Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi S3 8P 2.0 TFSI - 2009 - stonestick (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 6540)
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 18.02.22 13:07 Tsiteeri
Audi S3 8P 2.0 TFSI - 2009 - stonestick



Pärast viimast Audit (B7 3.0TDI) mõtlesin, et aitab nüüd neljarõngalistest. Oli küll hea varustusega, aga mootori poolelt suhteliselt õnnetu isend. Minu poolt sai likvideeritud lekkiv EGR jahuti, väsinud ketiliin, kõverad plokikaaned jne. Kõik Murphy seaduse kohaselt eraldi töödena (pisar). Vähemalt müüdud sai turu kõige kallimana ja hinnaalandust ei teinud. Natuke hiljem uue omanikuga kohtudes oli vähemalt tema nägu naerul ja endal hea tunne, et auto õigesse kohta läks.

Kuna nö pereautoks on V60 CC, siis soovisin selle kõrvale mõnda hot hatchi. Sai auto24's igasuguseid kategooriaid lapatud - Golf GTI/R, Cupra jne. Mulle sobiva aastakäigu Golfid olid valdavalt muidugi USAst (Leedu põrkega või otse).

Kuna üks tuttav müüs passiivselt oma RS3 8P'd, siis sai ka see ära proovitud. Pulsi lõi muidugi üles, aga hind jäi tiba kalliks ja ratsionaalsus võitis. Sealt jõudis mõte muidugi S3'ni. Kuna üheks kriteeriumiks oli vähemalt 4 ust, siis auto24'st mitte midagi võtta polnud. Tegin projektiautode Facebooki gruppi postituse, mille peale laekus postkasti täpselt üks pakkumine. Kui auto ülevaatuspunktis läbi logistatud ja CO mõõdetud, lõime käed.

Varustusega võib täitsa rahule jääda:

  • DSG
  • Magnetic ride
  • elektrilised istmed
  • 4x istmesoojendus
  • isetumenevad peeglid
  • Alcantara sisu

Lisaks on paigaldatud võre taha LED-bar ja pagassi supakas. Ise ei paneks kumbagi, aga sellel autol on need viisakalt lahendatud.

Sihtotstarbelist kasutust saamas:

https://i.imgur.com/Cjh0oGB.jpg

https://i.imgur.com/b0Ou8N8.jpg

Hetkel kaks suuremat asja, mis tähelepanud vajavad on õlikulu (1l/1800km) ja keretööd (tiivad prügi ja mõni rebane siin-seal). Nagu varasemalt kirjutanud olen, sai ESRacingus tehtud leakdown test (100%, 100%, 85%, 100% - not great, not terrible) ja rõhulekketest (lekkeid pole). Hetkel veel jäänud kontrollida turbo, aga ilmselt vajab see vahetust, kuna valge pitsakarp sumpa juures sai käivitusel ebameeldiva vastuvõtu osaliseks:

https://i.imgur.com/DdVQTjr.jpg

Muus osas pakub emotsiooni täie raha eest. Vana nimega auto24ringil pidas eeskujulikult vastu - magnetic ride + Kormorani UHP rehv kleebib korralikult tee külge. Hoolimata 30-kraadisest kuumusest ei ilmutanud ka pidurid väsimuse märke.

Hetkel küll lamelli peal, aga järgmiseks talveks tahaks mingi edevama naastu alla panna, sest jääraja potentsiaal on sellel putukal suur. Siis ehk ei pea enam E36'sid mööda laskma :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OleskU
huviline



Registreerunud 19.05.21
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 Sportback 8V

postitati 18.02.22 14:46 Tsiteeri


Jäid hiljuti Tartus silma, rõõm oli näha teist S3 ja nüüd veel parem tegemiste kohta lugeda. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 06.04.22 11:18 Tsiteeri


Eile tervitas auto jõulupuuga armatuuris - "brake fault, carefully drive to the nearest workshop", ESP, ABS, vedrustuse ja pidurite märgutuli jne. VCDS näitas ABS moodulis täpselt ühte viga - 01130 - ABS Operation: Implausible Signal. Kustutasin vea, sõitsin mõned kilomeetrid, viga tagasi ei tulnud.

