counthorror
huviline
Registreerunud 17.09.21
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 10.06.22 19:30
|
|
|
1,9Tdi 66kw 6-käiguliseks, kas jõuab vedada
Tere! Selline mõte et A6 Audil 1.9tdi 66kw viiene kast vahetada 6 käigulise vastu. Mõtlen et kas on mõtet ja kas jõuab vedada? Pöörded peaks ju jääma
samad nagu 2.5tdi mootoriga loogiliselt? kuskilt kunagi lugesin et pole mõtet ja dünaamika kehvem, äkki keegi teind ja oskab kommenteerida. Hetkel on
1,9tdi 74kw kast peal sest originaalkastiga oli minujaoks pöörded liiga kõrged, aga uuemate kastidega see häda et spidomeeter ei toimi enam ja tahaks
selle ikkagi lõpuks tööle saada ja paigaldada mõni sobiv vanem kast, kasvõi viiene aga et madalamate pööretega saaks liigelda. originaal kastiga oli
2000rpm 90ga sõites, hetkel umbestäpselt 1900rpm mis on ikka liiga palju ja vaja kas kuuendat käiku või mõnda viiest millel viimane pikem käik oleks.
Kui keegi oskab miskit head kasti soovitada siis kuulan huviga
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 11.06.22 01:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: counthorror
Tere! Selline mõte et A6 Audil 1.9tdi 66kw viiene kast vahetada 6 käigulise vastu. Mõtlen et kas on mõtet ja kas jõuab vedada? Pöörded peaks ju jääma
samad nagu 2.5tdi mootoriga loogiliselt? kuskilt kunagi lugesin et pole mõtet ja dünaamika kehvem, äkki keegi teind ja oskab kommenteerida. Hetkel on
1,9tdi 74kw kast peal sest originaalkastiga oli minujaoks pöörded liiga kõrged, aga uuemate kastidega see häda et spidomeeter ei toimi enam ja tahaks
selle ikkagi lõpuks tööle saada ja paigaldada mõni sobiv vanem kast, kasvõi viiene aga et madalamate pööretega saaks liigelda. originaal kastiga oli
2000rpm 90ga sõites, hetkel umbestäpselt 1900rpm mis on ikka liiga palju ja vaja kas kuuendat käiku või mõnda viiest millel viimane pikem käik oleks.
Kui keegi oskab miskit head kasti soovitada siis kuulan huviga |
Alusta kõige lihtsamast- kalkuleeri, kas kogu see vahetuste-muudatuste toiming on väärt seda, et hoida kokku suhteliselt väike kogus kütust. Kui jah,
siis kui pika aja jooksul see end ära tasub. Ega see 1,9 Tdi 66kW ei ole ju igavene, et sõidad surmani ja rõõmustad, et 100 km kohta on kokkuhoidu
0,5-1 ltr. Või vaheta tehnika soovitule vastavaks.
Kuna ise ei kasuta DK kütust, siis pakutud kokkuhoid on oletuslik.
Tegelikult on kõige suurem kütuse kokkuhoid oma rahakoti arvelt see, kui autoga üldse võimaluse korral ei sõida.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 11.06.22 15:53
|
|
|
Arvad,et kui saad pöörded alla,siis on asi ökom? 0,1l healjuhul. Mõtetu vaev. Alustuseks keera alla kõrgema profiiliga ja kitsamad revid.
|
|
|
counthorror
huviline
Registreerunud 17.09.21
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 12.06.22 12:30
|
|
|
Asi ei olegi mingis kokkuhoius ega ekotamises. Asi on selles et 110 alas tahaks norm pööretega liikuda. Praeguse kastiga on selline tunne et üle 100
ei tahagi sõita kuna tundub et piinan mootorit.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 12.06.22 16:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: counthorror
Asi ei olegi mingis kokkuhoius ega ekotamises. Asi on selles et 110 alas tahaks norm pööretega liikuda. Praeguse kastiga on selline tunne et üle 100
ei tahagi sõita kuna tundub et piinan mootorit. |
Kui kõik on originaalis, siis järelikult on see antud tehnikale vast parim. Vähemalt on VWA leiutajad nii leidnud.
Kunagi ammu selgitati mulle, et disla traktor on kõige ökonoomsem just teatud pöörete vahemikus, mis sest, et ehk kõrvale veidi valus kuulata. Mitte
kõige madalamate pööretega. Erinevalt bensiinist.
