Pealkiri: Küsimus 1.8T AWT lahti tulnud rihmarulliku kohta
(Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 991)
piimaonu
huviline
Registreerunud 19.10.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant, BMW 520
postitati 16.11.22 05:48
Küsimus 1.8T AWT lahti tulnud rihmarulliku kohta
Hei
Küsimus targematele spetsidele
Viskosiduri laagri vahetuse aeg käisid kliima- ja genekarihm maha. Alumist suurt väntvõlli rihmaratast ei näpitud.
Pärast vahetust 20km sõidu järel tuli alumise väntvõlli rihmaratta polt lahti, mis jooksutas mootori kokku.
Kas antud juhus saab olla hald juhuste kokkulangemine või remondi aeg pidi sooritama mingeid kehaliigutusi veendumaks,
et alumine rihmaratas on omal kohal (kliima- ja genekarihm käivad sinna külge ju)?
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
postitati 16.11.22 17:26
Oleneb kes mis töö tellis, kui mingi võõras heli muret tegi, siis võib-olla oleks pidanud töökoda kõike kontrollima. Kui klient tellib ainult visko
vahetuse, siis pole töökoja viga. Selle poldi pingutusmoment on selline, et niisama see küll lahti ei tule, ju siis pole kunagi varem korralikult
kinni pandud.
Brr
huviline
Registreerunud 14.02.08
Asukoht: Kadrina
Kasutaja on eemal
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.7% - SQL: 75.3%]