Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: AUDI A5 SPORTBACK 2.0 140kW (ostuabi infopäring) (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 1867)
torukas
huviline



Registreerunud 28.02.23
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.23 10:08 Tsiteeri
AUDI A5 SPORTBACK 2.0 140kW (ostuabi infopäring)



Tere

Huvi pakub selline sõiduk: https://www.auto24.ee/soidukid/3818233
VIN päring: https://vinkood.info/thank-you/?order=37329&key=wc_order_cTFIdKBuec3dN

Müügi põhjus: "Ostsin auto esialgu elukaaslasele, aga kuna elan ise linnast natuke väljas, siis pigem oleks eelistus kõrgema kliirensiga auto."

Tegin ka kiire Google ringi ning jäi silma 140 kW mootor, mis viitab 2015. aasta auto puhul uuema generatsiooni mootorile.
Maainimese mõistus ütleb, et eelnevate generatsioonide ja aastakäikude mootorite vead on seega ehk välja praagitud.
2.0 liitrine mootor annab ka suht hea kütusekulu, aga kW / hj numbrid võimaldaks ka 2,7 mootoritega ehk mõõtu võtta. :)

Käigukastiks on automaatne 7s S-Tronic dual-clutch. Foorumis on öeldud, et automaatide puhul on S-Tronic pigem hea diil (vastupidavuse poolest).

Olen netis tutvunud ka mootori tüüpvigadega. Plaanis on enne ostu käia sellega margiesinduses, et uurida ajaloo kohta ja saada põhjalikum ülevaade vigadest (müüja lubas ka Audi esindusest infot hankida).
Siinkohal küsiks, kas margiesinduses tehakse põhjalikum-usaldusväärtsem kontroll, kui näiteks Forss esinduses vms?
Müüja ütles, et käis just tehnilises ülevaatuses ning lasi just veermikus paar õõtshooba ära vahetada.

Hind tundub olevat veidi odavam kui arvata võiks. Ei oska öelda, mis selle põhjuseks (kas vana aja MMI?). Millega hinda alla kaubelda? Samas ei ole Eestis suurt võrdlusbaasi sellele autole.

Müüja tundub olevat sümpaatne, on jaganud ka infot.

Ise oskan seda pakkuda, et kuivõrd auto on värskelt Eestisse toodud ja kohe müügis, peab kontrollima, kui palju infot saan eelnevate hoolduste kohta ja auto asukoha vahetuste kohta.
Seda infot näen hooldusraamatust (boonus on, kui on esitatud mineviku arved) ja ostu-eelse kontrolli tagasisidest.
Müüja sõnul käis auto kuni 150k ametlikus Audi esinduses hoolduses, pärast seda teistes teeninduskohtades.

Kui see auto on pikemalt Rootsis olnud, tähendab see ka kere retsimist (külm-soe, soolad jms).

Audi iseenesest võõras ei ole: 2 aastat sõitsin 2008. aasta Audi A6 C6-ga 132kw 2,7 TDI quattroga.
Kui just snoob ei ole, siis ega peale iga-aastase hoolduse seal muud väga raha ei võta (õlid-filtrid).
Harvemad väljaminekud pidurite klotsid-kettad, veermiku osad, rehvid, aku.
Jälgida tuleks hammasrihma ja käigukasti korrasolu ning linnasõitude vahele võiks ka pikemaid otsasid teha (DPF).

Mida targemad oskavad veel öelda, selle konkreetse mudeli-mootori-aastakäigu jms kohta?
Kui hästi hooldada, siis võiks 400-500k ikka välja vedada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 28.02.23 17:37 Tsiteeri


Rootsist 12500-ga ostetud, kiire 2.5k otsa ja mingi girlfriendi sob-story.
Läbisõit täpselt selline, et selle läbisõidu pealt saad DSG sidurit ja võimalik, et ka mehhatroonikaplokki vahetada. ~4k kulu.

https://www.car.info/en-se/license-plate/S/NPK054


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
torukas
huviline



Registreerunud 28.02.23
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.23 20:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Rootsist 12500-ga ostetud, kiire 2.5k otsa ja mingi girlfriendi sob-story.
Läbisõit täpselt selline, et selle läbisõidu pealt saad DSG sidurit ja võimalik, et ka mehhatroonikaplokki vahetada. ~4k kulu.

https://www.car.info/en-se/license-plate/S/NPK054


Aitäh info ja väljavõtte eest! Kõige hullem see ei tundunudki.

