kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 04.11.22 07:37
|
|
|
Endal põhimõtteliselt sama varustusega auto aga pre FL, roolisoojendus ka olemas (enam ilma selleta autot ei taha kunagi), kuid külmik + konks samuti
puudu ning emotsioonid on ka pärast kahte aastat sama head. Õnneks/kahjuks sõidab auto diisliga aga arvestades auto iseloomu tundub kuidagi piisav -
nagu ka ise mainisid, siis ei ole tingimata selline auto, millega tahaks tingimata tõmmelda, pikkust ikkagi ca 5.3m ja massi ka omajagu
Apple Carplay/Android Auto peaks saama sellel autol kenasti aktiveerida. 100% pead ei anna aga facelift C7'l õnnestus see kenasti, võib-olla A8'l on
asjad teistmoodi.
Mis müra puudutab, siis C7 A6 on selle auto kõrval nagu Yaris No ok,
nali naljaks aga lipulaev on ikka lipulaev. Kui sa ise oled rahul, siis on mega aga kuna mul endal oli kogemus ka sama ajastu S-klassi ja 7-seeriaga
olemas, siis juba paar kuud peale omamist jooksin Ravolari ja lasin täiendava murasummutuse panna. Mingil põhjusel on selle generatsiooni Audid kõik
tunduvalt kehvema mürasummutusega kui konkurendid (A6 vs 5-seeria vs E-klass jne). Pärast ca 500 euro investeerimist on aga tulemus jällegi parem kui
konkurentidel, seega minu arust oli see üks parimaid investeeringuid üldse. PRJ tegi enda S8 puhul sama (ja vist isegi samas kohas) ning oli minuteada
ka väga rahul.
Sellise varustusega auto omamine hellitab tõesti ära. Mulle enam näiteks ei meeldi autod, kus armatuur jms. ei ole kaetud nahaga (minu omal on
põhimõtteliselt kõik nahaga kaetud - laiendatud nahapakett III) ja riidest lagi tundub ka kuidagi pööblile kohane. Ja no mismõttes, et tviitrid ei
sõida autot käivitades armatuurist välja
Kui siit tahta nö. edasi minna, siis järgmine hea valik on Panamera. Välimus on muidugi maitse asi, kuid salong on veel kvaliteetem + dünaamiliselt
muidugi täiesti teine liiga. Otse liiguvad paljud autod hästi, kuid ma pole vist kunagi sõitnud ühegi autoga, mis varjaks oma massi paremini kui
Panamera (loe: kurvilisel teel tundub, et auto oleks justkui 600-700kg kergem).
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 04.11.22 09:18
|
|
|
Pre FL on jah esisilla konstruktsioon natuke teine, mistõttu tekitab teatud hetkel esisillast "hüminat" vms, mistõttu paigaldasin koos
mürasummutusega ka kohe FL vibration damper'id, mis selle mure samuti likvideerisid.
Noise cancellation peaks olema ka pre FL S8 peal, kuid selle eesmärk pole mitte rehvimüra vms. vähendamine, vaid et muuta mootori hääletoon
meeldivamaks, kui ta sõidab 4-silindri mode's (parandage kui eksin).
Laiendatud nahapakett II vs III vahel peaks olema väiksed erinevused. III'l on nt. nahatatud kogu uks (ülevalt täiesti alla välja) aga II'e puhul
ainult ülemine osa kuni käetugedeni.
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 04.11.22 09:24
|
|
|
Suur Kadedus on peal!!!
Kui eelmise kümnendi algul kulgesin sisuliselt plank A8ga (pre-fl D2) siis tundus see kordades mõnusam kui toona tutikas C6 keskmises varustuses!
Tundub et said juhi ka selle raha eest kaasa
Muretuid kilomeetreid! A8 ainus häda on see, et kuigi soetushinnad võivad minna taskukohasemaks, siis hoolduses maksad ikka sama raha, mis uued A8d.
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 04.11.22 10:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: CariMuretuid kilomeetreid! A8 ainus häda on see, et kuigi soetushinnad võivad minna taskukohasemaks,
siis hoolduses maksad ikka sama raha, mis uued A8d. |
Vedelikud jms. on jah enamvähem sama hinnaga, D4 kuluosad on ikkagi mõnevõrra odavamad kui D5 + mittegarantiilise autoga pole ka tingimata vajalik
"klaasmaja külastada".
