Tont727
huviline
Registreerunud 28.02.22
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.22 12:33
|
|
|
Teema lukus. Mure leidnud lahenduse A6 2,7 TDI 132 Kw miinuskraadidega ei käivitu
Tere.
Masinaks 2007 aasta väljalaske Audi A6 2,7 TDI 132KW. Mureks järgmine. Auto kardab külma ja kui väljas on juba üle miinus 2 kraadi, siis auto ei
käivitu.
Masin sai ostetud möödunud aasta suvel. Terve suvi sõitis ja toimetas ideaalselt. Vahetevahel lõi DPF tule armatuuris põlema. Muid probleeme ei
täheldanud. Päris igapäevaselt ei sõitnud. Pikem paus jäi vahele ka enne esimesi külmi (see siis juba sügise lõpp). Peale esimesi külmi äkki selgus et
masin ei kivitu. Kuna ei käivitunuid ka Ford Transit diisel (samamoodi mitte igapäevane liikumisvahend), siis sai mõeldud et äkki tõmbas kõtus
paksuks. OK. Külmad taandusid, Transit käivitus, aga Audi mitte. Sai Audi viidud remonditöökotta. Seal vahetati kütusefilter ja eelsüüteküünlad.
Ütlesid et DPF jälle armatuuris püleb ja masin ei lähe pöördesse, aga nemad arvutiga ligi ei pääse et DPF n.ö. tühjaks põletada. Ok läksin autole
järele, aga ikka masin ei käivitunud. Sai veetud ametlikku esindusse. Seal defekteeriti ja vahetati välja parem sisselaskekollektor (sellest siis see
tihe DPF umbeminek). Tõmmati paagist välja kütus ja pandi talvine asemele. Masin käivitus. Ja taas mõne aja pärast külmakraadidega ei käivitunud.
Uuesti ametlikku esindusse. Arvuti ei näita mingeid vigu, samuti armatuuris ei olemingeid vigu. Proovisid vahetada välja mingeid andureid, aga
sellest midagi ei muutunud. Ehk auto taas käivitus. Käivitus kuni eilseni mil öösel jälle 3.6 kraadi külma ja auto hommikul jälle ei käivitu.
Selline probleem siis. On keegi sellega kokku puutunud, või millele tähelepanu pöörata. Kütusefilter vahetatud, eelsüüteküünlad vahetatud. Kütust
paagis vahetatud. Vigu ei ole. Ainuke asi mis nüüd järele mõeldes on kummaline, et auto kui on käivitunud, siis mitte kunagi n.ö. poolest pöördest.
Vaid starter on ikka veidi kedranud (mul ei ole küll võrdlust teiste autodega, vaid kaubik Ford Transitiga. Viimane käivitub küll alati poolest
pöördest)
Kas võib olla et peale kapotialuse kütusefiltri on veel mingi peenfilter (kütusepumbal , või kuskil). Et kui vähegi miinust väljas, siis tõmbab sinna
filtrisse kogunenud soga paksuks.
Masin ise Tartus.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 28.02.22 15:18
|
|
|
Logisev kolle ei aja dpf-i umbe ja kui nii väideti siis eksivad. Mingeid filtreid rohkem kapoti all pole, kui siis paagis sóel kütusepumba juures.
Tundub, et vajad töökoda, kes oskaks ka midagi, selle auto puhul saab sisuliselt kóike kuulata, vaadata ja diagnoosida. Pole ju raske kontrollida, kas
küte üldse üles jóuab. Mul on juba pikka aega küsimus, mis toimub paljudes töökodades, suht nimekates kusjuures? Vóiks uskumatuid lugusid rääkida,
kuid las olla..veel.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Tont727
huviline
Registreerunud 28.02.22
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.22 20:46
|
|
|
A6 2,7 TDI 132 Kw miinuskraadidega ei käivitu
Nonii. "Show Must Go On" Tartus täna miinus 8 ja kõik kordub taas. Masin käima ei lähe. Juba eile kui kraade oli miinus 3-5 pidi 3-4 korda käivitama
enne kui käivitus. Ja kui käima läks siis on kõik tibi-tobi. Ei suitse, ei põle liigseid tulukesi.