Täna siis kordus sama pull. Viga lööb ette pärast mõnekilomeetrist sõitu (ehk kui asjad soojaks hakkavad minema?), 30A ABSi kaitse kapoti all on terve. Kas on mõistlikum kohe kasutatud plokki hakata otsima või tegeleb keegi nende taastamisega ka? Võib ka sõnumi saata :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattrodiisel
klubiliige



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 06.04.22 13:52 Tsiteeri


Mis aega selline mürgine masin sõidab porsche ringil? :)


Street stock 2000W @ 151.4DB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 25.05.22 06:10 Tsiteeri


Disko armatuuris lõppes pärast seda, kui ABS Hollandis taastamises käis. Toimus see läbi Vääna Autolammutuse, kes on ametlik ACTronicsi esindaja eestis. Mina saatsin kulleriga ABSi neile ja 10 tööpäeva hiljem pandi ABS kulleriga mulle kodupoole teele. Taastamine maksis €300, mis oli igati hea diil, arvestades kasutatud ABS plokkide või uue ABSi aju hinda. Helistasin enne ka päris mitu Tartu tegijat läbi, kes kõik ATE aju remontimisest keeldusid :) Tagantjärgi naljakas meenutada, et mul oli plaan aju karp ise lahti lõhkuda ja jooted üle käia.. Õnneks tuli mõistus pähe.

Pärast ABSi külgepanekut suutsin pidurid üksi VCDSi abiga ära õhutada, aga kurat kui kaua see aega võttis. Ilmselt oleks õhutustsükli oluliselt varem võinud ära lõpetada, aga ei olnud soovi mitu korda autot tõsta (2 ratast korraga) ja läksin kindla peale välja. Valdav osa läks tagumiste pidurite peale, kus on õhutusnippel eriti lolli koha peal. Esimese korra kohta võib rahule jääda, sest piduripedaal oli pärast õhutamist tugev.

https://i.imgur.com/875662N.jpg

https://i.imgur.com/mJsgWJg.jpg

https://i.imgur.com/3agFDAr.jpg


Lisaks sai "seelik" üle värvitud. Olin seda mõtet juba pikemat aega mõlgutanud, kuna roostesed kohad läksid aina hullemaks. Kui tegija leitud ja aeg kirjas, hankisin uued tiivad. Esimese hooga tundus, et sai vist vale variant, aga lõpuks läks pirn põlema, et tegemist S/S-line laienditega. Vana tiiva pealt on roosteussi näha, selliseid kohti oli päris mitu.

https://i.imgur.com/FvpHEFi.jpg

https://i.imgur.com/LE7OoU4.jpg

https://i.imgur.com/dQjQnBB.jpg

https://i.imgur.com/uxW8ecv.jpg

Tsitaat:
Algselt postitas: quattrodiisel
Mis aega selline mürgine masin sõidab porsche ringil? :)

Minu jaoks oli see üleüldse esimene kord rinkal ja suutsin sõita 1:42, aga auto võimeid see aeg kindlasti ei väljenda :P Tuleks anda kellegi teise kätte, et näha, palju sealt välja pigistab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ReimsR
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0BiTDI Quattro, Opel Manta

postitati 25.05.22 13:15 Tsiteeri


Kui saladus ei ole, siis kuskohas värviti ja kas tulemusega rahul?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 25.05.22 15:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
Tsitaat:
Algselt postitas: quattrodiisel
Mis aega selline mürgine masin sõidab porsche ringil? :)

Minu jaoks oli see üleüldse esimene kord rinkal ja suutsin sõita 1:42, aga auto võimeid see aeg kindlasti ei väljenda :P Tuleks anda kellegi teise kätte, et näha, palju sealt välja pigistab.


