Audi 100 c3 roolivõimu probleem
Tere!
Autoks siis Audi 100 2.0 85kw 1989a.
Sai Audil vahetatud pihustid ja uued sissepritse torud. Peale vahetust käivitades lõi roolivõimu pumpa mõra. Imelik. Pump on siis tandempump, ehk
piduri ja roolivõimu koos olev pikk pump. Igastahes saime uue kasutatud pumba. Sellel oli keegi peal olevad plussidega laiad poldid lahti keerand ja
lekkis sealt vahelt. Proovisime tihendeid vahetada mitmeid kordi, aga ei midagi. Vaatasime, et pumba pool oli keere põhimõtteliselt olematu.
Nii, tellisime taastatud pumba saksamaalt. Panime külge ja lekkis siis selle toru vahelt, mis läheb edasi piduri rõhu akusse. Vahetasime tihendeid,
lõi pauguga tihendid puruks. Siis lõi pauguga banjopoldi minema. Saime uue poldi. Ikka tihendid puruks ja kui tihendit ei löönd siis poldi. Kokku
vahetand 4 polti juba ja tihendeid oma 30... Proovisime ka universaalse banjo poldiga, millel siis sõelu ega midagi sees pole. Ikka sama. Sai ka
proovitud teistsugust toru, mis rõhuaku poole läheks. Sellel tihendite sooni ei olnud, vaid lihtsalt vaskseibidega. Ikka pritsis.. Täna proovisime
uuesti ja nüüd lõi uude pumpa mõra sinna samasse poldi alla.
Juhe on suht koos.
Pihusteid vahetades pump lahti ei käinud. Aga panime uue toru ühe lihtsalt. Selle, mis tuleb roolivõimu paagi alt ja läheb pumba kõige keskmise ja
jämedama poldi alla. Pealevool ühesõnaga. Voolikutest liigub vedelik läbi. On läbi õhuga lastud ja vaadanud ka nii, et jätsime voolikute teised otsad
lahti ja vedelik liigub.
Üks pump vedeleb veel, aga ei julgegi midagi teha. Kardan, et see lööb samamoodi puruks.
Kas kuidagi saab asi olla piduri rõhuakus?
Kas keegi oskab palun kuidagi aidata? Nõuga või jõuga või mõlemaga?
Või kas keegi teab mingit kohta, kuhu viia, kus keegi on tegelenud samade pumpadega vms. Olen helistanud mitmetesse roolivõimu remondi kohtadesse, kus
oma mure ära rääkides ja öeldes, et mis autoga on tegu, on nad käed üles tõstnud ja öelnud et sorri proovi kuskil mujal.
Absoluutselt ei oska midagi teha enam. Ei taha järjest uusi juppe ka lihtsalt osta, et õhku lasta.
Rooli ja pidurivõim eelnevalt töötasid.
Mis aga oli, oli see, et piduri ohumärgi vms lõi pidurdades armatuuril vilkuma vahepeal, mis kadus ära mingites olukordades. Selle kohta lugesin, et
see võib olla rõhuaku signaal tuli, et laseb läbi nagu või ei hoia rõhku vms. Seda saaks testida, kui pump toimiks ja siis peale süüte välja keeramist
pidurit pumbata ja siis sellest pumpamis kordade arvust näeks, Aga! pump ei toimi, niiet niimoodi seda ma testida ei saa.
Aga ma ei usu väga, et see asi pumbad lõhki lööks, sest eelnevalt asi ikkagi toimis..
|