Auto osteti 04.2015 uuena Rootsis liisingusse, omanikuvahetused 09.2017, 08.2019, 10.2019 (2x).
Viimane omanik Rootsis pani auto müüki 07.2022 hinnaga 12,5k (Car.info enda visioon turuväärtusest oli tol hetkel alates 13-14,3k).
Juurdehindlus nagu juurdehindlus ikka. Teen veits lehmakauplemist ja küsin 500 eurot alla (noh, et suvi tulemas ja rehve vaja).
Viimane service oli 03.2018 ja ca 80k pealt. Eeldan, et need "inspection" on ülevaatused, mitte hooldused?

Tänud ka DSG osas hoiatamast. Saan ostueelses tunkedega vendadele öelda, et eriti hoolsalt jälgitaks, kuidas käiguvahetused toimuvad ja ehk õnnestub veakoodidel probleeme esoteerida.

Mis need "Model added to EU:s risk database" kanded seal tähendavad? Kindlustusjuhtumid? Kanded järgmised:
- 05.2017 - The additional coolant pump can block due to foreign particles in the cooling system. This can result in the pump overheating which could lead to a fire (probably fixed at service, kuna liising kehtis).
- 07.2018 - The auxiliary coolant pump may seize up. This could lead to the pump overheating after the engine has been switched off with the risk that the vehicle could catch fire.
- 02.2019 - In certain vehicles, fuel can leak onto the engine fuel rail. Fuel leakage close to a source of ignition may increase the risk of the vehicle catching fire.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Typhome
klubiliige



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on foorumis

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 28.02.23 20:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: torukas
Mis need "Model added to EU:s risk database" kanded seal tähendavad? Kindlustusjuhtumid? Kanded järgmised:
- 05.2017 - The additional coolant pump can block due to foreign particles in the cooling system. This can result in the pump overheating which could lead to a fire (probably fixed at service, kuna liising kehtis).
- 07.2018 - The auxiliary coolant pump may seize up. This could lead to the pump overheating after the engine has been switched off with the risk that the vehicle could catch fire.
- 02.2019 - In certain vehicles, fuel can leak onto the engine fuel rail. Fuel leakage close to a source of ignition may increase the risk of the vehicle catching fire.


Need on selle mudeli tehase tagasikutsumised (esinduses tehakse tasuta korda).


Veakoodide lugemine/kustutamine, kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine • Tartumaal/Tartus • Originaal Ross-Tech HEX-V2
Liitu Facebooki grupiga: Audi B8 fännklubiM: A4 B8 varuosadLae üles pilte siit kaudu ja postita foorumisse
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 28.02.23 21:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: torukas
Aitäh info ja väljavõtte eest! Kõige hullem see ei tundunudki.

Auto osteti 04.2015 uuena Rootsis liisingusse, omanikuvahetused 09.2017, 08.2019, 10.2019 (2x).
Viimane omanik Rootsis pani auto müüki 07.2022 hinnaga 12,5k (Car.info enda visioon turuväärtusest oli tol hetkel alates 13-14,3k).
Juurdehindlus nagu juurdehindlus ikka. Teen veits lehmakauplemist ja küsin 500 eurot alla (noh, et suvi tulemas ja rehve vaja).
Viimane service oli 03.2018 ja ca 80k pealt. Eeldan, et need "inspection" on ülevaatused, mitte hooldused?

Tänud ka DSG osas hoiatamast. Saan ostueelses tunkedega vendadele öelda, et eriti hoolsalt jälgitaks, kuidas käiguvahetused toimuvad ja ehk õnnestub veakoodidel probleeme esoteerida.

Kuna sa oled juba nagunii otsustanud selle ära osta, siis palju õnne uue auto puhul.
Pane siis kenasti 4k kohe valmis, sest seda läheb sul 90% tõenäosusega juba esimesel aastal vaja. Vähemalt siduri vahetus kindlasti.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
torukas
huviline



Registreerunud 28.02.23
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.23 22:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: torukas
Aitäh info ja väljavõtte eest! Kõige hullem see ei tundunudki.