Kuidas asi veebruaris lõppes. Nimelt nagu igal autohuvilisel on sõber diagnostikaprogrammiga, siis nii ka minul. Tema arvuti mingeid vigu ei näidanud,
küll aga oli arvamus et aku vajaks vahetust, kuna tal ei jätku piisavalt powerit panna mootoris vajaliku kiirusega pöörlema miski võlli või miskit
muud sedalaadset. Seetõttu ei avane pihustid. OK uus aku ja auto käivitus. No eks juba märts ja soojemad ilmad. Kevad, suvi ja sügis möödusid
muredeta, kuni eilse päevani. Miinus 5 ja juba probleem, ja täna miinus 8 ja kõik. Midagi peab olema seotud selle miinustemperatuuriga, kas temp andur
või ma ei tea mis. No nüüd ei oskagi midagi teha, eks hakkan uuel nädalal Tartu autoteenindusi läbi käima.
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.11.22 06:19
|
|
|
Vabandage mind otsekohesuse eest, aga see et arvuti vigu ei näita, ei tähenda et diagnostika ongi tehtud ja edasi jääb klaaskuuli pealt vaadata.
Nagu Jann juba mainis, siis sel mootoril mitukümmend näitajat, mida käsi mustaks tegemata kontrollida saab. Tundub, et isegi margiesindus ei viitsi
enam rohkem süveneda.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.11.22 09:59
|
|
|
See "ei lähe käima" on suht sitalt kirjeldatud ka.
On ikka vahe, kas ketrab täiesti tühja või mõned popsud vahepeal teeb, aga käima ei lähe.
Kui on täiesti vait, siis kõige tõenäolisem on ikkagi mingisugune massiprobleem, mis külmadega rohkem välja lööb.
Suht lihtne tegelikult aru saada - mitte käivitumise hetkel on vaja vaadata, kas sünkronisatsioon on üldse olemas ja kas mootori juhtplokk üritab
pihusteid avada.
Kui sünkronisatsioon on olemas ja pihusteid avatakse, siis kõige tõenäosem on see, et eelsüüteküünaldele ei jõua vool peale. Põhjus võib peituda
vabalt ka eelsüüteküünalde relee toitekaablis kuskil või mingis massis.
Pole väga näinud, et Audidel eelsüüteküünalde relee ise tuksi läheb, nagu bemmidel.
Jõuame selle juurde tagasi, et diagnostikat on vaja. Mitte seadme külge toppimist ja veakoodide lugemist.
Ehk siis seadme taga peab pädev tihend ka olema.
Diagnostika tulem on see, et öeldakse, mis autol viga on. Mitte, et "vahetame selle ja selle igaks juhuks, äkki aitab". Pädev diagnostika võib
sageli olla kallim, kui remont ise, aga lõppkokkuvõttes tuleb asi palju odavam kui igaks juhuks pool autot ära vahetada.
|
|
|
Tont727
huviline
Registreerunud 28.02.22
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.11.22 18:31
|
|
|
Nõus nõus. Ega ei ole arvanudki et iga tegelane kellel kusagilt programmijupp tõmmatud nüüd suur teadmamees ja diagnostik on. Ja tundub et ma oma
postituses seda ei maininud samuti. Lihtsalt kirjeldasin olukorda. Ja käivitamise kohta siis veidi parem seletus. Käiab aga mingeid elumärke ei ole.
Ei popsu, ei luba, kiirus ei muutu. Ehk siis täiesti tühja. Ärme siis seda ka kohe arva et, mul ootus on et keegi foorumi inimene mul sõnumiga auto
toimima saab. Pigem lihtsalt ülevaade et mis ja kuidas. Arusaadav et see mis liigub, see ka hoolt vajab. Proovin viimasega mitte eriti kokku hoida.