195kw ja 1590kg - eeldusel, et see Kormoran on midagi Pilot Sport 4'ja ja RE070 sarnast, siis puusalt tulistan, et seal 8 sekundit isegi keskmiste sõiduoskuste juures julgelt varu.
Pole üldse hullu, oma 1. korral sõitsin ka 1:36.3 vms. autoga, millega täna õige rehviga (nt. 595 RS-PRO) sõidaks 1:29 sisse ära.

Mitte, et eriline tarkus oleks, aga kindlasti armeeritud pidurivoolikud ja RBF (miks mitte Motul RBF700 nt.). Kui juba tead, siis kordan kordamise jaoks üle.
Tegelikult see väike tuuning ei jookse üldse mööda külge maha, sest mul hetkel A8'l ka HEL'i voolikud ja RBF sees ning sobivad täpselt samamoodi igapäevaseks sõiduks. Mitte, et ma päris "racing" peast oleks, aga voolikud panin prooviks ja RBF seetõttu, et oli (on?) plaanis veidi "pulli teha" selle autoga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 25.05.22 19:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ReimsR
Kui saladus ei ole, siis kuskohas värviti ja kas tulemusega rahul?


Tartus Ringtee tn bussipargi juures üks härra tegi, tööga olen väga rahul. Minu silmale nagu salongist välja veerenud. Kui huvi, siis kirjuta PM.

Mis ringiaega puutub, siis 8 sekundit maha saada tundub igati reaalne. See 1:42 ka selline indikatiivne, auto enda stopperiga mõõtsin, aga lõpusirgel betoonseina ääres ühe käega seda õiget nuppu leida.. Ühesõnaga, transpondriga saaks kindlasti adekvaatsema aja. Ehk järgmine kord. Jube tüütu ainult selleks Tartust Pärnusse sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
merchant
huviline



Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad C7 BiT

postitati 26.05.22 07:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
Jube tüütu ainult selleks Tartust Pärnusse sõita.

Muu maailma mõistes on see nurga taga :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 13.09.22 16:59 Tsiteeri


Kas ukselinke on võimalik kuidagi timmida, et need vastu ust ennast ei hõõruks ja kriuksuks? Video: https://youtu.be/euStTcmBqyk. Juba enne ülevärvi kriuksusid.

Lisaks on konditsioneeri pump järjest rohkem hakanud häält tegema, lasen selle varsti üle vaadata.

Muud huvitavat ei olegi rääkida, sõidab hästi ja teeb pauku. Jääraja tarbeks piilusin juba rehve, pidavat head olema: https://rehvid24.ee/et/products/show/541616. Sinna oleks jällegi tarvis mingi normaalne 17" velgede komplekt ka leida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 13.09.22 22:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick

Muud huvitavat ei olegi rääkida, sõidab hästi ja teeb pauku. Jääraja tarbeks piilusin juba rehve, pidavat head olema: https://rehvid24.ee/et/products/show/541616. Sinna oleks jällegi tarvis mingi normaalne 17" velgede komplekt ka leida.



Selle jäärajaga on nii, et tänavale mõeldud rehviga mähid tühja nii või naa. Mingisuguse liikumiskiiruse saavutamisel on ainus faktor see, kui palju sul metall sealt karkassist välja ulatub. Seega, mingisugust erilist tulemit (peale ülejäänud 99% ajast ebamugavama sõidu vs. analoogne lamell) ei maksa ka kõige kallimast tänavale mõeldud naastrehvist oodata.

OK, "rahvasportlaste" seas on vist igal aastal mingisugune eelistatuim tänavarehvi mudel ja kui ma ei eksi, siis eelmine talv oli Michelin'i toodanguga tegemist. Kui tõesti on peale tänavate soveldamise ka kõvasti jäärada sõita planeeritud, siis uuri välja, et millise tootja rehvis kõige rohkem naaste rehvi kohta sees on.
Muud maagiat seal taga ei ole - rohkem metalli, rohkem minekut.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.22 08:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick

Muud huvitavat ei olegi rääkida, sõidab hästi ja teeb pauku. Jääraja tarbeks piilusin juba rehve, pidavat head olema: https://rehvid24.ee/et/products/show/541616. Sinna oleks jällegi tarvis mingi normaalne 17" velgede komplekt ka leida.