Auto osteti 04.2015 uuena Rootsis liisingusse, omanikuvahetused 09.2017, 08.2019, 10.2019 (2x).
Viimane omanik Rootsis pani auto müüki 07.2022 hinnaga 12,5k (Car.info enda visioon turuväärtusest oli tol hetkel alates 13-14,3k).
Juurdehindlus nagu juurdehindlus ikka. Teen veits lehmakauplemist ja küsin 500 eurot alla (noh, et suvi tulemas ja rehve vaja).
Viimane service oli 03.2018 ja ca 80k pealt. Eeldan, et need "inspection" on ülevaatused, mitte hooldused?

Tänud ka DSG osas hoiatamast. Saan ostueelses tunkedega vendadele öelda, et eriti hoolsalt jälgitaks, kuidas käiguvahetused toimuvad ja ehk õnnestub veakoodidel probleeme esoteerida.

Kuna sa oled juba nagunii otsustanud selle ära osta, siis palju õnne uue auto puhul.
Pane siis kenasti 4k kohe valmis, sest seda läheb sul 90% tõenäosusega juba esimesel aastal vaja. Vähemalt siduri vahetus kindlasti.


Tänud kaasa mõtlemast! Kas saaks selle osas rohkem infot, millele antud, võrdlemisi julge väide põhineb? Läbisõit ja/või eeldus, et eelnevalt pole käigukasti hooldatud - õli vahetatud? Saan selle osas siis kaubelda - lasta enne ostu lasta täpsemalt uurida (nt Hõbenooles vms).

Leidsin huvitava artikli: https://auto.geenius.ee/rubriik/hea-nipp/need-kolm-on-eesti-spetsialisti-andmetel-koige-probleemsemad-kaigukastid/

Väljatrükk sealt: Hõbenoole juht Jürgen Riim selgitab, et Tallinna Tehnikakõrgooli lõputööna läbi viidud uuringus vaadeldi Hõbenoole andmeid kasutades Eestis registreeritud 5-10 aasta vanuseid automaatkäigukastiga sõidukeid (esmaregistreerimine 01.2010-12.2015). Kuna sama käigukasti võib all olla väga eirnevatel sõidukitel, siis statistika mõttes loeti kokku mitu erinevat mudelit käigukasti Eestis nii-öelda liikvel on. Saadud arvu võrreldi 2020. aasta jooksul Hõbenoole poole pöördunud murekirjade arvuga, mis olid nende konkreetsete käigukastide mudelitega seotud. Topeltsiduriga käigukastidest eristuvad Audi 7-käiguline S-tronic käigukast mudelinumbriga 0B5, mida kasutatakse Audi A6 mudelitel. Peaaegu iga 20. selle käigukastiga varustatud 5-10 aasta vanuse Audi omanik (0B5 – 7 käigulise S-tronic käigukastiga) pöördus lõputöös välja toodus statistikas 2020. aastal Hõbenoole poole automaatkäigukasti murega. Statistiliselt saab öelda, et hinnanguliselt 90% juhtudest on automaatkäigukasti vigastused seotud vana ja abrasiivse õliga.

Tsitaat:
Algselt postitas: Typhome
Tsitaat:
Algselt postitas: torukas
Mis need "Model added to EU:s risk database" kanded seal tähendavad? Kindlustusjuhtumid? Kanded järgmised:
- 05.2017 - The additional coolant pump can block due to foreign particles in the cooling system. This can result in the pump overheating which could lead to a fire (probably fixed at service, kuna liising kehtis).
- 07.2018 - The auxiliary coolant pump may seize up. This could lead to the pump overheating after the engine has been switched off with the risk that the vehicle could catch fire.
- 02.2019 - In certain vehicles, fuel can leak onto the engine fuel rail. Fuel leakage close to a source of ignition may increase the risk of the vehicle catching fire.


Need on selle mudeli tehase tagasikutsumised (esinduses tehakse tasuta korda).