Aga kui otsida minu postituste pointi siis üllatav-ehmatav, loe kuidas tahes oli see, et plusskraadidega toimib nii kui vaja, aga kui miinus siis
kõik, elu seisab. Andnud vähemalt miskit märkigi, ei väljas -5 ja kööga Töökojad leian ikka ülesse. Järgmine nädal siis aeg kinni pandud (ennetades
küsimusi, vastan ei ole Vasja Jaamamõisa garaazidest, kuigi ka seal võib kindlasti asjalikke vendi olla), vaid ametlik remonditöökoda. Eks annan teada
kui see etapp läbitud. Et kas põhjus leiti ja mis see siis oli.
|
|
|
sammalselg
huviline
Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly
|
postitati 21.11.22 21:17
|
|
|
Alusta sellest , et mõõda hommikul KÜLMA mootoriga ära, kas küünaldele üldse vool peale tuleb
|
|
|
Tont727
huviline
Registreerunud 28.02.22
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.22 12:20
|
|
|
No piinlik küll, aga pole vist minust mõõtjat
|
|
|
Tont727
huviline
Registreerunud 28.02.22
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.22 12:37
|
|
|
Mis siis vahepeal juhtunud on
Häid jätkuvaid pühi kõigile. Vahepeal on toimunud nii tõuse kui mõõne. Sai käidud F tähega teeninduses ja seal härrased käisid läbi kõik selle tee mis
ka varasemalt tehtud. Kütusepump, eelsüüteküünlad jne, jne. Isegi surved mõõdeti ära. Kõik ilus ja heas korras. Aga avastati et käivitushetkel toimub
suur pingelangus starteri klemmidel. Vahetusse läks starter ja äkki ka kaabel mis starterini jõuab. Tunnistab ausalt et võrreldes eelneva ajaga veab
starter ikka tunduvalt vilkamalt edasi ja ka masin käivitub lühema aja jooksul. Vahepeal on ka temperatuurid soojemad olnud ja on iga päev liikumist,
seega probleeme ei täheldanud. Sai ka auto aku ära laetud. Rõõm kestis kuni tänaseni. Üleeile sai sõidetud, eile auto seisis, ja täna väljas -6 ja ei
käivitu. Praegu laen "booster" i täis ja lähen proovin sellega. No milles küll jama, autoaku on aasta vana, starter uus. Kas seistes on kusagil
tarbija taga mis akut maha laeb. No ei tohiks päevaga nii tühjaks imeda. Mulle jääb mulje et pihustid lihtsalt ei avane enne kui on saavutatud teatud
mootori (no muidugi mootor ei pöörle, küll aru saate mis ma mõtlesin) pöörete arv-kiirus, mida iganes. Või on aku nahas. Siis peaks olema kõrvaga
kuulda ja aru saada starteri pöörlemis kiirusest.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.12.22 11:58
|
|
|
Seda, kas pihustid avanevad või mitte näeb elementaarselt diagnostikast.
Aga tundub, et diagnostikat sa teha ei soovi ning soovid, et pool autot välja vahetatakse.
Diagnostikat on vaja teostada just sellises olus, kus auto ei käivitu, ehk siis külma ilmaga õues.
Suure tõenäosusega on kas massiprobleem või ei tule küünaldele vool peale.