OK, "rahvasportlaste" seas on vist igal aastal mingisugune eelistatuim tänavarehvi mudel ja kui ma ei eksi, siis eelmine talv oli Michelin'i toodanguga tegemist. Kui tõesti on peale tänavate soveldamise ka kõvasti jäärada sõita planeeritud, siis uuri välja, et millise tootja rehvis kõige rohkem naaste rehvi kohta sees on.
Muud maagiat seal taga ei ole - rohkem metalli, rohkem minekut.

UG on hea tänavarehv. Aga kui jäärada plaanis siis millegi muu kui Michelin X-ICE North 4 poole pole mõtet vaadatagi.
220 vs 250 naastu. Asfaldil vaikne ning lumel-jääl tänavarehvi kohta uskumatu pidamine.

Tasub kiirelt tegutseda, ehk veel kuskil laos on mõni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 14.09.22 10:12 Tsiteeri


Kusjuures ma vaatasin ka esimese asjana X-ICE North 4'ja, aga sõber soovitas UG'sid vaadata, pidavat testides veel paremad olema. Pole ise rohkem süvenenud.

Kaks viimast talve erinevaid radu sõitnud V60 CC + Hankook i*Pike RS2 rehviga - sõidab nagu loom, kuigi täiesti vale auto ja mõne sõnul ka vale rehv. Rajarekordeid taga ei aja ja võistlemine ei huvita, lõbus peab olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.22 05:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
Kusjuures ma vaatasin ka esimese asjana X-ICE North 4'ja, aga sõber soovitas UG'sid vaadata, pidavat testides veel paremad olema. Pole ise rohkem süvenenud.

Kaks viimast talve erinevaid radu sõitnud V60 CC + Hankook i*Pike RS2 rehviga - sõidab nagu loom, kuigi täiesti vale auto ja mõne sõnul ka vale rehv. Rajarekordeid taga ei aja ja võistlemine ei huvita, lõbus peab olema.

TM testis on tõesti UG Misust ees, aga kui vaatad pidurduse-kiirenduse-juhitavuse punkte eraldi, siis Misu on ühtlaselt esimene või esimeste seas.
UG ja HKP 10 on ka väga head rehvid aga jääl Misuga sama aega ei sõida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madtongue
huviline



Registreerunud 17.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.22 09:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
Kas ukselinke on võimalik kuidagi timmida, et need vastu ust ennast ei hõõruks ja kriuksuks? Video: https://youtu.be/euStTcmBqyk. Juba enne ülevärvi kriuksusid.

Lisaks on konditsioneeri pump järjest rohkem hakanud häält tegema, lasen selle varsti üle vaadata.

Muud huvitavat ei olegi rääkida, sõidab hästi ja teeb pauku. Jääraja tarbeks piilusin juba rehve, pidavat head olema: https://rehvid24.ee/et/products/show/541616. Sinna oleks jällegi tarvis mingi normaalne 17" velgede komplekt ka leida.


Lase prooviks esiteks kliima ära täita. Kliimapump võib hakata häälitsema kui külmaainet on alla mingi piiri. Mul oli mingi 60% sees, külma tegi väga hästi, aga pump nagu kõrises ja profülaktika mõttes lasin ära täita ja vaikus oli majas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AllanA
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.22 12:25 Tsiteeri


Jäärajal sõitmisest. Kui vähegi võimalik, siis vaata eraldi velgedel titepiigid, mida kaasa vedada. Tavarehv on ikkagi lahja, täispiik liiga hea -> kerib maru suure hoo üles :D


A8 4.2 FSI MY09 B&O
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 15.12.22 09:30 Tsiteeri


Rehvide saaga selleks korraks läbi. Piilusin küll kõnealuseid tippmudeleid (UG ja Misu), aga saadavusega on ikka üsna nadi. Või kui on, siis hind parajalt krõbe. Seega võtsin endale tuttava rehvi, Hankook I*Pike RS2 225/40R18. Algselt oli plaan eraldi 17" veljed osta, aga kärsitus sai võitu. Pärast põhjalikku Marketplace ja auto24 kammimist + ET kalkulaatori kasutamist leidsin endale 18" veljed.