D4 kulud muidu oma klassi kohta vägagi soodsad, praktiliselt 1:1'le C7'ga, kui mõlemal on sama mootor ja õhkvedrustus. D4 A8 ütleks, et isegi on
mõnevõrra soodsam, kuna kasutusel on ZF'i Tiptronic, mis on ülitöökindel. S-Tronicu kohta ei saa just sama öelda
A8 D4 diislid ja 4.0TFSI isendid on kõik Tiptronicuga, C7 kerel leiab Tiptronicu ainult 3.0 BiTD või RS'i küljest, ülejäänud (mh. 4.0TFSI S6) on kõik
S-Tronicuga (või esiveolised olid isegi veel jubedama Multitronicuga).
|
|
|
inaaris
huviline
Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.22 22:43
|
|
|
Apple CarPlay/Android Auto osas uuri Audiofookuse poistelt.
Ma nagu mäletan, et kui A6-le varianti otsisin, siis nägin midagi vastava gen A8 osas ka.
Kiirel YouTubetamisel Ma leida ei suutnud seda kanalit, kus need varasemalt üleval olid.
Saada Audifookusele mail. Midagi kaotada ei ole.
|
|
|
prtv
huviline
Registreerunud 25.09.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.22 13:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: inaaris
Apple CarPlay/Android Auto osas uuri Audiofookuse poistelt.
Ma nagu mäletan, et kui A6-le varianti otsisin, siis nägin midagi vastava gen A8 osas ka.
Kiirel YouTubetamisel Ma leida ei suutnud seda kanalit, kus need varasemalt üleval olid.
Saada Audifookusele mail. Midagi kaotada ei ole. |
D4 ei saanud tehasest mitte ühelgi moel carplay/android autot, seega variantideks ongi ainult välised lahendused.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.11.22 15:32
|
|
|
Mul väline lahendus toimib normaalselt.
Ainus miinus on muidugi see, et kõik OEM overlay asjad ei tööta.
S.t. kui näiteks istet hakkad näppima, siis ei tule menüüd ette, sest see asi lülitab ekraani LVDS-i lihtsalt teise sisendi peale.
Samas, normaalsed istuvad juba CAN-i peal (minu oma käib kliimamooduli CAN-i külge) ning saavad sealt infot, kui näiteks parkimisre˛iim aktiveerub.
Siis lülitub kenasti ringi ja kui parkimisre˛iim väljas, siis lülitub tagasi.
Võimalik, et tegelt CAN-s on see info ka kuskil olemas, kui overlay peaks olema aktiivne, aga hiinlased pole lihtsalt nii kaugele mõelnud seda.
Hind on muljetavaldav mitte S8 eest.
Ma maksin oma S8 eest 4+ aastat tagasi(!) oluliselt vähem ning LS oli ka palju väiksem...
Mis cylinder-on-demandi puutub, siis mul pole ühelgi autol sellega mitte mingit probleemi olnud.
Kui mäest üles hakkad püsikaga sõitma ülisiledal teel ja tagasi lülitab 8 peale, siis on tunda. Aga see tunne on täpselt seelline, nagu sa oleks
mingist pisikesest teekonarusest üle sõitnud, s.t. sa tõesti ei saa aru sellest normaalse tee peal, kuna pea ükski tee ei ole ideaalselt sile.
Poole vähem ei ole tegelt kulu 4 sil re˛iimis, pigem selline 30% väiksem.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 09.11.22 13:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Aga kas su S8 on samade lisadega ja ka facelift? |
Pre-FL, lisad on sarnased. Osasid asju ei saanud Pre-FL (reahoidja, matrix).
Arvesta nüüd, et läbisõit oli 72k ja see oli 4,5 aastat tagasi.
Esimene omanik Audi, 1.5 aastasena Eestisse ja siis 1 omanik + pikendatud garantii.
4.5a ja mitte midagi pole katki läinud ka peale kütuseluugilukusti, mis kõigil läheb
S8 baashind on ka kõvasti kõrgem, kui tavalise 4.0TT.
Tsitaat: | Samas vaevalt see üld-tunnetus seal väga teistsugune on kui selles A8s, seega väga pointi ei näe S8 peale edasi
liikumiseks. |
On ikka küll. S8 on palju tihedam ja sportlikum. Ma olen nende kõigiga sõitnud.