Aitäh!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 01.03.23 04:59 Tsiteeri


Selle konkreetse auto juures on nii 15 väga olulist asja, mida kontrollida arvutiga, tagumikuga, silma ja kõrvaga. Esindus enamust neist ei kontrolli, forss ka mitte, kui just ise juures näpuga järge ei aja ja oskustega tegelast on ka vaja. Vigu listis ei pruugi ühtegi olla, aga… Nii lihtsalt on ette nähtud. Kastiga saad tegeleda varsti või kohe nagu prj mainis. Jürgen on oma statistikaga liiga leebe, tegelt on väga paljud stronicud viimasel piiril ja vajaks remonti kuid auto sõidab ju ning seda venitatakse kuni asi päris halb. 150-250K on see vahemik, kus nad kindlasti remonti tahavad. Sõltub, kus ja kuidas ja kes on kasutanud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
torukas
huviline



Registreerunud 28.02.23
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.23 08:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Selle konkreetse auto juures on nii 15 väga olulist asja, mida kontrollida arvutiga, tagumikuga, silma ja kõrvaga. Esindus enamust neist ei kontrolli, forss ka mitte, kui just ise juures näpuga järge ei aja ja oskustega tegelast on ka vaja. Vigu listis ei pruugi ühtegi olla, aga… Nii lihtsalt on ette nähtud. Kastiga saad tegeleda varsti või kohe nagu prj mainis. Jürgen on oma statistikaga liiga leebe, tegelt on väga paljud stronicud viimasel piiril ja vajaks remonti kuid auto sõidab ju ning seda venitatakse kuni asi päris halb. 150-250K on see vahemik, kus nad kindlasti remonti tahavad. Sõltub, kus ja kuidas ja kes on kasutanud.


Aitäh info eest. Tahtsin just tsiteerida Sinu teemat "Kuidas toimida tänapäevase diiselautoga," kus mh kirjutasid "Topeltsidurid S-tonic kastis on kuluosa, 140-200 000 ja vahetus." Kas võib paluda, et paneksid märksõnad kirja ning väga hea oleks ka ligikaudne kulu konkreetse asja parandamiseks? Ühtlasi, kas need ~15 asja on samamoodi sellised, et paljud sõidavad nende vigadega viimase piirini, sest treenimata kõrvale-silmale-tagumikule viga silma ei torka?

Ühtlasi, näen, et teostad-pakud ka ise erinevaid kontrolle-teenuseid. Oleksid nõus Tallinnasse ka tulema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 01.03.23 08:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: torukas

Kas võib paluda, et paneksid märksõnad kirja ning väga hea oleks ka ligikaudne kulu konkreetse asja parandamiseks?


Prj on kaks korda summa kirjutanud juba.
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Läbisõit täpselt selline, et selle läbisõidu pealt saad DSG sidurit ja võimalik, et ka mehhatroonikaplokki vahetada. ~4k kulu.

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Pane siis kenasti 4k kohe valmis, sest seda läheb sul 90% tõenäosusega juba esimesel aastal vaja. Vähemalt siduri vahetus kindlasti.


Üldiselt OTSINGUGA leiab piisavalt infot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.23 08:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: torukas
Hind tundub olevat veidi odavam kui arvata võiks. Ei oska öelda, mis selle põhjuseks (kas vana aja MMI?). Millega hinda alla kaubelda? Samas ei ole Eestis suurt võrdlusbaasi sellele autole.

Müüja sõnul käis auto kuni 150k ametlikus Audi esinduses hoolduses, pärast seda teistes teeninduskohtades.


Ei oma suurt tähtsust aga lihtsalt infoks, kui pole kursis, et antud autol pole MMI vaid nö Concert raadio süsteem.

Ja kui mälu ei peta, siis 2.0se diisli 2012+ puhul on 210000km pealt nö suur hooldus, rihma vahetus ja muu sinna juurde kuuluv, vist sinna 600€+ kanti jääb see.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
torukas
huviline



Registreerunud 28.02.23
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.23 09:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Tsitaat:
Algselt postitas: torukas
Hind tundub olevat veidi odavam kui arvata võiks. Ei oska öelda, mis selle põhjuseks (kas vana aja MMI?). Millega hinda alla kaubelda? Samas ei ole Eestis suurt võrdlusbaasi sellele autole.

Müüja sõnul käis auto kuni 150k ametlikus Audi esinduses hoolduses, pärast seda teistes teeninduskohtades.


Ei oma suurt tähtsust aga lihtsalt infoks, kui pole kursis, et antud autol pole MMI vaid nö Concert raadio süsteem.

Ja kui mälu ei peta, siis 2.0se diisli 2012+ puhul on 210000km pealt nö suur hooldus, rihma vahetus ja muu sinna juurde kuuluv, vist sinna 600€+ kanti jääb see.


