast siis, et mis seal ikka panin pumba pistiku külge, et proovida käivitust. Pauku ei käinud aga käima ka ei saanud. Aku tühi. Esimene mõte, et viin aku laadima aga uksed ei sulgu/avane võtmest. Teine plaan, et võtan oma BMWdelt aku - 10cm pikemad, jälle error. Kolmas mõte jätaks kapoti lahti aga kui keegi öösel kinni lööb siis lukuabi vaja, jälle ei sobi. Lõpuks tuli meelde, et keldris veel üks aku, mis tiba pisem. Ööseks laadima ja hommikul saigi akud ära vahetada ja auto jälle tööle.

Eilsest alates veereb auto 19" velgedel. Vahepeal külge saanud ka esimene splitter ja tagumised Black tuled

https://www.upload.ee/image/15679552/IMG_1175.JPG

https://www.upload.ee/image/15679554/IMG_1179.JPG

https://www.upload.ee/image/15679557/IMG_1159.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 13.09.23 16:37 Tsiteeri


DC mootoriga ei juhtu mitte midagi, kui paned voolu tagurpidi. Käib tagurpidi ringi lihtsalt pump ja käima ei lähe.
Säraküünalt ei tule.

DW65V on muidu täiesti plug and play lahendus. Vana välja, uus sisse. Muidugi kui sul seal mingisugune ulme ennetavalt kokku on keeratud, siis...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
karmo_k
huviline



Registreerunud 10.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.23 17:42 Tsiteeri


Ulme sai õnneks korda tehtud, ehk siis kütuse voolikud tagasi pandud nagu peab.
Ehk nüüd kevadeni mureta, palju pole enam jäänud talvepuhkuseni


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.8% - SQL: 32.2%]