Algselt oli 7.5J ET54 + ees 15mm ja taga 20mm flants. Nüüd on 8J ET48 (kui õigesti mäletan) ja flantsid võtsin ära. Esirattad on koopaga samamoodi tasa nagu enne, taga liikusid rattad pisut sissepoole (algsete velgede ja flantsiga käis üks ratas august läbi sõites kohati vastu logari kruvi).

https://i.imgur.com/DMkxgVe.jpg

Ei läinud seegi protsess viperusteta. Ees pidin vasaku rattarummu osad keermed üle käima, kuna polte enam sisse ei saanud. Ei tea, kas rehvimehed nahka teinud või mis.. Lisaks vajasid mõlemad tagumised flantsid 10 minutit kuumapuhurit ja kõva koputamist, et need ära saada. Nüüd oleks vaja õli ära vahetada ja siis ei ole muud, kui asuda külg ees sõitma. :)

https://i.imgur.com/o5OCSDv.jpg

https://i.imgur.com/dG5Ys3Y.jpg

Tsitaat:
Algselt postitas: AllanA
Jäärajal sõitmisest. Kui vähegi võimalik, siis vaata eraldi velgedel titepiigid, mida kaasa vedada. Tavarehv on ikkagi lahja, täispiik liiga hea -> kerib maru suure hoo üles :D


VÕIB-OLLA kui oleks lööktrell ja korralik hüdrotung, siis ehk viitsiks :D Praeguse setupiga on see igal juhul välistatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 15.12.22 10:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: AllanA
Jäärajal sõitmisest. Kui vähegi võimalik, siis vaata eraldi velgedel titepiigid, mida kaasa vedada. Tavarehv on ikkagi lahja, täispiik liiga hea -> kerib maru suure hoo üles :D


VÕIB-OLLA kui oleks lööktrell ja korralik hüdrotung, siis ehk viitsiks :D Praeguse setupiga on see igal juhul välistatud.


Need kaks asja on "must have". Viskasin 20 minutiga talverehvid omal alla. Varem oli korralik 1h+ ettevõtmine.


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 08.01.23 08:53 Tsiteeri


Suure külmaga taasavasid ennast kõikvõimalikud jäärajad, nende seas ka Ilmatsalu. Minu meelest parim rada Tartu kandis, võib-olla ka Lõuna-Eestis. Selleaastane rajakonfiguratsioon võimaldab lausa mitmel lõigul kolmanda käiguga torusid puhastada.

https://www.youtube.com/watch?v=GQTxgpFjgdA


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 01.03.23 08:55 Tsiteeri


Autole läks külge Millteki väljalase (Cat-back SSXAU197 resonaatorita variant). Põhjus puhtproosaline:

https://i.imgur.com/d4IkrlR.jpg

Tekib tunne, et ei tahagi talvel sõita või siis peaks korrosioonitõrje peale mõtlema. Jube ikka, kuidas soolatakse. Nüüd selline:

https://i.imgur.com/eqNprNB.jpg

Hääle poolest peaaegu identne OEM väljalaskele, kust samuti oli juba resonaator eemaldatud. Muud ei oska välja tuua, et käigu allavahetusel on "gurgle" paremini kuulda :cool:

Veel sai vahetatud salongivent, mille kriginat puhtalt laiskuse tõttu aasta aega kannatama pidin. Asemele läks Valeo, maksis olematud €67 (Aeromotors). Kontrolleri tõstsin vanalt ventikalt ümber.

Lisaks tahab esisild hoolt, kuna küljelt-küljele kõigutades on mingi kolks (stabika vardad?). Kui keegi Tartus head kohta sillakontrolli kohta oskab soovitada, siis olen soovitustele avatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 84.6% - SQL: 15.4%]