Tänud info eest. See 600+ tundub mälutav.

Moderaator mkb, ma küsisin nimekirja ja summasid Jann poolt nimetatud 15 asja kohta, mitte Prj poolt mainitud 4k kohta. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 01.03.23 09:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: torukas
Tänud kaasa mõtlemast! Kas saaks selle osas rohkem infot, millele antud, võrdlemisi julge väide põhineb?

6a töökoja omanik, mille üks suundadest on automaatkastide remont. Üle 10a autode häälestamise, sealhulgas antud DSG-le tarkvara tegemise kogemust.
Autoremondist ja tuuningust olen tänaseks taandunud, aga 200k sõitnud 0B5 S-tronic on siiani üks põhiartiklitest, mis sellel suunal firmale käivet toob. Teine on Fordi Powershift.

Btw diisli webasto on ka üks selline asi, mis 200k pealt hakkab sageli remonti vajama, sest põlemiskamber/küünal on tavaliselt üsna kutu. Vahel on ka juhtplokid maha põlenud.
Selles mõttes, et seal võib sada häda veel olla (eriti mootori koha pealt), aga need on nagunii.

Nagu ma ütlesin, kuna sul otsus on tehtud, siis ma ei näe selle teema edasisel arengul mõtet. Lihtsalt ära tule pärast halama ja liisingusse või laenuga ära küll seda osta, see oleks üle oma võimete elamine ning remondiks sul suure tõenäosusega raha ei jätkuks. Ja seda remonti tuleb palju.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
torukas
huviline



Registreerunud 28.02.23
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.23 09:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: torukas
Tänud kaasa mõtlemast! Kas saaks selle osas rohkem infot, millele antud, võrdlemisi julge väide põhineb?

6a töökoja omanik, mille üks suundadest on automaatkastide remont. Üle 10a autode häälestamise, sealhulgas antud DSG-le tarkvara tegemise kogemust.
Autoremondist ja tuuningust olen tänaseks taandunud, aga 200k sõitnud 0B5 S-tronic on siiani üks põhiartiklitest, mis sellel suunal firmale käivet toob. Teine on Fordi Powershift.

Btw diisli webasto on ka üks selline asi, mis 200k pealt hakkab sageli remonti vajama, sest põlemiskamber/küünal on tavaliselt üsna kutu. Vahel on ka juhtplokid maha põlenud.
Selles mõttes, et seal võib sada häda veel olla (eriti mootori koha pealt), aga need on nagunii.

Nagu ma ütlesin, kuna sul otsus on tehtud, siis ma ei näe selle teema edasisel arengul mõtet. Lihtsalt ära tule pärast halama ja liisingusse või laenuga ära küll seda osta, see oleks üle oma võimete elamine ning remondiks sul suure tõenäosusega raha ei jätkuks. Ja seda remonti tuleb palju.


Aitäh info eest! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 01.03.23 09:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: torukas


Hind tundub olevat veidi odavam kui arvata võiks.


Olles omanud/ostnud/müünud nii "mõnegi" auto, siis üldjuhul peaksidki Rootsi masinad odavamad olema, reaalsus on muidugi teine.
Kui võrrelda Rootsi ja Saksa/Prantsusmaalt pärit masinaid ja mõned erandid välja jätta on Rootsi omad olnud alt suht roostes ja kered ka nii ja naa omadega.
Ja loota et Rootsist ei saa/tule keritud masinad, siis igaüks usub seda mis tahab.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 01.03.23 09:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Ja loota et Rootsist ei saa/tule keritud masinad, siis igaüks usub seda mis tahab.

Rootsis saab carinfo lehelt vaadata läbisõidu samamoodi nagu meilgi.
See muidugi ei tähenda, et kõvemad vennad iga töökojakülastuse vahel maha ei keri, nagu meil Bolti sõitvate skodadega tehti.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 01.03.23 10:21 Tsiteeri


Rootsi autode infot näeb siit lehelt samuti: https://biluppgifter.se/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 01.03.23 10:31 Tsiteeri


Nagu juba kirjutasin, uskuda võib kõike ja kõike on võimalik kerida, igat autot tuleks vaadelda eraldi.
Ametlik hooldusajalugu ja tegelikus ei kattu igakord 100% ja pole vahet kus on masin pärit või sõitnud enne.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 78.5% - SQL: 21.5%]