Suht öö ja päev vahe on tunnetuses. Kasti käitumine on täiesti teine, samuti sport diff vs ilma sport diffita (ma ei tea kas sul on) on jõhker vahe -
auto tundub poole väiksem kui ta reaalselt on kohe sellega. Ka vedrustus teeb oma töö.
Minu arust ikkagi rämedalt üle makstud (sest sarnase summaga liiguvad hea varustusega FL S8-d), aga kui ise rahul oled, siis kõik hästi.
Tsitaat: | Aftermarket android auto makid tunduvad suht kehvad kasutuse mõistes, kui overlayde puudumist jms arvese võtta. Ju jääb ära see
mõte, läheb mingi telefonihoidja kui vaja waze'i vms ja kõik. Kurb, kuid mis sa ära teed. |
Ei ole tegemist ju makiga. Tegemist on LVDS switchiga, millega saad switchida OEM-i ja Android Auto vahel.
Hoiad roolil või keskkonsoolis Nav nuppu all, switchib AA peale. Vajutad uuesti, või mõnda muud source nuppu ja switchib tagasi kohe.
Overlaysid saab kasutada, lihtsalt mitte samal ajal, kui AA-d vaatad. Kui tihti sa neid istmeid ikka näpid?
Kindlasti võta selline süsteem, mitte telefonihoidik. Väga hästi töötab.
Telefonihoidik on norm porno selle kõrval.
Olenevalt telefoni suurusest mahub ka ideaalselt täpselt topsihoidjate peale koos USB laadijaga ja ei liigu mitte kuskile.
Ma teen sulle ühe pildi pärast.
Btw, RSNav-i ühendusskeem oli täiesti vale. Ma võtsin pinoutid ja võrdlesin ning ühendasin ise korrektselt, sest ühendades vaatasin juhtmete järgi, et
ei tundu üldse õige olevat.
Nende skeemi järgi ühendades oli tõenäosus, et oleks saanud uue kliimaploki või selle RSNavi junni osta, sest polaarsus oli vale.
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 09.11.22 14:18
|
|
|
Plus 1. See lisakarp on väga viisakas ja mugav võrreldes mobiilihoidjaga. Ise kasutan RS peal juhtmega, aga vist saab ilma juhtmeta ka tarvitada. Mul
oli ka pinout täitsa vale, tõsi oli ka FL juhtmestik(mai tea milleks seda FL tehakse, seal saab aktiveerida carplay).
Ma ütleks samuti, et A6/RS6, A8/S8 on ikka erinevad autod.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 10.11.22 10:34
|
|
|
Mul 10 minutiga auto seest suht soe, 20 minutiga saun.
Võib vabalt salongi tsirkulatsiooni lülituse klapp õhtal olla omadega.
Või siis vedeliku tsirkulatsiooni pump.
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 20.12.22 16:55
|
|
|
Webastot kasutab, siis ehk normaalne, et järgmisel käivitusel vähem kütet. Mul a6 kaotab ka ööga kilomeetreid. Külmkäivitusega arvutab vahel 50km maha
sellise küttekuluga.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 20.12.22 18:34
|
|
|
V8 puhul see range on vist rohkem selle pärast et teistel autodel on ka.. Pigem peabki arvestama, et paagitäiega võib saada sõita 500-1000km
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 21.12.22 06:42
|
|
|
500-1000 nüüd küll ei saa
Pigem ikka 100-500km. 500 isegi päris hästi.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.12.22 14:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: masuurik
500-1000 nüüd küll ei saa
Pigem ikka 100-500km. 500 isegi päris hästi. |
Maitea, suvel maanteel 100-110km/h sõites on mul kulu 7.8-8.2L sajale.
Arvestades, et paak on 82L, siis 1000km on võimalik.
Lahjemal 4.0 TFSI-l surveaste ka vähe kõrgem, ilmselt kulu ka mõni kopikas väiksem.
|
|
|
inaaris
huviline
Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.12.22 10:56
|
|
|
Ma pole näinud Audit või autot, millel see kilometraazi näidik täpne oleks, asi on parimal juhul indikatiivne. Kui non-stop sõidad ja su sõidustiil on
sama, siis on see enamasti üsna täpne. Muudel juhtudel tore number, mida igavusest binge-watchida. Aga, kinnitan su juttu, ka täiesti normaalsel
seeria tootmise Audil saad shoki, kui seda väga tähelepanelikult järgima hakkad .
|
|
|
|