|
|
|
Tont727
huviline
Registreerunud 28.02.22
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.23 18:18
|
|
|
Ei maksa üldistada mida ma soovin või ei soovi. Soov oleks et auto külma ilmaga käivituks. Kui eelnevat lugeda siis võib aru saada, et ka antud juhul
tuttav vaatas arvutiga autot seal kus see ei käivitunud (õues ja külmas). Meie arusaamise põhjal ei avane pihustid, aga me ei pea ka end antud asjas
proffideks. Seetõttu peangi taremaks pöörduda remonditöökoja poole ja kui seal leitakse et selline või teistsugune viga, siis ei kipu targutama kui
asjast mida ei jaga. Tegelikult pole ju mõtet tarkuseteri pilduda stiilis "Diagnostikat teha ei soovi" või et "Iga tegelane kes programmijupi alla
tirinud, ei ole veel diagnostik" Ei ole veel ühtegi infokildu tulnud, et kuhu või kelle poole pöörduda. Ei tea ka seda et mõni autoteenindus pakuks
teenust väljakutse peale. Kui kellelgi teada jagage infot. Aga eeldan et diagnostikat teenindustes kohapeal tehakse.
Kuigi jama käib edasi. Kui ikka
üle -5 on siis päeva esimene käivitus on boosteri abil. Täna oli -16 ja kõik ka booster ei aidanud. Sai proovitud ka täkku anda, aga mis ei käivitu,
see ei käivitu. No ei oskagi mõelda et kelle poole pöörduda või mida teha.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 06.01.23 19:53
|
|
|
Alustaks äkki sellest, et täidad profiilis asukoha ära ja seejärel hakkad soovitusi ootama innukalt.
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 06.01.23 19:55
|
|
|
Tsitaat: | ......või mida teha. |
Osta bensiinil toimetav AUDI.
|
|
|
sammalselg
huviline
Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly
|
postitati 07.01.23 09:10
|
|
|
Kui boosteriga käivitub, ei saa pihustite avamise teema olla
Siin on mitmeid asju soovitatud, kas oled need üle vaadanud ( vaadata lasknud)reaalselt ( küünalde vool , mass)?
Kohaletulemise teenust vast ei pakuta, kui kuskil metsas elad aga alati on võimalus auto jätta remondikohta ja seal siis vaadatakse hommikul külmaga.
Just jamasin siin isa VW Sharaniga ( pole küll sama mootor aga pmst vahet pole). Viga tuli välja paagisisesest pumbast hoopis, mis külmaga peksis
õhku.
|
|
|
ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Avant q 3.0tdi,c4 avant 2.5tdi
|
postitati 08.01.23 07:37
|
|
|
Küünalde relee pole uppunud?Mul relee hulpis vees ja pöletas kõik kuus kûûnalt maha.Asub vaakul pool tulemûûri juures mustas karbis
|
|
|
Tont727
huviline
Registreerunud 28.02.22
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.24 22:01
|
|
|
Mure murtud ja Teema Lukus
Ehk ka teistele abiks.
Probleeme tekitas üks pihusti mis lekkis. Pihusti renoveerimine 125 eur ja mured murtud.
Hästi seletab selle lahti keegi v6sa Auto 24 foorumis )probleemiks kehv käivitus)
Enne küünalde relee kontrollimist tasub mõõta pihustite tagasivoolud (või jälgida latirõhu tõusu) käivitamisel. Kumb lihtsam on. Ma pakun ka, et viga
siit leidub.
Kuniks latirõhku ei ole, pihusteid ka ei avata.
Latirõhu puudumise kõige tavalisem põhjus on liigselt lekkivad pihustid, mida kulunud kõrgesurvepump ei suuda täis pumbata. Sama efekti tekitab ka
lekkiv imitrass: õhk on ju kokkusurutav. Kuivõrd õhulekke otsimine on tülikas tegevus, tasub sellega hakata tegelema alles siis, kui pihustite lekked
on mõõdetult alla 10 milliliitri minutis ja latirõhk ikka ei tõuse.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.03.24 05:04
|
|
|
See oleks olnud diagnoositav mõne minutiga. Sul läks aasta. Kahjuks on enamus sepikodasid täis oskusteta veakoodide lugejaid. Nüüd järgmiseks viska
see “renoveeritud” pihusti prügikasti ja osta uus. Selleks on mitu põhjust. Kui Sa teaksid, kui täpne seade on cr pihusti, siis saaksid aru, et
igasugune põlve otsas renoveerimine on BS ruudus.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|