Aga kui tahad kulutada, siis raha on sinu ja selle laiali jagamine ka sinu otsustada. Ja kui ökotamine pole eesmärk, siis milleks kogu see jama?
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 12.06.22 17:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: counthorror
Asi ei olegi mingis kokkuhoius ega ekotamises. Asi on selles et 110 alas tahaks norm pööretega liikuda. Praeguse kastiga on selline tunne et üle 100
ei tahagi sõita kuna tundub et piinan mootorit. | Tead kui palju kütet sa kokku hoiad,kui sõidad alla 100
|
|
|
urmaskass
huviline
Registreerunud 30.01.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.06.22 16:21
|
|
|
Pane 2.5tdi 85kw käimar. 5 käiguline, läheb otsa . Ilma mingi ümberehituseta. Endal järgi proovitud. Pööre läks kenasti alla ja minek niipalju kui sel
66kw on- ei saanud küll aru et midagi muutunud oleks, a noh olen kah rahulik kulgeja. Lihtsalt käigud läksid nö. pikemaks. Maanteesõidul jäi
kütusekulu alla 5 liitri. Mina olin väga rahul. 3 aastat sõitsin ja siis müüsin maha, sõidab praegugi.
85kw kastil lihtsalt "paremad" ülekanded. Kusagil mul oli tabel nende kastide ülekannete kohta, ei leia praegu üles.
Orig kastiga oli 90 km juures pöörded 2000 või tiba üle.
85kw kastiga 90 juures alla 1800.
|
|
|
counthorror
huviline
Registreerunud 17.09.21
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 19.06.22 14:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: urmaskass
Pane 2.5tdi 85kw käimar. 5 käiguline, läheb otsa . Ilma mingi ümberehituseta. Endal järgi proovitud. Pööre läks kenasti alla ja minek niipalju kui sel
66kw on- ei saanud küll aru et midagi muutunud oleks, a noh olen kah rahulik kulgeja. Lihtsalt käigud läksid nö. pikemaks. Maanteesõidul jäi
kütusekulu alla 5 liitri. Mina olin väga rahul. 3 aastat sõitsin ja siis müüsin maha, sõidab praegugi.
85kw kastil lihtsalt "paremad" ülekanded. Kusagil mul oli tabel nende kastide ülekannete kohta, ei leia praegu üles.
Orig kastiga oli 90 km juures pöörded 2000 või tiba üle.
85kw kastiga 90 juures alla 1800. |
Mul on teisel 2.5 85kw Audil viiene kast peal ja peaaegu täpselt 2000 pööret 90ga sõites, täiesti mõttetu kast 2,5 mootorile, võimalik et keegi
sellele siis vist 66kw kasti vahele pand. Üldiselt kui kellegil vedeleb sellist korralikku viiest kasti millel oleks reaalselt 1800pööret 90ga siis
võib pakkuda. 6 käigune läheb vist ikka paljuks 66kw mootorile.
|
|
|
Maikel18
huviline
Registreerunud 07.11.07
Asukoht: Viljandi - Tallinn - Soome
Kasutaja on eemal
Auto: S 4 2.2 TQ 20V
|
postitati 20.06.22 14:28
|
|
|
Minu arust on see nii väike pöörde vahe. See vaev ja raha ei tasu ära
1.8t originaal kast on paras hullumaja. 110kmh ja 3000 pööret.
Põhiline on see, et piit jõuaks kõlarist rullnokani.
|
|
|
|
counthorror
huviline
Registreerunud 17.09.21
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 02.07.22 17:01
|
|
|
Asi selles et nagunii vaja survelaager vahetada ja mõtlesin katsetada, aga tundub et paremat kasti hetkel ei leiagi. uisapäisa ei taha ka suva kasti
vahele visata. Praegu ongi 1800pööret 90ga sõites täpselt. 1,8t kast siis ka üsnagi mõtetu, lasin nüüd 2,5diislil käigukasti ära vahetada ja täpselt
2000pööret 110ga sõites mis üsnagi ok ma ütleks. samas vist 66kw mootor sellise kastiga hakkama ei saaks, peab kunagi ise järgi proovima siis teada
värk talvel oleks kindlasti vedu sitem sest paksu lumega nagunii ju
raskemaks läheb ,vedu kurat teab
|
|
|