PTC
huviline
Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI e
|
postitati 13.04.22 07:14
|
|
|
A6 C6 2009 3.0 õlitase kõrge
Autoks A6 Allroad 2009 176kw. Vahetan õli - mootor soojaks, filter välja, kork ära, õli välja. Kork tagasi, uus filter, uus õli mõõte taseme keskele,
mootor käima, siis seisma, ootab mingi aeg, lisab õli varda mõõtevahemiku keskpaigani. Nüüd on lühis - kui enne sain mingi 7,7 liitriga hakkama siis
nüüd 8. Panin selle arvele et enne ehk ei viitsinud mootorit soojaks lasta. Aga kui enne püsis õli mõõtevarda vahemiku ülemises piiris siis nüüd on
varda kogu plastosa õline. Kui avastasin - vahetasin õli aga külmalt ikka varras näitab liiga palju. Seda siis külmalt kohe - näiteks hommikul. Õli
diisli järgi ei haise, ei vibreeri, hommikul ei kõrise, kütusekulu sama. Vahe ehk on ka selles et kui enne sai autoga väga palju sõidetud maanteel nii
250 km päevas siis nüüd umbes aasta nii 10 km linnas kui sedagi.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 13.04.22 10:53
|
|
|
Mõõda uuesti ja 6 korda vähemalt, tasa ja targu. See varras on (roppus), mis kisub õli kaasa ja muffigi ei saa aru.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 13.04.22 14:54
|
|
|
Tänapäeva diiselmootor - lühikesed otsad, täiesti normaalne, et õlitase tõuseb mootoris.
Miks?
Lihtne: DPF filtri puhastusega antakse kütust natuke teisit põlemiskambrisse, mis ei põle täielikult, jääb silindrisenale ja kolvirõngastest mööda
ning all karteris see ongi õli hulgas. Seda enam, et tõenäoliselt ei suuda alustatud DPF puhastust korrektselt lõpule viia. Seda just lühikeste otsade
puhul, linnasõidul.
Soovitus: jälgi tühikäiku töösoojamootoriga, kui see on tavapärasest ca 200p/min kõrgem ( üks kriipsuvahe ), mine sõida ringi, anna talda masinale ja
ca 10-15min pärast vaata uuesti tühikäiku, kui nüüd tühikäik norm, siis põletus edukalt lõpetatud.
176kw TDI on veel see hea mootor, mis tõstab tühikäiku põletuse ajal, seda tegi ka 140kw 2.7TDI.
Uus 200kw TDI ei anna mitte kuidagi märku, kui DPFi põletama kukub, saab aimu ainult lõhna järgi ja kui mootori väljasuretada, siis ventikad undavad
ja hais on üleval, kuid siis juba hilja - põletus on katkestatud mootori seiskamise tõttu.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
PTC
huviline
Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI e
|
postitati 13.04.22 15:16
|
|
|
Tänud - seekord oli ikka mõõtja probleem - pidin mingi 6-7 korda vardaga kala püüdma enne kui näidu kätte sain - õli ikka normis.
|
|
|
|